Strona główna » O nas » Zespół » Anna Pupek
Anna Pupek
PR | Think Tank
Interesują mnie zagadnienia społeczne, szczególnie w kontekście sprawiedliwości środowiskowej i solidarności w rozwoju.
Wykształcenie
Ukończyłam (ówczesną) Akademię Ekonomiczną w Krakowie, na kierunku ekonomia oraz International Business and Management Studies w Avans University, w holenderskiej Bredzie. Studia podyplomowe – na AGH.
Moje doświadczenia zawodowe orbitują wokół event marketingu i różnorakich projektów.
Współpraca:
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Moimi klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzone szkolenia:
Zdobądź kompleksową wiedzę, pozwalającą prowadzić coaching w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które traktują coaching jako element swojej roli zawodowej i dążą do tego, by oferować innym profesjonalne wsparcie.
Coaching wspiera ludzi w osiąganiu ich celów, poszerzaniu świadomości i podejmowaniu odpowiedzialności.
Inspiracje:
Bardziej wykwalifikowany trener – zastosowania wiedzy o procesie grupowym
Proces grupowy, rozumiany jako trwająca w czasie i podlegająca zmianom relacja między uczestnikami oraz uczestnikami i trenerem, jest elementem rzeczywistości szkoleniowej, nie można z niego zrezygnować ani go wyłączyć. Proces grupowy istnieje niejako obok procesu przekazywania treści i obie te płaszczyzny pozostają we wzajemnej korelacji.
Jak zostać facylitatorem?
Rozmowa o kluczowych momentach uczenia się, wyzwaniach i rozwoju w Szkole Facylitatorów Wszechnicy UJ. Wywiad z kierowniczką merytoryczną Szkoły Facylitatorów, Moniką Gąsienicą.
Z artykułu dowiesz się jak przebiega proces nauki w szkole, certyfikacji, a także o roli facylitatora. Zapraszamy.
Obiekcje uczestników szkolenia: przeszkoda czy błogosławieństwo?
Niniejszy artykuł stanowi próbę skonfrontowania ze sobą pozytywnych i negatywnych aspektów obiekcji w kontekście szkolenia – jego celem jest stworzenie możliwie wyważonego obrazu, który pomoże trenerom odpowiadać na obiekcje w sposób bardziej świadomy, a być może nawet wykorzystywać je w służbie realizacji celów szkolenia.