facebook

Psychologia dla coachów

pomaga oprzeć dotychczas zdobyte umiejętności i doświadczenie coachingowe na solidnych podstawach wiedzy psychologicznej.

blank

Nauczysz się rozumieć wyzwania swoich klientów przez pryzmat najważniejszych koncepcji z zakresu psychologii motywacji, osobowości i rozwoju osób dorosłych.

Poznasz mechanizmy leżące u podstaw skuteczności narzędzi coachingowych, dzięki czemu zdobędziesz większą elastyczność w ich stosowaniu

Skonfrontujesz obiegową wiedzę z wynikami badań.

blank

Terminy i program
Psychologii dla Coachów

Nasi eksperci podróżują po całej Polsce. Wybierz typ szkolenia
jaki Cię interesuje aby zobaczyć najbliższe dostępne terminy.

Promocja!

Psychologia dla Coachów

4 2005 500 (+23% VAT)

Zapisując się zapłacisz zaliczkę 700 netto
SKU: Brak danych Kategoria:
blank

Zasady przyznawania promocji:

  • Jesteś absolwentem Szkoły Coachów? Zapłacisz 4200 zł + (23% VAT).
  • Cena promocyjna 4500 zł + (23% VAT) obowiązuje do 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Cena regularna 5500 zł + (23% VAT) zostanie ustawiona na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Masz pytania?
Chętnie pomożemy!

Izabela Górska
Head of Professional Development
izabela.dolegiewicz@wszechnica.uj.pl
506 006 087
blank
blank
Cena szkolenia obejmuje:
  • udział w kursie akredytowanym przez International Coach Federation;
  • zestaw lektur towarzyszących każdemu z tematów;
  • książkę „Psychologia dla coachów” autorstwa Macieja Świeżego;
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia typu CCE (Continuing Coach Education) ICF.
Miejsce i czas:

Lokalizacja:

Online z wykorzystaniem platformy Zoom.

Czas:

Sesje w ramach Modułów 1 i 3 w godzinach 17:00-20:15, w ramach Modułu 2 w godzinach 17:30-20:45.

blank

Szkolenie Psychologii dla Coachów to korzyści,
które będą procentować przed długi czas.

blank

Zdobędziesz rzetelną wiedzę psychologiczną w przystępnej, praktycznej formie.

blank

Prowadzący to psychologowie i psychoterapeuci z dużym doświadczeniem w praktyce coachingowej.

blank

Pogłębisz rozumienie poprzez studia przypadków, ćwiczenia coachingowe i superwizję pracy uczestników.

Nie czekaj dłużej!

nasz zespół trenerów

Program szkolenia

Nasze programy są dokładnie przygotowywane przez naszych
ekspertów z uwzględnieniem najnowszych technik i metod.

blank
Moduł I

Czas trwania: 4 spotkania | 16 h

Moduł II

Czas trwania: 4 spotkania | 16 h

Moduł III

Czas trwania: 6 spotkań | 24 h

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

blank
blank
blank

Psychologia dla Coachów to 56-godzinny kurs podzielony na 3 moduły. Zajęcia koncentrują się na praktycznych zastosowaniach wiedzy psychologicznej. Obejmują:

lekturę i wspólną dyskusję tekstów psychologicznych;
mini-wykłady przekazujące syntetyczną wiedzę;
studia przypadku  odnoszące ją do praktyki coachingowej;
prezentację i ćwiczenie stosowania narzędzi coachingowych inspirowanych wiedzą psychologiczną

Coach ICF zobowiązany jest do nieustannego rozwoju. Akredytacja ICF przyznawana jest na  3 lata. Do przedłużenia akredytacji należy przedstawić potwierdzenie uzyskania 40 tzw. punktów CCE (Continuing Coach Education). W ramach tych punktów co najmniej 24 powinny stanowić punkty w zakresie kluczowych kompetencji tzw. CC (Core Competencies), co najmniej 3 w zakresie etyki. Pozostałe punkty mogą dotyczyć innych obszarów rozwoju coacha tzw. RD (Resource Development).
Więcej informacji znajdziesz tutaj 

Co nas wyróżnia

Program Psychologia dla Coachów posiada akredytację International Coach Federation i jest programem typu CCE – Continuing Coach Education.

blank

Udział w kursie pozwala na uzyskanie 40 punktów CCE dla celów odnowienia akredytacji ACC, PCC i MCC.

blank

Psychologia dla Coachów to kurs służący budowaniu powiązań między rzetelną wiedzą psychologiczną i praktyką coachingową.

blank

Prowadzący to doświadczeni psychologowie z długim stażem pracy.

blank

PSYCHOLOGIA DLA COACHÓW

Moduł I

Czas trwania: 4 spotkania | 16 h

  • Psychologia i coaching;
  • Główne nurty psychologiczne;
  • Motywacja i wyznaczanie celów;
  • Samoregulacja i podtrzymywanie wytrwałości.

