Strona główna » O nas » Zespół » Aneta Marek
![aneta-marek-kopia-2-6492ccd6b6b9c Aneta Marek](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/aneta-marek-kopia-2-6492ccd6b6b9c-scaled-q8aaadqpfygi5hsfe94hasyihm1por1b7mkjcgz7cw.webp)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Rectangle-272.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Ellipse-11.png)
Aneta Marek
President of the Board, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
Odpowiadam za kontakt i budowanie relacji z klientami organizacyjnymi Wszechnicy UJ. Projektuję i wspieram firmy w wyborze programów rozwojowych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Zarządzam portfelem projektów szkoleniowo-doradczych i zaangażowaniem projektowym członków zespołu konsultantów. Pracuję z klientami w roli konsultanta, trenera oraz facylitatora.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuję się w prowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych i projektowaniu programów doradczych dla organizacji. Uczestniczyłam w procesie tworzenia i testowania gry strategicznej Dynamo, a od 2011 r. należę do zespołu trenerów prowadzących grę. Moje doświadczenie obejmuje prowadzenie szkoleń oraz warsztatów facylitowanych. Jestem trenerem w ramach cyklu spotkań Wszechnicy UJ – Know How Bites kierowanych do menedżerów, pracowników HR i specjalistów branży Life Long Learnig. Szczególnie interesuję się ideą wdrażania w organizacji partycypacyjnego stylu zarządzania i uruchamiania potencjału pracowników. Współpracowałam m.in. z organizacjami: 3M Poland, Stock Polska, Impel S.A., Bank BGŻ, Politechnika Rzeszowska, Martes Sport.
Wykształcenie i certyfikaty:
Jestem absolwentką administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyłam kurs coachingowy „The Art & Science of Coaching” realizowany przez Wszechnicę UJ oraz Erickson Coaching International. Pełnię rolę trenera i facylitatora po ukończeniu Szkoły Trenerów i Szkoły Facylitatorów. W projektowaniu programów rozwojowych pomaga mi doświadczenie oraz wiedza zdobyta w ramach programu dla menedżerów HR – Szkoła Menedżerów Projektów Szkoleniowych. Ukończyłam kursy z zakresu zarządzania projektami, m.in. Zarządzanie projektami na WSE im. Ks. J. Tischnera oraz programy związane z rozwojem osobistym i rozumieniem dynamiki grup i organizacji: trening interpersonalny oraz międzynarodowe warsztaty prowadzone metodą group relations.
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Erickson_Badges_EPC-2-150x150.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Absolwent_Szkoly_Trenerow_WUJ-150x150.png)
Prowadzone szkolenia i usługi:
Prowadzimy pojedyncze sesje facylitowane dla grup i zespołów, jak również złożone procesy, składające się z cyklu sesji.
Przeprowadzamy diagnozę kultury organizacji, definiujemy kierunki jej zmiany oraz projektujemy działania, które pozwalają świadomie ją kształtować.
Program, który umożliwia uczestnikom skuteczną realizację procesów: diagnozy, projektowania, prowadzenia i ewaluacji projektów rozwojowych w organizacji.
Inspiracje:
![ludzie pracujący w kawiarni](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2024/01/iStock-1317388669-scaled.jpg)
Jak jedno szkolenie zmieniło nasze spotkania i zespół na zawsze?
Dlaczego zaangażowanie pracowników i efektywne spotkania są kluczowe dla sukcesu firmy? We współczesnych przedsiębiorstwach pożądane jest tworzenie warunków, które wyzwalają twórczy potencjał zatrudnionych osób. Jest
![Trzy rozmawiające ze sobą osoby](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/08/artykul-anety-zdjecie-64f06cc30f7db-scaled.webp)
Po co managerowi kompetencje facylitatorskie?
Od wzmocnienia zespołowego zaangażowania po wydajne rozwiązywanie problemów, kompetencje facylitatorskie stają się niezbędnym narzędziem dla nowoczesnych liderów. Czy zastanawialiście się, jak takie umiejętności mogą przekształcić
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Projekt-bez-tytulu-25.png)
Strategia Learning & Development w akcji
„Widz jest nieodłączną częścią spektaklu kinowego”[1], analogicznie pracownik jest integralnym elementem polityki i strategii learning and development. Gdybyśmy wyobrazili sobie, że dział L&D jest studiem