Strona główna » O nas » Zespół » Szymon Bryniarski
Szymon Bryniarski
Remote Learning and Marketing team Wszechnica UJ, Psychologist, Trainer, Facilitator
We Wszechnicy UJ wspiera działania marketingowe i wizerunkowe. Jest odpowiedzialny między innymi za performance marketing oraz cyklicznie pojawiający się email marketing. W kręgu Remote Learning współtworzy nowe formy szkoleniowe od strony technicznej. Dodatkowo wdraża nowe systemy i narzędzia, które mają na celu usprawnianie procesów wewnętrznych. Zawodowo interesuję się partycypacyjnymi stylami zarządzania oraz wykorzystaniem narzędzi facylitacyjnych do angażowania i wymiany wiedzy w zespołach, organizacjach i ruchach oddolnych.
+48 519 450 360
szymon.bryniarski@wszechnica.uj.pl
Obszary specjalizacji:
Miłośnik dziczy, podróży autostopowych, ornitologii i dendrologii. Blisko natury szuka wytchnienia i równowagi.
Swoje umiejętności facylitacyjne zdobywał prowadząc cykliczne spotkania strategicznych dla jednej z podkrakowskich firm z branży budowlanej. To na nich szefostwo wraz z pracownikami opracowało spójny dla całego zespołu model biznesowy wraz z misją, wizją i wartościami. Wdrożony wspólnie strategie miały realne przełożenie na codzienne działanie i funkcjonowanie organizacji, nie tylko na wymierne korzyści finansowe, ale również na zaangażowanie i motywację całego zespołu. Dodatkowo przy współpracy z Alarmem Smogowym, prowadził sesję facylitowaną dla Młodzieżowej Rady Miasta Rabka – Zdrój, gdzie poruszany był problem jakości powietrza w gminie.
Doświadczenia i zainteresowania trenerskie krążą wokół komunikacji w nurcie Nonviolent Communication (NVC) oraz uwrażliwiania na korzyści jakie niesie kontakt z przyrodą dla psychologicznego dobrostanu. Prelegent m.in na Konferencji Trenersko-Coachingowej PROFECTUS organizowanej na wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, oraz Soft Skill Academy organizowanej na Akademii Górniczo Hutniczej. Oprócz doświadczeń facylitacyjno – trenerskich, w poprzednich organizacjach, gdzie pracował miał okazję zdobyć doświadczenia sprzedażowe oraz te związane z obsługą klienta biznesowego.
Zainteresowania naukowe krążą wokół rezyliencji i psychologicznych korzyści płynących z kontaktu z naturą.
W wolnych chwilach trenuje wspinaczkę sportową, taternictwo i narciarstwo poza szlakowe (skituring i freeride). Czynnie zaangażowany w działalność ratunkową w Tatrach. Jako aspirant realizuje staż kandydacki w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym (TOPR).
Wykształcenie i certyfikaty:
Absolwent Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Absolwent Szkoły Trenerów oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy UJ.
Oprócz studiów realizuje staż kandydacki w Tatrzańskich Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowych (TOPR).
Prowadzone szkolenia:
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Inspiracje:
Pewność siebie w coachingu – perspektywa klienta i coacha
Temat pewności siebie i właściwej samooceny wydaje się być niezależnie od dynamicznie zmieniających się czasów wciąż niezwykle aktualny. Pomimo wielu poradników na temat tego, jak budować pewność siebie i co na nią wpływa i zgłębiania literatury na ten temat dla wielu osób jest ona nadal aktualnym tematem do pracy. Powoduje to, że pojawia się często wśród celów na procesy coachingowe z jakimi klienci zgłaszają się do coacha.
Proces grupowy podczas szkolenia
Od szkolenia w nowym rozumieniu oczekuje się, że będzie dynamiczne, angażujące i skuteczne – ma być inkubatorem zmian. Jakkolwiek istotna jest sama treść szkolenia, klucz do skuteczności jego oddziaływania leży w formie. Forma, kreowana równolegle z treścią merytoryczną, ma zapewniać optymalny kontekst dla nabywania nowych umiejętności. Nie bez przyczyny większość działań szkoleniowych przeprowadza się wciąż w grupach. Dzieje się tak ze względu na szczególne walory sytuacji szkoleniowej wynikające z samego faktu istnienia grupy i specyfiki jej funkcjonowania.
Szkola Coachów z perspektywy uczestniczki – Moduł III
Z tej serii wpisów dowiesz się, jak przebiega proces nauki w programie, jakie umiejętności rozwija się dzięki udziałowi w Szkole Coachingu oraz jakie wyzwania pojawiają się na drodze rozwoju w tej roli.
Co jest najbardziej inspirujące w Module III, co stanowi największe wyzwanie, a co przynosi najwięcej wartości w trakcie kształcenia w międzynarodowym programie coachingowym?
Ten cykl będzie cenną lekturą nie tylko dla osób zainteresowanych coachingiem, ale także dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć, na czym polega rozwój zawodowy w tej roli lub dla osób, które rozważają rozpoczęcie własnej kariery w świecie coachingu.