Strona główna » O nas » Zespół » Szymon Bryniarski




Szymon Bryniarski
Remote Learning and Marketing team Wszechnica UJ, Psychologist, Trainer, Facilitator
We Wszechnicy UJ wspiera działania marketingowe i wizerunkowe. Jest odpowiedzialny między innymi za performance marketing oraz cyklicznie pojawiający się email marketing. W kręgu Remote Learning współtworzy nowe formy szkoleniowe od strony technicznej. Dodatkowo wdraża nowe systemy i narzędzia, które mają na celu usprawnianie procesów wewnętrznych. Zawodowo interesuję się partycypacyjnymi stylami zarządzania oraz wykorzystaniem narzędzi facylitacyjnych do angażowania i wymiany wiedzy w zespołach, organizacjach i ruchach oddolnych.
+48 519 450 360
szymon.bryniarski@wszechnica.uj.pl
Obszary specjalizacji:
Miłośnik dziczy, podróży autostopowych, ornitologii i dendrologii. Blisko natury szuka wytchnienia i równowagi.
Swoje umiejętności facylitacyjne zdobywał prowadząc cykliczne spotkania strategicznych dla jednej z podkrakowskich firm z branży budowlanej. To na nich szefostwo wraz z pracownikami opracowało spójny dla całego zespołu model biznesowy wraz z misją, wizją i wartościami. Wdrożony wspólnie strategie miały realne przełożenie na codzienne działanie i funkcjonowanie organizacji, nie tylko na wymierne korzyści finansowe, ale również na zaangażowanie i motywację całego zespołu. Dodatkowo przy współpracy z Alarmem Smogowym, prowadził sesję facylitowaną dla Młodzieżowej Rady Miasta Rabka – Zdrój, gdzie poruszany był problem jakości powietrza w gminie.
Doświadczenia i zainteresowania trenerskie krążą wokół komunikacji w nurcie Nonviolent Communication (NVC) oraz uwrażliwiania na korzyści jakie niesie kontakt z przyrodą dla psychologicznego dobrostanu. Prelegent m.in na Konferencji Trenersko-Coachingowej PROFECTUS organizowanej na wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, oraz Soft Skill Academy organizowanej na Akademii Górniczo Hutniczej. Oprócz doświadczeń facylitacyjno – trenerskich, w poprzednich organizacjach, gdzie pracował miał okazję zdobyć doświadczenia sprzedażowe oraz te związane z obsługą klienta biznesowego.
Zainteresowania naukowe krążą wokół rezyliencji i psychologicznych korzyści płynących z kontaktu z naturą.
W wolnych chwilach trenuje wspinaczkę sportową, taternictwo i narciarstwo poza szlakowe (skituring i freeride). Czynnie zaangażowany w działalność ratunkową w Tatrach. Jako aspirant realizuje staż kandydacki w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym (TOPR).
Wykształcenie i certyfikaty:
Absolwent Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Absolwent Szkoły Trenerów oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy UJ.
Oprócz studiów realizuje staż kandydacki w Tatrzańskich Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowych (TOPR).
Prowadzone szkolenia:
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Inspiracje:
Rozmowa z Magdaleną Swobodą-Młynarczyk o facylitacji
Jak facylitacja zmienia sposób, w jaki prowadzimy spotkania i zespoły? Magdalena Swoboda-Młynarczyk, dyrektorka Biura Komunikacji Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w Warszawie, w rozmowie z Anetą Marek dzieli się swoimi doświadczeniami ze Szkoły Facylitatorów oraz opowiada, jak narzędzia facylitacyjne wspierają ją w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem.
Raport Stan Facylitacji w Polsce 2024
Raport rzuca nowe światło na profesję facylitatora w Polsce, przedstawiając charakterystykę tej społeczności, inspirując do rozwoju kompetencji w projektowaniu i prowadzeniu spotkań, pobudzając dyskusję i innowacje w facylitacji oraz wzmacniając pozycję i widoczność profesjonalnych facylitatorów.
Szkoła Facylitorów z perspektywy uczestniczki moduł II
Szkoła Facylitatorów to nie tylko nauka narzędzi i technik pracy z grupą – to również osobista podróż rozwojowa. Marta Jakowska, uczestniczka akredytowanego programu, dzieli się swoimi refleksjami po każdym module, pokazując Szkołę Facylitatorów od środka – z perspektywy osoby uczącej się. Jej relacje łączą merytoryczne treści z autentycznym doświadczeniem, ukazując zarówno wyzwania, jak i inspirujące momenty tej drogi.