„Motywowanie pracowników” to szkolenie przeznaczone dla menedżerów średniego szczebla i liderów zespołów projektowych, którzy doświadczyli ograniczeń tradycyjnego, opartego na nagrodach i karach podejścia do budowania motywacji. Opracowano je z myślą o zespołach, w których potrzebne jest głębokie zaangażowanie – inicjatywa, podejmowanie odpowiedzialności i troska o wyniki, których nie obejmuje system prowizyjny.
Program można dopasować do potrzeb menedżerów wyższego szczebla. Praca będzie wówczas skoncentrowana na kształtowaniu środowiska sprzyjającego motywacji.
Osoby, które ukończą szkolenie:
Szkolenie prowadzone będzie z zastosowaniem różnorodnych technik warsztatowej pracy z grupą – symulacji, prezentacji, pracy w grupach, pracy indywidualnej, ćwiczeń problemowych. Zawartość merytoryczna szkolenia będzie prezentowana w kontekście konkretnych sytuacji zawodowych i scenariuszy postępowania menedżera. Uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć nowe zachowania i otrzymać informację zwrotną.
Dzień 1
Praktyczne wyzwania w budowaniu motywacji
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 2
Motywowanie i potrzeba relacji: rola zespołu
Dzień 2
Dzień 2
Dzień 2
Możliwość wykorzystania sali szkoleniowej Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, z zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników. Salę zapewniamy w ramach dostępności terminowej.