Strona główna » O nas » Zespół » Aneta Marek
Aneta Marek
President of the Board, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
Odpowiadam za kontakt i budowanie relacji z klientami organizacyjnymi Wszechnicy UJ. Projektuję i wspieram firmy w wyborze programów rozwojowych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Zarządzam portfelem projektów szkoleniowo-doradczych i zaangażowaniem projektowym członków zespołu konsultantów. Pracuję z klientami w roli konsultanta, trenera oraz facylitatora.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuję się w prowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych i projektowaniu programów doradczych dla organizacji. Uczestniczyłam w procesie tworzenia i testowania gry strategicznej Dynamo, a od 2011 r. należę do zespołu trenerów prowadzących tę grę. Moje doświadczenie obejmuje prowadzenie szkoleń oraz warsztatów facylitowanych. Jestem trenerem w ramach cyklu spotkań Wszechnicy UJ – Know How Bites kierowanych do menedżerów, pracowników HR i specjalistów branży Life Long Learnig. Szczególnie interesuję się ideą wdrażania w organizacji partycypacyjnego stylu zarządzania i uruchamiania potencjału pracowników. Współpracowałam m.in. z organizacjami: 3M Poland, Stock Polska, Impel S.A., Bank BGŻ, Politechnika Rzeszowska, Martes Sport.
Wykształcenie i certyfikaty:
Jestem absolwentką administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyłam kurs coachingowy „The Art & Science of Coaching” realizowany przez Wszechnicę UJ oraz Erickson Coaching International. Pełnię rolę trenera i facylitatora po ukończeniu Szkoły Trenerów i Szkoły Facylitatorów. W projektowaniu programów rozwojowych pomaga mi doświadczenie oraz wiedza zdobyta w ramach programu dla menedżerów HR – Szkoła Menedżerów Projektów Szkoleniowych. Ukończyłam kursy z zakresu zarządzania projektami, m.in. Zarządzanie projektami na WSE im. Ks. J. Tischnera oraz programy związane z rozwojem osobistym i rozumieniem dynamiki grup i organizacji: trening interpersonalny oraz międzynarodowe warsztaty prowadzone metodą group relations.
Prowadzone szkolenia i usługi:
Prowadzimy pojedyncze sesje facylitowane dla grup i zespołów, jak również złożone procesy, składające się z cyklu sesji.
Przeprowadzamy diagnozę kultury organizacji, definiujemy kierunki jej zmiany oraz projektujemy działania, które pozwalają świadomie ją kształtować.
Program, który umożliwia uczestnikom skuteczną realizację procesów: diagnozy, projektowania, prowadzenia i ewaluacji projektów rozwojowych w organizacji.
Inspiracje:
Jak jedno szkolenie zmieniło nasze spotkania i zespół na zawsze?
Dlaczego zaangażowanie pracowników i efektywne spotkania są kluczowe dla sukcesu firmy? We współczesnych przedsiębiorstwach pożądane jest tworzenie warunków, które wyzwalają twórczy potencjał zatrudnionych osób. Jest
Po co managerowi kompetencje facylitatorskie?
Od wzmocnienia zespołowego zaangażowania po wydajne rozwiązywanie problemów, kompetencje facylitatorskie stają się niezbędnym narzędziem dla nowoczesnych liderów. Czy zastanawialiście się, jak takie umiejętności mogą przekształcić
Strategia Learning & Development w akcji
„Widz jest nieodłączną częścią spektaklu kinowego”[1], analogicznie pracownik jest integralnym elementem polityki i strategii learning and development. Gdybyśmy wyobrazili sobie, że dział L&D jest studiem