facebook

MIĘDZYNARODOWA SZKOŁA COACHÓW

Zdobądź kompleksową wiedzę, pozwalającą prowadzić coaching w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.

ACTP logo

Międzynarodowy certyfikat

Otrzymasz podwójny międzynarodowy certyfikat. Program posiada najwyższy stopień akredytacji International Coach Federation na poziomie 2 (ACTP) oraz Erickson Coaching International. Dzięki temu zdobędziesz niezbędne kompetencje oraz możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.

ICF Professional

Kompetencje przyszłości

Inwestujesz w kompetencje przyszłości. Nauczysz się sprawnie nawigować w zmieniającej się rzeczywistości, selekcjonować informacje, syntetyzować treści, skutecznie się komunikować oraz rozwijać inteligencję emocjonalną i przywództwo.

logo Erickson

Praktyczne podejście

Międzynarodowy program szkoleniowy łączący teorię z praktyką. Przygotowuje uczestników do profesjonalnego coachingu w różnych kontekstach oraz wykorzystania zdobytych kompetencji w środowisku zawodowym i prywatnym.

Izabela Dołęgiewicz
Izabela Dołęgiewicz

Head of Professional Development

izabela.dolegiewicz@wszechnica.uj.pl
+48 506 006 087
Czy Międzynarodowa Szkoła Coachów jest dla Ciebie?

Masz pytania lub wątpliwości? Sprawdź dostępne terminy i umów się na bezpłatną konsultację!

Szkolenie Międzynarodowej Szkoły Coachów to korzyści,
które będą procentować przed długi czas.

Dowiesz się, jak skutecznie angażować pracowników poprzez wspieranie ich samodzielności, autorefleksji i odpowiedzialności. Rozwiniesz kluczowe kompetencje przyszłości, które napędzają innowacje i wzmacniają zespoły w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy.

Poprawisz realizację celów dzięki aktywnemu słuchaniu, skutecznemu przekazywaniu informacji, jasnemu definiowaniu oczekiwań oraz świadomemu wdrażaniu zmian. Pogłębisz świadomość swoich celów, potrzeb i zasobów, udoskonalisz komunikację, zwiększysz efektywność współpracy i nawiążesz trwałe, wartościowe relacje.

Kurs rozwija uniwersalne kompetencje, takie jak prowadzenie procesów coachingowych, zarządzanie talentami, rozwijanie zespołów, wspieranie indywidualnych kompetencji, wdrażanie zmian, prowadzenie rozmów rozwojowych, planowanie i organizacja czasu oraz wzmacnianie zaangażowania i odpowiedzialności.

Od pierwszego dnia kursu będziesz prowadzić sesje coachingowe, co umożliwi zastosowanie narzędzi w praktyce grupowej, rozwijając umiejętności i efektywność w różnych kontekstach życiowych i zawodowych.

Nauczysz się budować skuteczne porozumienia, być obecnym podczas sesji, aktywnie słuchać, jasno komunikować, szanować różnorodność kulturową, wspierać rozwój potencjału, pomagać w określaniu celów, tworzyć plany działania oraz monitorować postępy i utrzymywać odpowiedzialność za zobowiązania.

Nauczysz się świadomie pracować z innymi poprzez słuchanie, budowanie partnerskiej relacji oraz świadome wdrażanie zmian.

Otrzymasz międzynarodowy certyfikat uznawany na świecie. Szkoła Coachów posiada międzynarodową akredytację International Coach Federation oraz Erickson Coaching International.

Dowiesz się, jak angażować pracowników poprzez wspieranie samodzielności, autorefleksji i odpowiedzialności.

Terminy i programy
Szkoły Coachów

Nasi eksperci podróżują po całej Polsce. Wybierz typ szkolenia
jaki Cię interesuje aby zobaczyć najbliższe dostępne terminy.

Promocja!

Międzynarodowa szkoła Coachów

8 50019 700 (+23% VAT)

Przy zapisie płacisz tylko 700 zaliczki
SKU: Brak danych Kategorie: ,

Zasady przyznawania promocji:

  • Jesteś absolwentem WUJ? Zapłacisz 5% mniej! Zaznacz odpowiednie pole w formularzu zamówienia.
  • Cena promocyjna 1200 zł (+23% VAT) dla szkoleń stacjonarnych lub 1000 zł (+23%VAT) dla szkoleń online obowiązuje do 45 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Cena promocyjna 600 zł (+23% VAT) dla szkoleń stacjonarnych lub 500 zł (+23%VAT) dla szkoleń online obowiązuje przy płatności pomiędzy 45 a 30 dniami przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Cena regularna zostanie ustawiona na 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Izabela Górska
Izabela Dołęgiewicz

