facebook
Grupa osób podczas spotkania wspólnie siedząca przy biurku
INTERAKTYWNY WEBINAR

Presja czasu i odpowiedzialności lidera a efektywne rozwiązywanie problemów - jak facylitacja wpływa na inkluzywność i lepsze wyniki

Wydarzenie będzie dotyczyć wyzwań związanych z zarządzaniem czasem i odpowiedzialnością liderów. Prezentacja opowie historię członków organizacji międzynarodowej, jak facylitacja pomaga im radzić sobie z tymi wyzwaniami.

14 maja, godz. 17:00-18:00
Prowadzący: Justyna Frysz-Cwynar, Anna Łągiewka, Dorota Urbaś

Krótki opis programu

Uczestnicy dowiedzą się, co zadziałało w rozwiązywaniu problemów zespołowych, jakie techniki wspierały inkluzywność i efektywność.
Agenda:
1. Skąd pomysł na facylitację?
2. Facylitacja jako inicjatywa oddolna – jak to wszystko się zaczęło
3. Metoda małych ale odważnych kroków: praktyczne wdrażanie zmian
4. Efekt WOW:
     WOW – Ile można zdziałać w 30 min – Struktura spotkań facylitowanych (cel i rezultat)
     WOW – Jak wzrasta FLOW spotkania jak uczestnicy się otworzą – Wpływ rozgrzewki i otwarta atmosfera na efekty spotkania
     WOW – Jak wzrasta KREATYWNOŚĆ 
     WOW – Jak znika stres i napięcie – Zamiana stresu i koncentracji na sobie na uważność na zespół i jego potrzeby
5. Błędy też uczą – Przykłady sytuacji, które nauczyły nas najwięcej
6. Facylitacja – Podsumowanie

Korzyści dla uczestników

Facylitatorzy otrzymają szczegółową informację zwrotną dotyczącą facylitacji w dużej organizacji, obejmującą aspekty takie jak: co działa, co nie działa oraz jakie są największe wyzwania. Pozostali uczestnicy szkolenia zyskają wgląd w kwestie poprawy efektywności procesów i zespołów poprzez wdrożenie technik facylitacji w dużej organizacji.

Forma spotkania

Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy, zatem prosimy o zapewnienie sobie warunków nie tylko do słuchania, ale również brania czynnego udziału w indywidualnych i grupowych aktywnościach.

Adresaci

Facylitatorzy, Leaderzy, Managerowie, członkowie HR, specjalisci ds. rozwoju organizacji, członkowie zespołów projektowych

Prowadząca:

Justyna Frysz-Cwynar

Project Purchasing Manager EMEA – TI Automotive.
 
Dyrektor Zakupów z 22-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Kieruje międzynarodowym zespołem, zarządzając do 200 projektów rocznie. Zajmuje się rozwojem struktur organizacyjnych, wdrażaniem nowych systemów oraz doskonaleniem procesów zarządzania projektami na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

W 2024 roku ukończyła Międzynarodową Szkołę Coachingu, posiada licencję zawodową Ericsson, obecnie w trakcie certyfikacji ICF PCC Master.

Pasjonuje się metodykami scrum oraz facylitacją, regularnie stosując te umiejętności do tworzenia inkluzywnych dyskusji i poprawy efektywności.

Anna Łągiewka

Regional Purchasing Manager EMEA- TI Automotive.
 

Dyrektor Kategorii Zakupowej z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi i negocjacjach, związana z branżą motoryzacyjna od 2003 roku. Założyciel Centrum Zakupowego w Polsce. Skuteczny negocjator i lider zarządzający wielokulturowym zespołem.

Pasja do przywództwa i coachingu zaowocowała uzyskaniem tytułu Erickson Professional Coach. Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu z Zakresu Zarządzania i Inżynierii w Przemyśle Chemicznym, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach, gdzie zdobyła tytuł Głównego Ksiegowego poparty doświadczeniem.

Dorota Urbaś

Project Purchasing Team Leader EMEA – TI Automotive.
 

Kierownik zespołu ds. zakupów projektowych z wieloletnim doświadczeniem w procesach zakupowych, związana z branżą motoryzacyjną od 2006 roku. Zarządza międzynarodowym zespołem, specjalizując się w budowaniu zespołów, realizacji projektów oraz nieustannym doskonaleniu poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi i technologii.

Od wielu lat zajmuje się ceramiką, która nauczyła mnie pokory, cierpliwości oraz poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.

Spotkanie odbędzie się 14 maja 2025 r., w godz. 17:00-18:00

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Rejestracja

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

14 maja, godz. 17:00-18:00
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Justyna Frysz-Cwynar, Anna Łągiewka, Dorota Urbaś

Inne wydarzenia

4. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników.

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.