facebook
Above view of creative couple cooperating while working on documents in the office. Focus is on man.
WEBINAR

Coaching: zawód czy zestaw kompetencji?

12 czerwca 2024, godzina 12:00-13:00
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Maciej Świeży

Program spotkania:

Wielu coachów dokłada starań, by nadać ich roli możliwie wyrazisty, rozpoznawalny status. Branżowe stowarzyszenia, kodeksy etyczne, ścieżki rozwoju i certyfikaty istnieją, by zapewnić odpowiedni standard usług, ale również po to, by wyodrębnić i wprowadzić do wspólnej świadomości pewien zawód. Jaki jest jednak sens wyodrębniania zawodów w organizacjach, które stale redefiniują tworzące je role? Czy kształcenie zawodowe i budowanie określonej przez zawód tożsamości to najlepsza droga? A może lepiej potraktować każdą profesję jak zestaw kompetencji – ‘cegiełek’, które swobodnie łączą się w kombinacje odpowiadające aktualnym wyzwaniom? Jeżeli tak – to z czego właściwie składają się kompetencje coacha? W jakim kontekście warto je wykorzystać? 

Podczas spotkania porozmawiamy o:

  • Redefinicji ról zawodowych – czy w ciągle zmieniających się organizacjach warto definiować ścisłe role zawodowe?
  • Kompetencjach i kształceniu zawodowym -co jest bardziej efektywne – budowanie tożsamości zawodowej, czy adaptacyjne podejście do kompetencji, które można elastycznie łączyć?
  • Kompetencjach coacha – jakie umiejętności są kluczowe dla coachów i w jakich sytuacjach okazują się one najbardziej wartościowe?
  •  

Forma spotkania:

Spotkanie zostanie podzielone na dwie główne części: prezentację oraz dyskusję. Prosimy o zapewnienie sobie odpowiednich warunków, aby móc aktywnie uczestniczyć zarówno w prezentacji, jak i w części dyskusyjnej, która obejmować będzie zarówno indywidualne, jak i grupowe aktywności.

Adresaci:

Do udziału w warsztacie zapraszamy przedstawicielki i przedstawicieli HR, zespołów strategicznych, osoby pracujące na rzecz rozwoju organizacji i poszukujące nowych sposobów pracy zainteresowanych kompetencjami coachingowymi.

Spotkanie odbędzie się 12 czerwca 2024, w godz. 12:00-13:00

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

12 czerwca 2024, godzina 12:00-13:00
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Maciej Świeży

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.