W dobie globalizacji, jako trenerzy coraz częściej działamy na rynku międzynarodowym i w związku z tym stajemy wobec potrzeby prowadzenie szkoleń w języku angielskim. O ile używanie języka angielskiego w bardziej lub mniej formalnych sytuacjach staje się powoli polską codziennością, o tyle prowadzenie szkolenia w tym języku, dla wielu osób stanowi wyzwanie. Na każdym etapie realizacji szkolenia potrzebujemy profesjonalnych sformułowań i specjalistycznego słownictwa, które pozwolą precyzyjnie realizować cele szkoleniowe, ale też adekwatnie reagować w różnorodnych sytuacjach szkoleniowych.
Odpowiedzią na powyższe potrzeby jest program łączący doświadczenie w rozwijaniu kompetencji trenerskich z efektywną metodologią nauczania języka angielskiego. Niniejsza oferta jest kierowana do trenerów wewnętrznych firmy Heineken. W związku z tym, że program jest realizowany na zamówienie Klienta, istnieje możliwość dopasowania jego zakresu do szczegółowych potrzeb Zamawiającego po przeprowadzeniu analizy potrzeb. Program może zostać dostosowany do różnego poziomu kompetencji trenerskich i językowych uczestników.
Celem programu jest dostarczenie uczestnikom doświadczeń, pozwalających im uruchomić posiadane kompetencje językowe w sytuacji szkoleniowej, po to by mogli efektywnie i swobodnie realizować szkolenia i programy rozwojowe w języku angielskim. Uczestnicy wyposażeni w niezbędną bazę słownikową i rozumienie kontekstu kulturowego, będą mieli możliwość praktykowania i doskonalenia kompetencji komunikacji w języku angielskim w realnych sytuacjach szkoleniowych.
W trakcie programu trenerzy nie tylko oswoją się z sytuacją używania języka w kontekście profesjonalnym, ale też uzyskają informacje zwrotne i wskazówki do dalszego rozwoju kompetencji trenerskich i językowych. Program ten może stanowić doskonałą okazję do odświeżenia warsztatu szkoleniowego oraz do nabycia nowych kompetencji.
– organizowanie pracy grupy i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami na sali szkoleniowej;
– prezentowanie wiedzy w języku angielskim (mini-wykłady, prezentacje);
– oraz moderowanie dyskusji i pracy grupowej.
Szkolenie będzie miało charakter ‘on the job training’, umożliwiając uczestnikom poszerzenie repertuaru kompetencji szkoleniowych.
Uczestnicy będą zachęcani do identyfikowania indywidualnych sposobów uczenia się i czynników sukcesu; będą analizować, oceniać i eksperymentować z językiem oraz różnorodnymi technikami szkoleniowymi; będą pracować z informacjami zwrotnymi i ustalać cele dla dalszego rozwoju.
Uczestnicy będą mieli możliwość stworzenia własnego „warsztatu”, po to by natychmiast zastosować nowo nabyte umiejętności w działaniu.
Uczestnicy otrzymają materiał słownikowy do pracy indywidualnej wraz z zestawem narzędzi do samooceny.
Uczestnicy uzyskają informacje zwrotne odnoszące się zarówno do kompetencji językowych jak i umiejętności tworzenia adekwatnego środowiska uczenia się; na zakończenie uzyskają ogólny feedback odnośnie efektów procesu uczenia się wraz z rekomendacjami rozwojowymi.
Dla efektywności programu i możliwości realizacji postawionych celów, niezbędny jest ujednolicony poziom językowy grupy, umożliwiający komunikowanie się w języku angielskim.
Wymagana jest znajomość języka na poziomie minimum średniozaawansowanym (odpowiadającym kryteriom CEF B2). Nie ma konieczności przedstawienia certyfikatu poświadczającego poziom zaawansowania.
Wymagane doświadczenie szkoleniowe: poziom 4 EQF, zgodnie z Profilem Kompetencji Trenera opracowanym we Wszechnicy UJ (zrealizowane minimum 100 godzin szkoleniowych).
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 2
Dzień 2
Dzień 2
Dzień 3
Dzień 3
Możliwość wykorzystania sali szkoleniowej Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, z zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników. Salę zapewniamy w ramach dostępności terminowej.
Head of Organizational Development, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
514 206 346