Realizowany i doskonalony od 2009r.
Prezentuje coaching jako element filozofii i stylu zarządzania.
Spójny model pracy coachingowej i zestaw narzędzi do prowadzenia rozmowy coachingowej.
Prowadzony przez doświadczonych trenerów i coachów na poziomie PCC.
Trenerzy szkolą coachów w międzynarodowej Szkole Coachów - The Art and Science of Coaching.
Prowadzony w języku polskim i angielskim.
Wszechnica UJ jest jedną z wiodących firm świadczących usługi coachingowe na rynku w Polsce.
Posiadamy znak jakości usług doradczo – szkoleniowych MSUES.
Dofinansowanie szkolenia za pośrednictwem BUR – Bazy Usług Rozwojowych.
doświadczonych specjalistów
pracowników w proponowaniu usprawnień lub wprowadzaniu ważnej zmiany
na nadzorowaniu codziennej pracy zespołu, zamiast na zadaniach strategicznych
do satysfakcji i zaangażowania pracowników
Program jest dostosowany do realiów pracy menedżera – prezentuje coaching jako element filozofii i stylu zarządzania, z którego można czerpać w trakcie nieformalnych rozmów z pracownikami.
Proponowany przez Wszechnicę UJ coachingowy styl prowadzenia rozmów z pracownikami opiera się na czterech powiązanych ze sobą filarach:
Struktura rozmowy coachingowej jest adaptacją modelu GROW.
Podejście coachingowe i rozwój kompetencji menedżerskich należą do głównych obszarów specjalizacji Wszechnicy UJ. Certyfikowani, doświadczeni coachowie oraz doświadczenie pracy z różnymi organizacjami korzystającymi z coachingu w zarządzaniu personelem sprzyjają budowaniu zaufania ze strony uczestników i ułatwiają zachęcanie ich do eksperymentowania z nowym, niekiedy odmiennym od ich nawyków stylem pracy.
Szkolenie dostarczy praktycznych narzędzi, ale kładzie również nacisk na wspieranie gotowości menedżerów do okazywania pracownikom zaufania oraz stwarzania warunków dla autonomii i odpowiedzialności.
Opcjonalnie: umiejętnością stosowania stylu coachingowego w prowadzeniu spotkań i zebrań zespołu.
Moduł 1
Moduł 2
Moduł 3
Moduł 4
Moduł 1
Moduł 2
Moduł 3
Moduł 4
Moduł 1
Moduł 2
Moduł 3
Moduł 4
Moduł 1
Moduł 2
Moduł 3
Moduł 4
Program szkolenia skupia się na dostarczeniu uczestnikom doświadczeń związanych z aktywnym, samodzielnym prowadzeniem rozmów coachingowych. Składa się z dwóch części.
Na zakończenie pierwszego modułu szkolenia, uczestnicy biorą udział w ćwiczeniu coachingowym prowadzącym do sformułowania indywidualnego „zadania domowego” związanego z wprowadzaniem podejścia coachingowego w praktykę. Sposób realizacji i wnioski z zadania stanowią punkt wyjścia dla pracy w trzecim dniu szkolenia (rozmowa o wspieraniu pracowników w uczeniu się z doświadczenia i dotrzymywaniu zobowiązań).
Opcjonalnie:
Możliwość wykorzystania sali szkoleniowej Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, z zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników. Salę zapewniamy w ramach dostępności terminowej.
Head of Organizational Development, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
514 206 346