![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Ellipse-11-3.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Vector-1319-Stroke-2.png)
Dla biznesu
Kierunek menedżer
Gotowy program szkolenia online dla Twojego zespołu.
Strona główna » Dla biznesu » Kierunek menedżer
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/03/Rectangle-240.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Vector-1319-Stroke-3.png)
![kształt elipsy pomrańczowy - prawy dół](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Ellipse-798-Stroke.png)
W roli liderskiej chcesz:
- częściej udzielać informacji zwrotnej, ale obawiasz się negatywnej reakcji pracowników
- szerzej delegować zadania, ale nie wiesz czy Twoi pracownicy poprawnie je wykonają
- znaleźć sposób na to, aby ludzie wykazywali inicjatywę, przejmowali odpowiedzialność, angażowali się w realizację zadań
- rozwijać członków swojego zespołu
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Vector-1319-Stroke-3.png)
Pragniesz:
- wzmocnić swoją pozycję w roli liderskiej, nabrać pewności siebie i swobody w kontaktach z pracownikami i przełożonymi.
- stworzyć wizję swojego przywództwa, dowiedzieć się jakim chcesz być liderem/liderką i jak zarządzać zespołem.
- poznać podstawowe narzędzia i przećwiczyć kluczowe umiejętności dotyczące: delegowania, udzielania feedbacku, monitorowania realizacji zadań, angażowania i rozwijania pracowników
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Vector-1319-Stroke-3.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Vector-1319-Stroke-3.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/06/terminy-i-cena-11-1024x576.webp)
![kształt elipsy pomrańczowy - prawy dół](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Ellipse-798-Stroke.png)
Wybierz kurs online:
Program to seria interaktywnych szkoleń obejmujących m.in. ćwiczenia, dyskusję i pracę w mniejszych grupach. Każdy z modułów trwa 180 min. Możliwe jest zamówienie całego programu (5 modułów) lub poszczególnych jego elementów najbardziej dopasowanych do potrzeb zespołu.
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Vector-1319-Stroke-3.png)
![kształt elipsy pomrańczowy - prawy dół](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Ellipse-798-Stroke.png)
Kurs online
Kierunek menedżer
5 najważniejszych rozmów na start
Cykl pięciu spotkań, realizowanych w formule online, opracowany z myślą o menedżerach, liderkach i sukcesorach działających wraz z zespołami, którzy chcą stworzyć swoją wizję przywództwa, wzmocnić kompetencje motywowania i zarządzania zespołem poprzez skuteczną rozmowę z pracownikami.
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/04/Ellipse-11-6.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/03/Vector-13129-Stroke.png)
Cena
- poszerzysz swoje rozumienie roli zawodowej i zakresu odpowiedzialności menedżera/liderki zespołu;
- poznasz podstawowe strategie budowanie autorytetu szefa i będziesz potrafić wybrać strategię najbardziej adekwatną dla specyfiki swojego zespołu;
- dokonasz autodiagnozy własnych kompetencji i stworzysz indywidualny plan rozwoju w roli liderskiej.
- wzmocnisz świadomość wagi komunikowania wizji i wartości i ich wpływu na motywację pracowników;
- poszerzysz wiedzę na temat sposobów właściwego formułowania celów dla zespołu;
- rozwiniesz umiejętność budowania narracji skupionej wokół wizji wzmacniającej zaangażowanie zespołu.
- zrozumiesz mechanizmy wpływające na gotowość pracowników do przyjmowania zadań i skuteczność delegowania ich przez menedżera/liderkę;
- poszerzysz umiejętność przeprowadzania rozmowy delegującej z pracownikami o różnym doświadczeniu;
- zwiększysz gotowość do częstszego delegowania zadań swoim pracownikom.
- poznasz kluczowe kryteria do ustalenia celu i strategii rozmowy monitorującej i będziesz potrafić zastosować je w praktyce;
- dowiesz się jak wygląda struktura rozmowy monitorującej, zadania pracownika i będziesz potrafić przygotować jej scenariusz;
- rozwiniesz umiejętność prowadzenia rozmów monitorujących z pracownikami (radzenia sobie z własnymi emocjami, adekwatne reagowanie na zachowania pracownika, doprowadzania rozmowy do założonego celu).
- zrozumiesz psychologiczne i organizacyjne konsekwencje różnego podejścia do rozwoju pracowników;
- zdobędziesz umiejętność przeprowadzania rozmów rozwojowych z pracownikami o różnych potrzebach;
- zwiększysz gotowość do regularnego przeprowadzania rozmów rozwojowych.
Masz pytania?
Chętnie pomożemy!
![Karolina Kłeczek](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/05/karolina-kleczek-large-e1685111355921.webp)
Prowadzący
![Maciej Kocurek](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/06/maciej-kocurek-2-64940765a8bdc-scaled.webp)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/06/Pawel-Grzesik2-scaled.jpg)
Może Cię również zainteresować
- Wykształć dobre nawyki radzenia sobie z przeciążeniem informacyjnym.
- Podejmuj efektywniejsze decyzje.
- Rozwiązuj problemy w sposób bardziej systematyczny.
- Poznaj strategie radzenia sobie ze stresem.
- Naucz się zarządzać emocjami w pracy.
- Buduj nawyki sprzyjające otwartości na zmianę.
Kurs video, dzięki któremu zrozumiesz na czym polega mechanizm stresu. Poznasz rolę i funkcje jakie pełnią emocje. Otrzymasz praktyczne wskazówki jak skutecznie obniżać pojawiające się napięcie i wzmacniać odporność psychiczną.