Head of Professional Development

izabela.dolegiewicz@wszechnica.uj.pl
506 006 087

Zespół trenerów Wszechnicy UJ przy pracy

Cena szkolenia obejmuje:

  • 136 godzin szkoleniowych/154 godziny szkoleniowe akredytowanych przez International Coach Federation na poziomie 1 (ACSTH) lub 2 (ACTP) w zależności od wyboru ścieżki rozwoju;
  • Certyfikat rangi międzynarodowej Erickson Professional Coach (EPC) wydawany na zakończenie szkolenia przez Erickson Coaching International; 
  • Możliwość uzyskania certyfikatu PCC lub ACC ICF;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w języku polskim i angielskim;
  • Konsultacje w trakcie szkolenia oraz wsparcie w procesie akredytacji;
  • Informacje zwrotne podczas zajęć i pomiędzy modułami;
  • Lunch oraz poczęstunek w trakcie przerw kawowych;
  • Dostęp do platformy Canvas.

Miejsce i czas:

Lokalizacja: 

Szkolenie odbywa się w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu. Dokładna lokalizacja wraz z informacjami organizacyjnymi zostanie podana na około dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia. Miejscem realizacji jest głównie dobrze skomunikowane centrum miasta.

Czas:
Forma online
9:15-15:00

Forma stacjonarna
I dzień: 10:00-18:00
II, III, IV dzień: 9:00-17:00

Co o naszych szkoleniach z coachingu mówią absolwenci

Absolwent o szkole:

“Zupełnie inaczej szkoli się ludzi, kiedy szkoli się przez zadawanie pytań, zupełnie inaczej prowadzi się człowieka z takim założeniem, że to ma pewne dostępne narzędzia, to on ma jakieś zasoby, to on ma możliwości, a my pomagamy mu to odkryć”

Bartosz Krajka,

- tłumacz konferencyjny, coach językowy

YouTube video
Absolwent o Szkole:

„Udział w szkole coachów wpłynął znacząco na moje życie zawodowe, bo to czego tam doświadczamy, to jakich narzędzi tam używamy, powoduje że później na co dzień dużo uważniej się ludzi słucha. W zarządzaniu ludźmi, te doświadczenia i te umiejętności coachingowe są bardzo ważne.”

Andrzej Jaszczyszyn

- trener biznesu, prezenter radiowy, project manager, coach ICF

YouTube video
Absolwent o Szkole:

„Umiejętności, które są wymagane od dzisiejszych managerów: Słuchać, zadawać pytania, nie sugerować odpowiedzi, nie wyręczać w podejmowaniu decyzji, ale uzdalniać, z którymi się pracuje do wzięcia odpowiedzialności za własne decyzje”.

Adam Jaworski

Global Leader for UX design & Agile ABB, Psycholog, coach

YouTube video
Previous slide
Next slide

Trenerzy szkoły coachów

Program szkolenia coachingowego

Nasze programy są dokładnie przygotowywane przez naszych
ekspertów z uwzględnieniem najnowszych technik i metod.

Moduł I

Fundamenty i założenia profesjonalnego coachingu

Moduł II

Coaching planowania i tworzenia rozwiązań

Moduł III

Coaching wartości i samoświadomości

Moduł IV

Integracja – wielopoziomowe budowanie sukcesu

FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoły coachów

Trenerzy Erickson Coaching International, prowadzący to szkolenie na całym świecie (obecnie w 40 krajach). Wśród nich są również Polacy, którzy z naturalnych względów, najczęściej prowadzą szkolenia w Polsce, ale oni również podróżują po świecie i prowadzą zajęcia w Szkole Coachów.

Nie. Zajęcia są prowadzone w języku Polskim, a materiały są w dwóch językach.

Erickson Coaching International to istniejąca od 1980 roku międzynarodowa firma szkoleniowa, założona w Kanadzie i posiadająca przedstawicielstwa w wielu krajach świata. Prowadzone przez tę organizację kursy skupiają się na różnych obszarach coachingu oraz wspierania samorozwoju. Flagowy kurs – The Art & Science of Coaching jest jedną z wiodących światowych szkół coachingu.  Więcej informacji: https://www.erickson.edu/en/our-story

Istotne są predyspozycje do pracy z ludźmi i motywacja dlaczego chcę wziąć udział w Szkole Coachów. Przed przystąpieniem do kursu uczestnik odbywa rozmowę z konsultantem Szkoły.

