facebook
Pracownicy wspólnie pochylający się nad laptopem

SPOTKANIE ROZWOJOWE

Planowanie polityki rozwojowej firmy - od czego zacząć?

30 stycznia 2024, godzina 10:00-12:30

Online: platforma Zoom

Prowadzący: Katarzyna Gacek, Maciej Kocurek

Program spotkania

Stoisz przed wyzwaniem zbudowania rocznego planu rozwoju pracowników? Stworzenia całościowej polityki rozwojowej firmy? Chcesz powiązać to czego ludzie się uczą ze strategią organizacji? Rodzi to wiele pytań i wątpliwości:

  • Od czego w ogóle zacząć? Jaki jest pierwszy krok?
  • Jak zaangażować biznes do współpracy w tworzenie założeń polityki rozwojowej, jak pozyskać świadomego partnera po drugiej stronie?
  • Organizacja to złożony byt – jaki punkt odniesienia przyjąć do refleksji nad jej potrzebami rozwojowymi, jak ją uporządkować i uprościć, jaką strukturę diagnozy potrzeb organizacji zastosować?
  • Jak porządkować liczbę i złożoność potrzeb rozwojowych, jak wyznaczać priorytety, jak ocenić co jest teraz najbardziej potrzebne?
  • Co zrobić, aby była to autentyczna rozmowa o rozwoju, a nie zaspokajanie próśb działu HR lub pościg za awansem na wyższy poziom i towarzyszącą im podwyżką?


Na spotkaniu, na które zapraszamy, postaramy się odpowiedzieć na te pytania. Skupimy się na pierwszych krokach procesu tworzenia polityki rozwojowej, tak aby osoby uczestniczące miały klarowny plan dotyczący tego, co mogą zrobić i od czego zacząć. Warsztat będzie także okazją do wspólnej wymiany doświadczeń i dobrych praktyk. 

Adresaci

Wydarzenie adresowane jest do osób pracujących w obszarze HR, a w szczególności specjalistów Learning & Development, HR Business Partnerów oraz wszystkich osób, które odpowiadają za rozwój kompetencji ludzi w organizacji oraz są zainteresowani wymianą doświadczeń w obszarze prowadzenia diagnozy potrzeb rozwojowych menedżerów.

Korzyści dla uczestników i uczestniczek spotkania

  • Klarowna struktura procesu tworzenia polityki rozwojowej firmy

    Dowiecie się, jak krok po kroku przeprowadzić proces tworzenia polityki rozwojowej firmy. Od wewnętrznej refleksji działu HR poprzez kontraktowanie z biznesem po pogłębioną diagnozę organizacji.

 

  • Analiza głównych obszarów, które decydują o potrzebach rozwojowych firmy
    Poznacie różne aspekty działania organizacji, które należy wziąć pod uwagę podczas określania jej głównych potrzeb rozwojowych. Każdy z nich poddamy jakościowej analizie.

 

  • Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk
    Poznacie wyzwania związane z budowaniem polityki rozwojowej organizacji obecne w innych firmach. Wymienicie się dobrymi praktykami i inspiracjami wspierającymi efektywność tego procesu.

Spotkanie odbędzie się 30 stycznia 2024, w godz. 10:00-12:30

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

W spotkaniu może wziąć maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji.

Prowadzący

Rejestracja

30 stycznia 2024, godzina 10:00-12:30
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Katarzyna Gacek, Maciej Kocurek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Wyślij zgłoszenie

Inne wydarzenia

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Wyślij zgłoszenie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.