facebook

LEARNING & DEVELOPMENT MANAGEMENT. SZKOŁA ZARZĄDZANIA PROCESAMI ROZWOJOWYMI W ORGANIZACJI

Planuj i realizuj projekty rozwojowe
adekwatne do potrzeb Twojej organizacji.

blank

Nauczysz się projektować kompleksowe programy, wykorzystując różne formy rozwojowe – szkolenia, coaching, mentoring, facylitację i inne.

Poszerzysz zestaw metod i narzędzi umożliwiających skuteczną realizację procesów diagnozy, projektowania, prowadzenia i ewaluacji projektów rozwojowych.

Zwiększysz gotowość do budowania swojej pozycji w firmie.

blank

Terminy i program
Learning & Development Management

Sprawdź, kiedy rozpocznie się najbliższa edycja.

Promocja!

Learning & Development Management. Szkoła Zarządzania Procesami Rozwojowymi w Organizacji

4 2005 400 (+23% VAT)

Zapisując się zapłacisz zaliczkę 700 netto
SKU: Brak danych Kategorie: ,
blank

Zasady przyznawania rabatu:

  • Jesteś absolwentem Wszechnicy UJ? Zapłacisz 5% mniej od aktualnie obowiązującej ceny. Zaznacz odpowiednie pole w formularzu zamówienia.
  • Cena zniżkowa 4200 zł (+23% VAT) obowiązuje do 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Masz pytania?
Chętnie pomożemy!

Karolina Chmiel
Consultant of Professional Development, Coach
karolina.chmiel@wszechnica.uj.pl
+48 519 516 493
blank
Cena szkolenia obejmuje:
  • 48 godzin szkolenia;
  • Indywidualną konsultację (30 minut);
  • Udział w spotkaniu z praktykiem;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej lub papierowej;
  • Dostęp do platformy online;
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Informacje organizacyjne:

Miejsce:

Online: Platforma Zoom

Kraków: ul. Sławkowska 10,
31-016 Kraków – Biuro Wszechnicy UJ

Czas:

Zajęcia odbywają się od 9:00 do 14:30:

blank

Szkolenie Learning & Development Management pomoże Ci
w świadomym kreowaniu swojej roli w organizacji.

blank

Będziesz skutecznie realizować odrębne projekty rozwojowe.

blank

Zaangażujesz się w budowanie polityki rozwojowej całej firmy.

blank

Będziesz prowadzić proces diagnozy potrzeb i korzystać z jej wyników.

blank

Nauczysz się oceniać efektywność działań rozwojowych.

blank

Wzmocnisz zainteresowanie programami rozwojowymi.

Nie czekaj dłużej!

Szkolenie Learning & Development Management to konkretne narzędzia oraz praca na case study uczestników, dzięki czemu po zakończeniu programu będziesz od razu korzystać z nowych kompetencji.

nasz zespół trenerów

blank
Absolwent o szkole:

“Szkolenie L&D Management jest świetnym początkiem oraz rozwinięciem kompetencji. Bez względu na jakim etapie pracy w tym obrębie jesteś, czy dopiero szykujesz się do tego, to szkolenie da ci potrzebne narzędzia, aby zacząć i rozwijać swoje umiejętności.”

Kacper Pluta,

- specjalista z zakresu szkoleń

blank
Absolwent o Szkole:

„Szkolenie Learning & Development Management pozwoliło mi uporządkować wiedzę z zakresu L&D oraz nabyć nowe kompetencje w zakresie projektowania i realizacji projektów rozwojowych. Mimo formuły online szkolenie było bardzo interaktywne, dawało możliwość do pracy w grupach/parach oraz wymiany doświadczeń i pomysłów na forum dyskutując z uczestnikami oraz prowadzącymi. Dużą wartością dodaną była także konsultacja pomiędzy modułami oraz dodatkowy webinar z praktykiem HR.”

Kamila Misiorowska,

- Doradca i coach, HR Business Partner, trener biznesu

blank
Absolwent o Szkole:

„Szkolenie Learning & Development Management to ogromną dawka teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat prowadzenia projektów rozwojowych. Każdy moduł jest skonstruowany i prowadzony w przejrzysty sposób. Wszystkie ćwiczenia i materiały szkoleniowe skupiały się na naszych własnych doświadczeniach i przykładach. Największą wartością szkolenia była możliwość swobodnego dzielenia się swoimi pomysłami i doświadczeniem z innymi uczestnikami oraz trenerami. Po każdym module wychodziłam z nowymi pomysłami na projekty, którymi się zajmuję i pewnością siebie, że będę w stanie je wdrożyć.”