  • certyfikat rangi międzynarodowej Erickson Professional Coach (EPC) wydawany na zakończenie szkolenia;
  • najwyższy poziom akredytacji International Coach Federation i możliwość uzyskania certyfikatu PCC lub ACC ICF;
  • międzynarodowa kadra certyfikowanych trenerów Erickson Coaching International i International Coach Federation (MCC, PCC).
  • międzynarodowa społeczność coachingowa, licząca ponad 50 000 osób, reprezentujących 114 miejsc na świecie;
  • wieloletnie doświadczenie (Erickson Coaching International od 1986 roku, Wszechnica UJ od 2007 roku);
  • spójna metodologia i kompletne przygotowanie do prowadzenia coachingu w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach;
  • koncentracja na praktycznych umiejętnościach (sesje demo, ćwiczenia podczas zajęć i pomiędzy modułami, nagrania sesji, informacje zwrotne od mentorów w trakcie zajęć oraz pomiędzy modułami);
  • możliwość wielokrotnego powrotu do szkolenia (możliwość powtarzania modułów);
  • dostęp do platformy Erickson Online Academy.

Organizujemy Szkołę Coachów Stacjonarną dwa razy w ciągu roku (wiosną i jesienią), edycje Online organizowane są 2-3 razy w ciągu roku.

Co nas wyróżnia

Nasze programy są precyzyjnie przygotowywane przez naszych ekspertów z uwzględnieniem najnowszych technik i metod.

Erickson_Badges_ECPC-2-2

Międzynarodowy certyfikat Erickson Certified Professional Coach (ECPC) wydawany na zakończenie programu (Moduły I-V).

ICF_ACTP_Mark_Color

Najwyższy poziom akredytacji International Coach Federation i możliwość uzyskania certyfikatu PCC lub ACC ICF dzięki uprzywilejowanej ścieżce poziomu 2 (ACTP).

ICF Professional

Międzynarodowa kadra certyfikowanych trenerów i asesorów Erickson Coaching International oraz International Coach Federation (PCC, MCC).

kształt elipsy granatowy - lewy góra

Krakow

Międzynarodowa Szkoła Coachów Kraków

Edycja stacjonarna KRAKÓW

Warszawa 

Międzynarodowa Szkoła Coachów Warszawa

Edycja stacjonarna Warszawa

ONLINE

Międzynarodowa Szkoła Coachów ONLINE

Edycja ONLINE

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł I

Czas trwania: 2 dni | 16 h

WPROWADZENIE W ROLĘ TRENERA

  • Różnice między szkoleniem a innymi formami pracy;
  • Rola trenera i analiza własnego potencjału w jej budowaniu;
  • Sytuacja uczących się osób dorosłych;
  • Organizacja środowiska wspierającego uczenie się;
  • Podstawy umiejętności określania celów szkoleniowych;
  • Planowanie indywidualnego rozwoju uczestników;

Moduł II

Czas trwania: 4 dni | 32 h

KOMPETENCJE PODSTAWOWE

  • Aktywne słuchanie, parafrazowanie i podsumowywanie;
  • Zadawanie pytań i prowadzenie dyskusji;
  • Budowanie klarownych, ustrukturyzowanych wypowiedzi;
  • Udzielanie informacji zwrotnej;
  • Świadoma autoprezentacja w szkoleniach i wystąpieniach publicznych;
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji;

Moduł III

Czas trwania: 3 dni | 24 h

BUDOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA

  • Przegląd różnorodnych metod i technik szkoleniowych;
  • Definiowanie celów szkolenia;
  • Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy;
  • Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu;
  • Organizacyjne i techniczne aspekty prowadzenia szkoleń;
  • Metody ewaluacji szkoleń;
  • Tworzenie programu własnego szkolenia (praca warsztatowa);

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni | 32 h

REALIZACJA SZKOLENIA I DYNAMIKA GRUPY

  • Wskazówki istotne w prowadzeniu różnych form pracy szkoleniowej;
  • Obserwacja procesu grupowego;
  • Oddziaływanie na wybrane elementy funkcjonowania grupy;
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach szkoleniowych;
  • Ocena postępów jakie dokonały się w trakcie kursu, ocena stopnia realizacji indywidualnych celów oraz planowanie dalszego rozwoju w roli trenera.

ACSTH, MODUŁY I-I

Moduł I

Czas trwania: 4 dni /34h

Fundamenty i założenia profesjonalnego coachingu

  • Podstawowe założenia coachingu;
  • Umiejętności komunikacyjne coacha;
  • Struktura rozmowy coachingowej;
  • Zawieranie kontraktu i definiowanie rezultatów sesji;
  • Wykorzystanie wyobraźni i zmiany perspektywy;
  • Wprowadzenie w profil kompetencji ICF;
  • Formułowanie pytań coachingowych.

