facebook
Gestykulujący uczestnik szkolenia
INTERAKTYWNY WEBINAR

Kick off zmiany organizacyjnej

Jak wykorzystać metody facylitacyjne?

Zapraszamy na spotkanie, na którym na przykładzie realnego case study zaprezentowane zostanie wykorzystanie metod facylitacyjnych podczas spotkania inaugurującego dużą zmianę organizacyjną.

13 maja godz. 10:00-11:30 | online
Prowadzący: Maciej Kocurek

Krótki opis programu

Jedną z najbardziej skutecznych strategii pracy z oporem przed zmianą jest partycypacja. Chodzi o oddawanie pracownikom wpływu na kształt czekającej ich zmiany, czynienie ich jej współautorami, co po pierwsze pozwala im lepiej zrozumieć jej konieczność, poznać korzyści z niej wynikające, a także ryzyka związane z jej zaniechaniem. Po drugie umożliwia to samodzielne wypracowanie przez pracowników nowych zachowań i mechanizmów działania, które związane będą z realnym wpieraniem zmiany.

Metodą wspierania partycypacji pracowników w firmie jest facylitacja. Zapraszamy na spotkanie, na którym na przykładzie realnego case study zaprezentowane zostanie wykorzystanie metod facylitacyjnych podczas spotkania inaugurującego dużą zmianę organizacyjną.

Korzyści dla uczestników

Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy:
• poznają zalety i wady stosowania partycypacji na tle innych strategii radzenia sobie z oporem przed zmianą organizacyjną
• pogłębią rozumienie procesowego i kontekstowego podejścia do facylitacji w zarządzaniu zmianą – w jaki sposób istota zmiany i warunki organizacyjne określają możliwości pracy facylitacyjnej
• na przykładzie case study poznają strukturę spotkania kick off inaugurującego dużą zmianę organizacyjną
• na przykładzie case study poznają strukturę, cele i przebieg warsztatu facylitowanego, który był elementem spotkania kick off

Forma spotkania

Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy, zatem prosimy o zapewnienie sobie warunków nie tylko do słuchania, ale również brania czynnego udziału w indywidualnych i grupowych aktywnościach.

Adresaci

Na wydarzenie zapraszamy wszystkie osoby odpowiedzialne w organizacjach za wdrażanie zmian, a w szczególności: menedżerów zmiany, szefów zespołów, HR Business Partnerów, project managerów. Zapraszamy także facylitatorów i facylitatorki.

Prowadzący:

Maciej Kocurek

Maciej Kocurek

Pracując z menedżerami koncentruję się na zagadnieniach definiujących tę rolę (budowanie pozycji i autorytetu w zespole, koncepcje roli menedżera, prowadzenie spotkań indywidualnych i zespołowych) oraz przygotowuję menedżerów do wdrażania zmian w zespołach. Mam przekonanie do skuteczności indywidualnej pracy z menedżerami w procesach mentoringowych, gdzie można skoncentrować się na indywidualnych wyzwaniach konkretnej osoby.

W obszarze HR specjalizuje się w prowadzeniu procesu diagnozy potrzeb rozwojowych, narzędzi w tym obszarze, a także budowaniu pozycji HR w organizacji, w szczególności wobec różnorodnych interesariuszy projektów rozwojowych.

Spotkanie odbędzie się 13 maja 2025 r., w godz. 10:00-11:30.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Rejestracja

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

13 maja, godz. 10:00-11:30
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Maciej Kocurek

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.