pogłębią autodiagnozę i świadomość własnej motywacji, określą wagę i etap swojego rozwoju zawodowego i życiowego;
poznają adekwatne narzędzia i rozwiną umiejętność zarządzania własnym rozwojem;
wzmocnią motywację i postawę koncentracji na rozwoju własnym i współpracowników;
rozwiną umiejętność współpracy z innymi celem wsparcia wzajemnego rozwoju;
stworzą plan indywidualnego rozwoju i wzajemnego peer-mentoringu rozwojowego.
Szkolenie rozpoczyna się od autodiagnozy satysfakcji i stanu rozwoju uczestników by w kolejnej części metodami doświadczeniowymi mogli odkrywać, jak każdy z nich może rozwijać się samemu i jak relacje z innymi (zawodowe i prywatne) mogą ten rozwój wspierać. Wzmacniając wpływ i odpowiedzialność uczestników za własny rozwój w końcowej części przewidzieliśmy „koncert życzeń”, w ramach którego zaprezentowane będą techniki rozwojowe wynikające z potrzeb uczestników (ujawnianych w trakcie szkolenia).
Szkolenie prowadzone będzie z zastosowaniem różnorodnych technik warsztatowej pracy z grupą: symulacji, prezentacji, pracy w grupach,pracy indywidualnej, ćwiczeń problemowych.
Zawartość merytoryczna szkolenia będzie prezentowana w kontekście konkretnych sytuacji zawodowych uczestników szkolenia. Uczestnicy będą mogli przećwiczyć nowe zachowania i otrzymać informację zwrotną.
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 1
Dzień 2
Dzień 2
Dzień 2
Dzień 2
-wypełnienie arkuszu godzinowego bilansu typów zadań na przestrzeni tygodnia-arkusz ten posłuży do analizy, jak wiele czasu każdy pracownik spędza na zadania rozwojowe;
-wdrożenie systemu wsparcia edukacyjnego „Mentor” – uczestnicy w parach nawzajem konsultują postępy w indywidualnych planach rozwoju;
-telefoniczne lub mailowe konsultacje z prowadzącym szkolenie do 14 dniu od zakończenia szkolenia (max. 30 minut/os.)
Możliwość wykorzystania sali szkoleniowej Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, z zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników. Salę zapewniamy w ramach dostępności terminowej.