Praca z wykorzystaniem studiów przypadków.
Indywidualne konsultacje z prowadzącym.
Live z praktykiem.
Możliwość spotkania z praktykami branży HR.
Aktywności typu pre-work wprowadzające w tematykę modułów.
Gotowe narzędzia diagnozy potrzeb, planowania i badania efektywności projektów rozwojowych.
Zadania wdrożeniowe umożliwiające zastosowanie zdobytych umiejętności w praktyce.
specjalistów i menedżerów Learning & Development;
menedżerów HR i specjalistów w działach personalnych;
HR Business Partnerów;
talent menedżerów;
liderów wewnętrznych akademii i programów rozwojowych;
osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych pracowników;
budowanie polityki rozwojowej całej firmy;
skuteczna realizacji odrębnych projektów rozwojowych;
prowadzenie procesów diagnozy potrzeb;
ocena efektywności działań rozwojowych;
wybór efektywnych dostawców usług rozwojowych;
wzmacnianie zaangażowania interesariuszy programów rozwojowych;
Prowadzę szkolenia i procesy mentoringowe dla menedżerów. Szkolę i doradzam HR w obszarze diagnozy potrzeb i projektowania programów rozwojowych. Jestem konsultantem projektów wdrażających zmianę organizacyjną. Prowadzę także sesje facylitacyjne i jestem Prezesem Zarządu Wszechnicy UJ.
Pracując z menedżerami koncentruję się na zagadnieniach definiujących tę rolę oraz przygotowuję menedżerów do wdrażania zmian w zespołach. W obszarze HR specjalizuję się w prowadzeniu procesu diagnozy potrzeb rozwojowych, narzędzi w tym obszarze, a także budowaniu pozycji HR w organizacji, w szczególności wobec różnorodnych interesariuszy projektów rozwojowych.
Przygotowuję i prowadzę kompleksowe projekty szkoleniowe; uczestniczę w projektach doradczych dotyczących przywództwa i zarządzania kompetencjami. Jestem konsultantką kluczowych klientów – zapewniam spójność realizowanych dla nich usług z długofalową strategią rozwoju organizacji.
Obszary mojej specjalizacji szkoleniowej to kompetencje trenerskie, zarządzanie procesami rozwoju pracowników i kierowanie ludźmi – w szczególności budowanie i organizacja pracy zespołu. Prowadzę również szkolenia z zakresu negocjacji i obsługi klienta. Jako konsultantka mam doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu kompetencyjnych systemów oceny pracy, profili kompetencyjnych i metodologii badania kompetencji do celów rekrutacji i rozwoju. Mam doświadczenie w pełnieniu roli asesora w diagnozie AC/DC.
Przygotowuję i prowadzę szkolenia oraz programy rozwojowe z obszarów umiejętności osobistych, menedżerskich oraz profesjonalnej obsługi klienta. Prowadzę też moduły szkoleniowe w Szkole Learning & Development Management oraz w Szkole Trenerów.
Specjalizuję się w trzech obszarach szkoleń: umiejętności menedżerskie, rozwój osobisty, obsługa klienta. Swoim bogatym doświadczeniem trenerskim chętnie dzielę się na szkoleniach Train the Trainer. Do obszarów moich zainteresowań należy również zarządzanie tzw. employee experience nowo zatrudnionych pracowników.
Od ponad 10 lat prowadzę szkolenia i warsztaty rozwojowe, koncentrując się na rozwijaniu umiejętności osobistych, zwiększaniu samoświadomości oraz wydobywaniu potencjału.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam pełniąc funkcję menedżera zespołu, koordynatora projektu, jak również konsultanta i doradcy w projektach realizowanych na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, głównie w zakresie diagnozy organizacji.
We Wszechnicy UJ wspieram klientów indywidualnych, głównie trenerów, facylitatorów i menedżerów, w wyborze programów szkoleniowych adekwatnych do pełnionych ról zawodowych. Odpowiadam również za kontakt i budowanie relacji z organizacjami oraz przygotowywanie ofert programów rozwojowych. Prowadzę szkolenia i sesje facylitacyjne.
Specjalizuję się w prowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych i projektowaniu kompleksowych programów doradczych dla organizacji. Uczestniczyłam w procesie projektowania i testowania gry strategicznej Dynamo, a od 2011 r. należę do zespołu trenerów prowadzących Dynamo.
Szczególnie interesuję się ideą wdrażania w organizacji partycypacyjnego stylu zarządzania i uruchamiania potencjału pracowników. Moje doświadczenie obejmuje prowadzenie szkoleń oraz warsztatów facylitowanych.
Moduł 1
Indywidualna konsultacja
Pre-work: materiał filmowy
Moduł 2
Pre-work: live z praktykiem
Moduł 3
potrafi przeprowadzić diagnozę potrzeb i wykorzystać jej wyniki;
potrafi określić cele działań rozwojowych i monitorować ich realizację;
dysponuje zestawem metod i narzędzi wspierających proces projektowania, prowadzenia i ewaluacji projektów rozwojowych;
posiada wiedzę o różnych formach rozwoju kompetencji i potrafi łączyć je w kompleksowych programach rozwojowych;
wie jak wzmacniać efekty działań rozwojowych;
rozumie potrzebę angażowania interesariuszy programów rozwojowych;
Edycja 14 Rekrutacja trwa
Prezes Zarządu, trener, konsultant, facylitator
Konsultant ds. projektów rozwojowych, trener, facylitator, coach
Trener, konsultant
3 900 PLN + 23% VAT
(4 797 PLN brutto) Płatność do 8 lutego 20213 500 PLN + 23% VAT
(4 305 PLN brutto) Płatność do 25 stycznia 20213 x 1 400 PLN + 23% VAT
(1 722 PLN brutto) Płatność do 8 lutego 2021