Agata Siudak,

- specjalista L&D

blank
Previous slide
Next slide
blank

Program szkolenia

Nasz program kładzie szczególny nacisk na pracę z wykorzystaniem case studies
oraz wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

Moduł I

Docieranie do potrzeb rozwojowych

Moduł II

Kompleksowe programy rozwoju kompetencji

Moduł III

Utrwalanie i pomiar efektów działań rozwojowych

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możesz budować rolę specjalisty L&D, jaki masz w niej wpływ, na co zwrócić szczególną uwagę podczas jej budowania szkolenie będzie w tym pomocne. Wyposaży Cię w kompetencje, które pomogą w świadomym wspieraniu rozwoju pracowników.

Udział w szkoleniu umożliwi dokładne poznanie obszaru Learning & Development oraz świadome budowanie polityki rozwojowej firmy. Jeśli są to dla Ciebie mniej znane tematy, a dodatkowo ciekawi Cię perspektywa innych osób z branży, udział będzie wartościowy.

W obu wersjach realizowany program jest taki sam. Forma szkolenia zależy wyłącznie od Twojego preferowanego stylu uczenia się.

Co nas wyróżnia?

Learning & Development Management to kompleksowy program, który na wiele sposobów wesprze Cię w pełnieniu roli specjalisty L&D.

blank
blank

Praca z wykorzystaniem studiów przypadków.

blank

Indywidualne konsultacje z kierownikiem merytorycznym programu.

blank

Spotkanie na żywo z praktykiem z branży HR.

LEARNING & DEVELOPMENT MANAGEMENT, MODUŁY I-III

Moduł I

Czas trwania: 3 dni | 16 h

DOCIERANIE DO POTRZEB ROZWOJOWYCH

  • Rola i odpowiedzialność specjalisty Learning & Development;
  • Kogo pytać o potrzeby rozwojowe? Źródła diagnozy i interesariusze projektów rozwojowych;
  • O co pytać? Cele i struktura treściowa diagnozy potrzeb;
  • Jak pytać? Przegląd narzędzi diagnozy;
  • Projektowanie planów diagnozy potrzeb – praca na case study uczestników.

Indywidualna konsultacja

Czas trwania: 30 min

DIAGNOZA POTRZEB ROZWOJOWYCH

  • Przekazanie feedbacku dotyczącego przesłanego prowadzącemu planu diagnozy potrzeb rozwojowych organizacji;

Pre-work: materiał filmowy

Czas trwania: 30 min

FORMY WSPIERANIA ROZWOJU KOMPETENCJI

  • Różnorodne formy rozwoju – istota, zastosowania, różnice;
  • Przygotowanie do udziału w grupach eksperckich podczas drugiego modułu.

Moduł II

Czas trwania: 3 dni | 16 h

KOMPLEKSOWE PROGRAMY ROZWOJU KOMPETENCJI

  • Struktura projektowania programu rozwojowego: od pomysłu do oceny efektywności;
  • Poziomy celów rozwojowych: od celów kompetencyjnych do wyników organizacji;
  • Metody wspierania rozwoju (szkolenie, coaching, facylitacja, doradztwo): cele, wyzwania realizacyjne, wymagane zaangażowanie interesariuszy;
  • Dopasowanie metod wspierania rozwoju do celów projektu;
  • Komunikowanie projektu do różnych grup interesariuszy w firmie.

Pre-work: live z praktykiem

Czas trwania: 90 min

REALIZACJA PROJEKTU ROZWOJOWEGO – CASE STUDY

  • Prezentacja case study;
  • Sesja pytań i wymiany doświadczeń.

Moduł III

Czas trwania: 3 dni | 16 h

UTRWALANIE I POMIAR EFEKTÓW DZIAŁAŃ ROZWOJOWYCH

  • Poziomy oceny szkolenia – poziomy rezultatów szkoleń. Koncepcja D. Kirkpatricka;
  • Przegląd narzędzi ewaluacji stosowanych na I, II i III poziomie ewaluacji;
  • Ocena rezultatów na poziomie wyników organizacji, w tym wyników biznesowych projektów;
  • Return On Investment projektów rozwojowych;
  • Zarządzanie wiedzą w organizacji: ocena zapotrzebowania, metody i rozwiązania.

