Strona główna » O nas » Zespół » Beata Świeży
Beata Świeży
Trainer, Coach, Psychoterapist
Od kilku lat specjalizuje się w prowadzeniu mentoringu i superwizji dla coachów, chcących rozwijać swoje kompetencje zawodowe oraz przygotować się do międzynarodowej certyfikacji ICF na poziomie ACC i PCC. Jestem polskim mentorem międzynarodowej szkoły coachingu Erickson College International, której jestem również absolwentką. W coachingu dla kobiet pomagam odkryć i lepiej wykorzystać to, czym dysponują. Wspieram w budowaniu wizji, stworzeniu planu działania oraz wprowadzeniu go po to, aby zyskać lepsze, bardziej satysfakcjonujące życie.
Doświadczenie:
Przeprowadziłam ponad tysiąc godzin indywidualnych sesji. W coachingu pracuję przede wszystkim z kobietami, które dążą do pozytywnej zmiany w życiu zawodowym lub osobistym. Przez kilka lat pracowałam jako adiunkt w Instytucie Psychologii Stosowanej UJ, obecnie prowadzę tam autorski program dla studentów, chcących zdobyć umiejętności coachingowe. Prowadziłam wiele zajęć dotyczących coachingu i jego wykorzystania w rozwoju osobistym i biznesie, między innymi dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego i Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Jestem autorką publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących coachingu, rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych oraz problematyki pamięci.
Pracuję coachingowo z organizacjami, przedsiębiorcami oraz klientami indywidualnymi pomagając im w rozwoju i łatwiejszym przechodzeniu przez zmiany. Wspieram menedżerów w rozwoju kompetencji, budowaniu roli i zarządzaniu zespołem. Pracuję również terapeutycznie i interwencyjnie pomagając pracownikom lepiej radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi.
Współpraca:
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Moimi klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzone szkolenia:
Zdobędziesz rzetelną wiedzę psychologiczną w przystępnej, praktycznej formie.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które traktują coaching jako element swojej roli zawodowej i dążą do tego, by oferować innym profesjonalne wsparcie.
Prowadzimy indywidualne procesy coachingowe, głównie dla kadry menedżerskiej oraz pracowników o wysokim potencjale, a także warsztaty team coachingowe.
Inspiracje:
Obiekcje uczestników szkolenia: przeszkoda czy błogosławieństwo?
Niniejszy artykuł stanowi próbę skonfrontowania ze sobą pozytywnych i negatywnych aspektów obiekcji w kontekście szkolenia – jego celem jest stworzenie możliwie wyważonego obrazu, który pomoże trenerom odpowiadać na obiekcje w sposób bardziej świadomy, a być może nawet wykorzystywać je w służbie realizacji celów szkolenia.
Metodologia nauczania na kursie The Art And Science of Coaching: od inspiracji do wdrożenia i satysfakcji
Proces uczenia się dorosłych różni się od nauki dzieci i młodzieży. Dorośli uczą się przede wszystkim poprzez doświadczenie, refleksję nad swoimi działaniami i praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Te założenia są kluczowe dla kursu, który został zaprojektowany w oparciu o nowoczesne teorie uczenia się dorosłych, takie jak teoria andragogiczna Malcolma Knowlesa czy model uczenia się przez doświadczenie Davida Kolba. Poniżej opisujemy szczegóły metodologii, na której opiera się kurs, wraz z odniesieniem do jego głównych założeń.
Cykl wydarzeń Learning & Development Network
Dlaczego spotkań dla specjalistów L&D jest tak niewiele? Zapraszamy na cykl wydarzeń online na który składają się:
-> Wyzwania Learning&Development vs. wyzwania rozwojowe organizacji
-> Strategia Learning & Development
-> Kultura uczenia się w organizacji