Strona główna » O nas » Zespół » Beata Świeży
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/03/Rectangle-240.png)
![beata-swiezy3 Beata Świeży](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/beata-swiezy3-e1692623274118-qb8nqpwfj5ua96b76a3v2ik91nm4fs3ce0bdlua8zs.jpg)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Rectangle-272.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Ellipse-11.png)
Beata Świeży
Trainer, Coach, Psychoterapist
Od kilku lat specjalizuje się w prowadzeniu mentoringu i superwizji dla coachów, chcących rozwijać swoje kompetencje zawodowe oraz przygotować się do międzynarodowej certyfikacji ICF na poziomie ACC i PCC. Jestem polskim mentorem międzynarodowej szkoły coachingu Erickson College International, której jestem również absolwentką. W coachingu dla kobiet pomagam odkryć i lepiej wykorzystać to, czym dysponują. Wspieram w budowaniu wizji, stworzeniu planu działania oraz wprowadzeniu go po to, aby zyskać lepsze, bardziej satysfakcjonujące życie.
Doświadczenie:
Przeprowadziłam ponad tysiąc godzin indywidualnych sesji. W coachingu pracuję przede wszystkim z kobietami, które dążą do pozytywnej zmiany w życiu zawodowym lub osobistym. Przez kilka lat pracowałam jako adiunkt w Instytucie Psychologii Stosowanej UJ, obecnie prowadzę tam autorski program dla studentów, chcących zdobyć umiejętności coachingowe. Prowadziłam wiele zajęć dotyczących coachingu i jego wykorzystania w rozwoju osobistym i biznesie, między innymi dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego i Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Jestem autorką publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących coachingu, rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych oraz problematyki pamięci.
Pracuję coachingowo z organizacjami, przedsiębiorcami oraz klientami indywidualnymi pomagając im w rozwoju i łatwiejszym przechodzeniu przez zmiany. Wspieram menedżerów w rozwoju kompetencji, budowaniu roli i zarządzaniu zespołem. Pracuję również terapeutycznie i interwencyjnie pomagając pracownikom lepiej radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi.
Współpraca:
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Moimi klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzone szkolenia:
Zdobędziesz rzetelną wiedzę psychologiczną w przystępnej, praktycznej formie.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które traktują coaching jako element swojej roli zawodowej i dążą do tego, by oferować innym profesjonalne wsparcie.
Prowadzimy indywidualne procesy coachingowe, głównie dla kadry menedżerskiej oraz pracowników o wysokim potencjale, a także warsztaty team coachingowe.
Inspiracje:
Wspieranie ekspertów w rozwoju
W artykule omawiamy różnice w funkcjonowaniu poznawczym ekspertów
i nowicjuszy, pokazując, jak wiedza i doświadczenie wpływają na efektywność rozwiązywania problemów. Zwracamy uwagę, jak trenerzy mogą dostosować procesy edukacyjne do potrzeb osób wyspecjalizowanych oraz jakie wyzwania wiążą się z intensywną specjalizacją. Tekst przedstawia przykłady z literatury psychologicznej, podkreślając istotne różnice jakościowe i ilościowe wiedzy eksperckiej.
5 sytuacji, w których facylitacja pomogła menedżerowi rozwiązać problem
Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się, jak kompetencje facylitacyjne wspierają liderów w pełnieniu swojej roli i jaką zmianę wprowadzają do zespołów i organizacji.
Sztuka skutecznej komunikacji: Jak facylitacja może pomóc Twojemu zespołowi mówić wspólnym językiem
Skuteczna komunikacja w zespole – temat rzeka, na który powiedziano już wiele. Wciąż jednak, kiedy rozejrzymy się wokół siebie, bez zbędnego wysiłku znajdziemy wiele przykładów sytuacji, w których zabrakło skutecznej komunikacji. Konsekwencje są różne – od kłótni i sporów, przez nadwyrężone relacje, aż po błędne decyzje. Co zatem zrobić, by unikać nieporozumień? Jak poprawić komunikację w zespole, będąc jego menedżerem?