Akademia Menedżera to kompleksowy kurs rozwijający kompetencje związane z kierowaniem ludźmi, kładący nacisk na zrównoważony rozwój i poszukiwanie harmonii między sprzecznościami. Oparty na modelu konkurujących wartości Camerona i Quinna, zwraca uwagę menedżerów na obszary, które mogli dotychczas pomijać, a przez to wzmacnia ich elastyczność. Dzięki połączeniu szkolenia, coachingu wdrożeniowego i oceny kompetencji, prowadzi do rzeczywistych zmian w stylu kierowania.
Program przygotowano dla menedżerów średniego szczebla, którzy borykają się z typowymi dla ich roli sprzecznościami, próbując pogodzić:
Wielu menedżerów traktuje te wyzwania jak wybory typu „wszystko albo nic”. Akademia Menedżera pomaga osiągnąć większą elastyczność – a przez to skuteczność w osiąganiu celów firmy.
Doświadczenie w realizacji szkoleń dla menedżerów od 2005r.
Program oparty o model konkurujących wartości Camerona i Quinna.
Możliwość włączenia w program oceny kompetencji pracowników zgodnych z modelem.
Indywidualne konsultacje dla uczestników programu.
Program prowadzony
w języku polskim i angielskim.
Posiadamy znak jakości usług doradczo
– szkoleniowych MSUES.
Dofinansowanie szkolenia za pośrednictwem BUR – Bazy Usług Rozwojowych.
kadra menedżerska średniego szczebla, o niewielkim lub średnim doświadczeniu w kierowaniu ludźmi
doświadczeni menedżerowie o tendencji do koncentrowania się na wybranych kompetencjach menedżerskich i zdradzający luki w pozostałych
Moduł 1
Wprowadza uczestników w model kompetencyjny, pomaga wyznaczyć cele rozwojowe. Wzmacnia kompetencje komunikacyjne, umiejętność obserwacji i kształtowania atmosfery w zespole. Uczy oddziaływać na motywację pracowników i udzielać rozwojowej informacji zwrotnej.
Moduł 2
Wzmacnia kompetencje związane z organizacją i planowaniem działania zespołu. Uczy efektywnego prowadzenia spotkań, delegowania
i monitorowania efektów pracy. Pomaga radzić sobie z trudnościami
w egzekwowaniu i prowadzić rozmowy dyscyplinujące.
Moduł 3
Pogłębia świadomość rynkowej sytuacji firmy i pomaga spojrzeć na nią z perspektywy klienta. Uczy klarownie definiować cele i dopingować pracowników w ich osiąganiu Wzmacnia rozumienie roli menedżera jako wzoru zaangażowania w sukces firmy.
Moduł 4
Uczy wspierania proaktywności i inicjatywy pracowników. Przygotowuje do kierowania spotkaniami w sposób sprzyjający twórczemu rozwiązywaniu dyskutowanych na nich problemów. Wzmacnia otwartość na zmianę.
Prowadzona na początku i końcu programu, za pośrednictwem internetowej platformy. Pozwala dostosować treści szkolenia, wyznaczyć indywidualne cele rozwojowe i ocenić postępy w ich realizacji.
Ocena opiera się na kompetencjach zgodnych z modelem konkurujących wartości Camerona i Quinna.
Dwie telefoniczne sesje coachingowe, realizowane po zakończeniu szkolenia. Sesja 1 wspiera pełniejsze zastosowanie efektów w środowisku pracy; sesja 2 jest poświęcona analizie raportu z oceny kompetencji i wyznaczaniu celów dalszego rozwoju.
Head of Organizational Development, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
514 206 346