Moduł II

Czas trwania: 4 spotkania | 16 h

  • Coaching i terapia;
  • Procesy nieświadome i ich wpływ na pracę coachingową;
  • Struktura osobowości;
  • Samowiedza i postrzeganie siebie.

Moduł III

Czas trwania: 6 spotkań | 24 h

  • Emocje  i stres;
  • Interpretacje i przekonania;
  • Rozwój człowieka dorosłego;
  • Psychologia narracyjna: życie jako opowieść;
  • Superwizja coachingowa;
  • Podsumowanie kursu.

Szczegóły programu

Aby otrzymać certyfikat potwierdzający wiedzę w obszarach, których dotyczy seminarium, należy:

  • odpowiedzieć poprawnie na przynajmniej 75% pytań w każdym z quizów sprawdzających znajomość dyskutowanych tekstów (quizy można rozwiązywać wielokrotnie);
  • poprawnie rozwiązać studium przypadku wymagające zastosowania wiedzy psychologicznej do praktycznego wyzwania związanego z pracą coachingową.

Osoby, które nie spełnią jednego z powyższych kryteriów, ale wzięły udział w we wszystkich zajęciach  otrzymują zaświadczenie o uczestnictwie w kursie.

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł I

Czas trwania: 2 dni | 16 h

WPROWADZENIE W ROLĘ TRENERA

  • Różnice między szkoleniem a innymi formami pracy;
  • Rola trenera i analiza własnego potencjału w jej budowaniu;
  • Sytuacja uczących się osób dorosłych;
  • Organizacja środowiska wspierającego uczenie się;
  • Podstawy umiejętności określania celów szkoleniowych;
  • Planowanie indywidualnego rozwoju uczestników;

Moduł II

Czas trwania: 4 dni | 32 h

KOMPETENCJE PODSTAWOWE

  • Aktywne słuchanie, parafrazowanie i podsumowywanie;
  • Zadawanie pytań i prowadzenie dyskusji;
  • Budowanie klarownych, ustrukturyzowanych wypowiedzi;
  • Udzielanie informacji zwrotnej;
  • Świadoma autoprezentacja w szkoleniach i wystąpieniach publicznych;
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji;

Moduł III

Czas trwania: 3 dni | 24 h

BUDOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA

  • Przegląd różnorodnych metod i technik szkoleniowych;
  • Definiowanie celów szkolenia;
  • Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy;
  • Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu;
  • Organizacyjne i techniczne aspekty prowadzenia szkoleń;
  • Metody ewaluacji szkoleń;
  • Tworzenie programu własnego szkolenia (praca warsztatowa);

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni | 32 h

REALIZACJA SZKOLENIA I DYNAMIKA GRUPY

  • Wskazówki istotne w prowadzeniu różnych form pracy szkoleniowej;
  • Obserwacja procesu grupowego;
  • Oddziaływanie na wybrane elementy funkcjonowania grupy;
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach szkoleniowych;
  • Ocena postępów jakie dokonały się w trakcie kursu, ocena stopnia realizacji indywidualnych celów oraz planowanie dalszego rozwoju w roli trenera.

PSYCHOLOGIA DLA COACHÓW, MODUŁY I-III

Moduł I

Czas trwania: 4 dni | 16 h

  • Psychologia i coaching;
  • Główne nurty psychologiczne;
  • Motywacja i wyznaczanie celów;
  • Samoregulacja i podtrzymywanie wytrwałości.

PSYCHOLOGIA DLA COACHÓW, MODUŁY I-III

Moduł II

Czas trwania: 4 dni | 16 h

  • Coaching i terapia;
  • Procesy nieświadome i ich wpływ na pracę coachingową;
  • Struktura osobowości;
  • Samowiedza i postrzeganie siebie.

PSYCHOLOGIA DLA COACHÓW, MODUŁY I-III

Moduł III

Czas trwania: 6 dni /24h

  • Emocje  i stres;
  • Interpretacje i przekonania;
  • Rozwój człowieka dorosłego;
  • Psychologia narracyjna: życie jako opowieść;
  • Superwizja coachingowa;
  • Podsumowanie kursu.

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

blank

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.