facebook
Grupa ludzi podczas spotkania
WEBINAR

Co w punkt, co inaczej a czego nigdy więcej?

Jak konstruktywnie podsumować projekt

27 marca 2024, godzina 9:00-10:30
Online: platforma Zoom

Prowadzące: Katarzyna Gacek, Magdalena Pęcak

Program spotkania:

Praca projektowa, zespołowe zadania, międzydziałowe inicjatywy – to wszystko okazje do jakże ważnej współpracy, a niejednokrotnie również jedyny sposób pracy umożliwiający realizację zadań kluczowych dla firmy. Czasem projekty kończą się spektakularnym sukcesem, innym razem wolelibyśmy o nich zapomnieć. Są też takie, które przechodzą bez echa, choć ze sposobu ich realizacji można byłoby wyciągnąć wiele interesujących wniosków.

Spotkania podsumowujące mogą i budzą często niepokój, może niechęć, a czasem poczucie straconego czasu. Kojarzą się z prezentacją wskaźników, dyskusją, która niewiele wnosi, a czasem także przerzucaniem się odpowiedzialnością, jeśli coś poszło nie tak. Te spotkania nie muszą jednak tak wyglądać.

Dzięki udziałowi w webinarze:

  • Dowiesz się, jak zbudować poczucie bezpieczeństwa podczas spotkania, które może być postrzegane jako trudne.
  • Poznasz przykładową strukturę spotkania podsumowującego projekt, w której jest miejsce na celebrację i na generowanie rozwiązań usprawniających.
  • Poznasz typowe trudności takich spotkań i sposoby na poradzenie sobie z nimi.
  • Poznasz metodę prowadzenia dyskusji, która pomaga usystematyzować rozmowę i zapanować nad wielością wątków, które wnoszą uczestnicy.
  • Dowiesz się, dlaczego facylitacja i jej narzędzia sprawdzają się podczas prowadzenia spotkań podsumowujących projekty.

Forma spotkania:

Spotkanie będzie miało charakter interaktywnego webinaru, zatem prosimy o zapewnienie sobie warunków nie tylko do słuchania, ale również brania czynnego udziału w indywidualnych i grupowych aktywnościach.

Adresaci:

Wydarzenie kierujemy do wszystkich osób, które prowadzą spotkania mające na celu podsumowanie projektu, a w szczególności menedżerów, kierowników i koordynatorów projektów.

Spotkanie odbędzie się 27 marca 2024 r., w godz. 9:00-10:30.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

27 marca 2024, godzina 9:00-10:30
Online: platforma Zoom

Prowadzące: Katarzyna Gacek, Magdalena Pęcak

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.