Moduł II

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching planowania i tworzenia rozwiązań

  • Wyznaczanie priorytetów;
  • Planowanie i zarządzanie czasem;
  • Wspieranie twórczości i projektowania rozwiązań;
  • Wewnętrzny krytyk i poszukiwanie wsparcia;
  • Mistrzostwo i wspieranie wytrwałości w uczeniu się;
  • Długofalowa relacja coachingowa.

Moduł III

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching wartości i samoświadomości

  • Odkrywanie i doświadczanie wartości;
  • Kulturowy i społeczny aspekt wartości;
  • Pogłębianie motywacji i praca ze strategiami motywowania siebie;
  • Stawianie wyzwań i prowokowanie;
  • Radzenie sobie z obiekcjami.

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni /34h

Integracja – wielopoziomowe budowanie sukcesu

  • Doskonalenie i integracja umiejętności;
  • Rozpoznawanie kompetencji coachingowych; przygotowanie do dalszej pracy rozwojowej i certyfikacji;
  • Projektowanie własnej praktyki coachingowej;
  • Rozpoznawanie potrzeb i preferencji klientów;
  • Wspieranie klientów w definiowaniu i docenianiu sukcesu życiowego/zawodowego.

ACSTH, MODUŁY I-IV

Moduł I

Czas trwania: 4 dni /34h

Fundamenty i założenia profesjonalnego coachingu

  • Podstawowe założenia coachingu;
  • Umiejętności komunikacyjne coacha;
  • Struktura rozmowy coachingowej;
  • Zawieranie kontraktu i definiowanie rezultatów sesji;
  • Wykorzystanie wyobraźni i zmiany perspektywy;
  • Wprowadzenie w profil kompetencji ICF;
  • Formułowanie pytań coachingowych.

Moduł II

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching planowania i tworzenia rozwiązań

  • Wyznaczanie priorytetów;
  • Planowanie i zarządzanie czasem;
  • Wspieranie twórczości i projektowania rozwiązań;
  • Wewnętrzny krytyk i poszukiwanie wsparcia;
  • Mistrzostwo i wspieranie wytrwałości w uczeniu się;
  • Długofalowa relacja coachingowa.

Moduł III

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching wartości i samoświadomości

  • Odkrywanie i doświadczanie wartości;
  • Kulturowy i społeczny aspekt wartości;
  • Pogłębianie motywacji i praca ze strategiami motywowania siebie;
  • Stawianie wyzwań i prowokowanie;
  • Radzenie sobie z obiekcjami.

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni /34h

Integracja – wielopoziomowe budowanie sukcesu

  • Doskonalenie i integracja umiejętności;
  • Rozpoznawanie kompetencji coachingowych; przygotowanie do dalszej pracy rozwojowej i certyfikacji;
  • Projektowanie własnej praktyki coachingowej;
  • Rozpoznawanie potrzeb i preferencji klientów;
  • Wspieranie klientów w definiowaniu i docenianiu sukcesu życiowego/zawodowego.

ACSTH, MODUŁY I-IV

Moduł I

Czas trwania: 4 dni /34h

Fundamenty i założenia profesjonalnego coachingu

  • Podstawowe założenia coachingu;
  • Umiejętności komunikacyjne coacha;
  • Struktura rozmowy coachingowej;
  • Zawieranie kontraktu i definiowanie rezultatów sesji;
  • Wykorzystanie wyobraźni i zmiany perspektywy;
  • Wprowadzenie w profil kompetencji ICF;
  • Formułowanie pytań coachingowych.

ACSTH, MODUŁY I-IV

Moduł II

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching planowania i tworzenia rozwiązań

  • Wyznaczanie priorytetów;
  • Planowanie i zarządzanie czasem;
  • Wspieranie twórczości i projektowania rozwiązań;
  • Wewnętrzny krytyk i poszukiwanie wsparcia;
  • Mistrzostwo i wspieranie wytrwałości w uczeniu się;
  • Długofalowa relacja coachingowa.

ACSTH, MODUŁY I-IV

Moduł III

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching wartości i samoświadomości

  • Odkrywanie i doświadczanie wartości;
  • Kulturowy i społeczny aspekt wartości;
  • Pogłębianie motywacji i praca ze strategiami motywowania siebie;
  • Stawianie wyzwań i prowokowanie;
  • Radzenie sobie z obiekcjami.

ACSTH, MODUŁY I-IV

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni /34h

Integracja – wielopoziomowe budowanie sukcesu

  • Doskonalenie i integracja umiejętności;
  • Rozpoznawanie kompetencji coachingowych; przygotowanie do dalszej pracy rozwojowej i certyfikacji;
  • Projektowanie własnej praktyki coachingowej;
  • Rozpoznawanie potrzeb i preferencji klientów;
  • Wspieranie klientów w definiowaniu i docenianiu sukcesu życiowego/zawodowego.

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.