Autorski profil kompetencji trenerskich dostosowany do Polskiej Ramy Kwalifikacji, który jest podstawą dla zdefiniowania efektów uczenia się w Szkole Trenerów.
Oparcie w rzetelnej wiedzy
z zakresu psychologii uczenia się
i dynamiki grupowej.
Aktywny udział uczestników - samodzielne stosowanie poznawanych metod i technik pracy, stopniowe przejmowanie odpowiedzialności za prowadzenie fragmentów szkolenia.
Doświadczenie prowadzących w obszarze szkoleń dla trenerów i szkoleń dla biznesu.
Doświadczenie w realizacji wewnętrznych programów Train the Trainers dla organizacji.
lat doświadczenia
zrealizowanych edycji
Absolwentów
którzy chcą uzyskać kompleksowe przygotowanie do samodzielnego projektowania i realizacji szkoleń z wybranego przez siebie obszaru tematycznego;
którzy poszukują nowych możliwości zawodowego rozwoju i chcą nauczyć się przekazywać swoją wiedzę za pomocą interaktywnych, angażujących grupę metod;
którzy chcą uporządkować swoją wiedzę i zyskać punkt odniesienia dla swej dotychczasowej działalności trenerskiej;
odpowiedzialnych za projekty rozwojowe w organizacjach, onboarding nowych pracowników i dzielenie się wiedzą ze współpracownikami;
Odpowiadam za tworzenie i kierownictwo merytoryczne kompleksowych projektów szkoleniowo-doradczych dla klientów organizacyjnych. Współtworzę standardy kształcenia dla profesjonalistów zajmujących się edukacją i rozwojem osób dorosłych. Prowadzę indywidualny i zespołowy coaching oraz facylitację procesów zespołowego rozwiązywania problemów.
Jestem psychologiem, od ponad 20 lat zajmuję się wspieraniem rozwoju ludzi, zespołów i organizacji. Opracowałam i przeprowadziłam wiele projektów szkoleniowo-doradczych oraz badawczo-rozwojowych. Pracuję jako trener, realizując szkolenia z zakresu kompetencji trenerskich i facylitacyjnych, tworząc autorskie programy rozwoju kompetencji myślenia, współpracy w grupie, zarządzania emocjami. Specjalizuję się w rozumieniu dynamiki grup i organizacji, facylitacji pracy grup zadaniowych, treningach twórczego rozwiązywania problemów. Facylituję prace zespołów strategicznych, wspierając organizacje w poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju i działania.
Jestem kierownikiem merytorycznym Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Odpowiadam za rozwój oferty szkoleniowej Wszechnicy UJ. Współpracuję z naszymi klientami w kompleksowych projektach doradczych dotyczących projektowania strategii i zmiany kultury organizacyjnej. Szkolę rozwijających się trenerów i coachów, dostarczając im praktycznej wiedzy psychologicznej.
Pracuję z zespołami liderów, zapraszając ich do rozmowy o przyszłości organizacji, którą kierują i pomagając we wspólnym kształtowaniu jej kultury. Prowadzę zespołowy i indywidualny coaching; biorę udział w długofalowych projektach doradczych wspierających zmianę organizacyjną.
Projektuję narzędzia i standardy związane z rozwojem zawodowym trenerów oraz tworzeniem w organizacji warunków sprzyjających uczeniu się i wymianie doświadczeń. Jestem współautorem Małopolskich Standardów Usługi Edukacyjno-Szkoleniowej, a także profili kompetencyjnych, programów szkoleniowych i narzędzi zarządzania wiedzą.
Tworzę inspirujące środowisko uczenia się dla uczestników szkoleń Wszechnicy UJ, szczególnie uczestników Szkoły Trenerów, Facylitatorów i Coachów. Interesują mnie wszelkie formy pracy, które umożliwiają optymalne wykorzystanie różnorodności i potencjału uczestników grupy. Doradzam (prowadząc mentoring i konsultacje) trenerom, coachom, facylitatorom, jak projektować efektywne procesy rozwojowe i skutecznie uzyskiwać certyfikaty potwierdzające kompetencje zawodowe.
Zapraszam do twórczego dialogu osoby i zespoły w sytuacjach kryzysowych, konfliktowych, szczególnych wyzwań rozwojowych. Prowadzę zespołowy i indywidualny coaching; biorę udział w długofalowych projektach doradczych wspierających zmianę organizacyjną.
Przygotowuję i prowadzę kompleksowe projekty szkoleniowe; uczestniczę w projektach doradczych dotyczących przywództwa i zarządzania kompetencjami. Jestem konsultantką kluczowych klientów – zapewniam spójność realizowanych dla nich usług z długofalową strategią rozwoju organizacji.