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł I

Czas trwania: 2 dni | 16 h

WPROWADZENIE W ROLĘ TRENERA

  • Różnice między szkoleniem a innymi formami pracy;
  • Rola trenera i analiza własnego potencjału w jej budowaniu;
  • Sytuacja uczących się osób dorosłych;
  • Organizacja środowiska wspierającego uczenie się;
  • Podstawy umiejętności określania celów szkoleniowych;
  • Planowanie indywidualnego rozwoju uczestników;

Moduł II

Czas trwania: 4 dni | 32 h

KOMPETENCJE PODSTAWOWE

  • Aktywne słuchanie, parafrazowanie i podsumowywanie;
  • Zadawanie pytań i prowadzenie dyskusji;
  • Budowanie klarownych, ustrukturyzowanych wypowiedzi;
  • Udzielanie informacji zwrotnej;
  • Świadoma autoprezentacja w szkoleniach i wystąpieniach publicznych;
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji;

Moduł III

Czas trwania: 3 dni | 24 h

BUDOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA

  • Przegląd różnorodnych metod i technik szkoleniowych;
  • Definiowanie celów szkolenia;
  • Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy;
  • Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu;
  • Organizacyjne i techniczne aspekty prowadzenia szkoleń;
  • Metody ewaluacji szkoleń;
  • Tworzenie programu własnego szkolenia (praca warsztatowa);

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni | 32 h

REALIZACJA SZKOLENIA I DYNAMIKA GRUPY

  • Wskazówki istotne w prowadzeniu różnych form pracy szkoleniowej;
  • Obserwacja procesu grupowego;
  • Oddziaływanie na wybrane elementy funkcjonowania grupy;
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach szkoleniowych;
  • Ocena postępów jakie dokonały się w trakcie kursu, ocena stopnia realizacji indywidualnych celów oraz planowanie dalszego rozwoju w roli trenera.

LEARNING & DEVELOPMENT MANAGEMENT, MODUŁY I-III

Moduł I

Czas trwania: 3 dni | 16 h

DOCIERANIE DO POTRZEB ROZWOJOWYCH

  • Rola i odpowiedzialność specjalisty Learning & Development;
  • Kogo pytać o potrzeby rozwojowe? Źródła diagnozy i interesariusze projektów rozwojowych;
  • O co pytać? Cele i struktura treściowa diagnozy potrzeb;
  • Jak pytać? Przegląd narzędzi diagnozy;
  • Projektowanie planów diagnozy potrzeb – praca na case study uczestników;

Indywidualna konsultacja

Czas trwania: 30 min

DIAGNOZA POTRZEB ROZWOJOWYCH

  • Przekazanie feedbacku dotyczącego przesłanego prowadzącemu planu diagnozy potrzeb rozwojowych organizacji;

LEARNING & DEVELOPMENT MANAGEMENT, MODUŁY I-III

Pre-work: materiał filmowy

Czas trwania: 30 min

FORMY WSPIERANIA ROZWOJU KOMPETENCJI

  • Różnorodne formy rozwoju – istota, zastosowania, różnice;
  • Przygotowanie do udziału w grupach eksperckich podczas drugiego modułu;

Moduł II

Czas trwania: 3 dni | 16 h

KOMPLEKSOWE PROGRAMY ROZWOJU KOMPETENCJI

  • Struktura projektowania programu rozwojowego: od pomysłu do oceny efektywności;
  • Poziomy celów rozwojowych: od celów kompetencyjnych do wyników organizacji;
  • Metody wspierania rozwoju (szkolenie, coaching, facylitacja, doradztwo): cele, wyzwania realizacyjne, wymagane zaangażowanie interesariuszy;
  • Dopasowanie metod wspierania rozwoju do celów projektu;
  • Komunikowanie projektu do różnych grup interesariuszy w firmie;

LEARNING & DEVELOPMENT MANAGEMENT, MODUŁY I-III

Pre-work: live z praktykiem

Czas trwania: 90 min

REALIZACJA PROJEKTU ROZWOJOWEGO – CASE STUDY

  • Prezentacja case study;
  • Sesja pytań i wymiany doświadczeń;

Moduł III

Czas trwania: 2 h + 1 h

UTRWALANIE I POMIAR EFEKTÓW DZIAŁAŃ ROZWOJOWYCH

  • Poziomy oceny szkolenia – poziomy rezultatów szkoleń. Koncepcja D. Kirkpatricka;
  • Przegląd narzędzi ewaluacji stosowanych na I, II i III poziomie ewaluacji;
  • Ocena rezultatów na poziomie wyników organizacji, w tym wyników biznesowych projektów;
  • Return On Investment projektów rozwojowych;
  • Zarządzanie wiedzą w organizacji: ocena zapotrzebowania, metody i rozwiązania.

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

blank

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.