Obszary mojej specjalizacji szkoleniowej to kompetencje trenerskie, zarządzanie procesami rozwoju pracowników i kierowanie ludźmi – w szczególności budowanie i organizacja pracy zespołu. Prowadzę również szkolenia z zakresu negocjacji i obsługi klienta. Jako konsultantka mam doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu kompetencyjnych systemów oceny pracy, profili kompetencyjnych i metodologii badania kompetencji do celów rekrutacji i rozwoju. Mam doświadczenie w pełnieniu roli asesora w diagnozie AC/DC.
Przygotowuję i prowadzę szkolenia oraz programy rozwojowe z obszarów umiejętności osobistych, menedżerskich oraz profesjonalnej obsługi klienta. Prowadzę też moduły szkoleniowe w Szkole Learning & Development Management oraz w Szkole trenerów.
Specjalizuję się w trzech obszarach szkoleń: umiejętności menedżerskie, rozwój osobisty, obsługa klienta. Swoim bogatym doświadczeniem trenerskim chętnie dzielę się na szkoleniach Train the Trainer. Do obszarów moich zainteresowań należy również zarządzanie tzw. employee experience nowo zatrudnionych pracowników.
Moduł I
Moduł II
Moduł III
Moduł IV
świadomie korzysta z analizy potrzeb szkoleniowych, by ustalić adekwatne cele szkoleniowe;
samodzielnie projektuje i prowadzi szkolenie stosując zestaw angażujących metod;
uwzględnia proces grupowy w planowaniu i realizacji szkoleń;
adekwatnie stosuje standardowe techniki i metody szkoleniowe;
elastycznie reaguje w różnych sytuacjach szkoleniowych;
stosuje podstawowe metody ewaluacji efektów uczenia;
Trener / specjalista ds. szkoleń
Jestem trenerem, mediatorem, moderatorem z 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuję się w szkoleniach z edukacji przyrodniczej (magister Ochrony Przyrody Uniwersytetu Jagiellońskiego) oraz komunikacji (Kurs Gestalt, Centrum Counsellingu Gestalt). Obecnie swą uwagę skupiam na tematach związanych z rodzicielstwem w nurcie Rodzicielstwa Bliskości, NVC (w trakcie kursów) oraz pedagogiki waldorfskiej.
Szkołę Trenerów ukończyłam w 2019 roku. Choć miałam już dość duże doświadczenie na sali szkoleniowej, dzięki Szkole przeszłam głęboką przemianę jako trener. Przyczyniło się do tego na pewno usystematyzowanie wiedzy nt. całego procesu uczenia się oraz warsztatu ale przede wszystkim bezpośredni kontakt i feedback od prowadzących oraz uczestników. Każdy dzień kursu był modelowym przykładem tego jak w ciekawy, niebanalny, luźny sposób przekazywać wiedzę, trenować umiejętności oraz kształtować postawy.
Właściciel
Piotr Mrzygłód Sprzedaż - Marketing - Konsulting
Doświadczony Interim Manager specjalizujący się w obszarach marketingu strategicznego i sprzedaży. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Trener, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży. Współautor książki ”Techniki promocji sprzedaży“. Absolwent Harvard Business School MANAGEMENT.
Odkąd pamiętam prowadziłem szkolenia i warsztaty, jednak Szkoła Trenerów Wszechnicy UJ zmieniła moje podejście do metodyki o 180 stopni. Mnóstwo praktycznej wiedzy popartej ciekawymi ćwiczeniami. Trenerzy najwyższej klasy! Polecam z czystym sumieniem Wszechnicę UJ.
Edycja 49 Rekrutacja trwa
Dyrektor Programowy, trener, coach
Trener, coach, konsultant, facylitator
Trener, facylitator, coach
Dyrektor ds. Rozwoju, konsultant organizacji, trener, coach, facylitator
6 500 PLN + 23% VAT
(7 995 PLN brutto) Płatność do 2 kwietnia 20215 900 PLN + 23% VAT
(7 257 PLN brutto) Płatność do 18 marca 20214 x 1 700 PLN + 23% VAT
(2 091 PLN brutto) Płatność do 2 kwietnia 2021** W przypadku płatności ratalnej każda rata powinna zostać wniesiona na 15 dni przed rozpoczęciem danego modułu.
Absolwentom Szkół Wszechnicy UJ przysługuje rabat w wysokości 5% od aktualnie obowiązującej ceny szkolenia.
Edycja 48 W toku
Dyrektor Programowy, trener, coach
Trener, coach, konsultant, facylitator
Trener, konsultant
Dyrektor ds. Rozwoju, konsultant organizacji, trener, coach, facylitator