Innowacyjna i angażująca metoda.
Doświadczenie menedżerskie i teatralne prowadzącego.
Realistyczne symulacje i bezpieczne środowisko uczenia się.
Profesjonalny zespół aktorów.
Autonomia uczestników
w realizacji własnego scenariusza.
Doświadczenie w realizacji szkolenia dla liderów firm produkcyjnych i usługowych.
Posiadamy znak jakości usług doradczo
– szkoleniowych MSUES.
Dofinansowanie szkolenia za pośrednictwem BUR – Bazy Usług Rozwojowych.
budowanie gotowości do radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi (konflikt w zespole, redukcja personelu, przekazywanie trudnych informacji, podważanie pozycji lidera itp.);
poszerzenie świadomości dotyczącej liczby możliwych rozwiązań sytuacji kryzysu w zespole;
wzrost świadomości konsekwencji podejmowanych działań w sytuacji trudnej;
rozwój umiejętności analizowania zdarzeń kryzysowych z uwzględnieniem wielu czynników sytuacyjnych i psychologicznych;
wzrost wiedzy w zakresie możliwych strategii prowadzenia rozmów z pracownikami;
wypracowanie indywidualnego planu rozwoju kompetencji lidera w oparciu o doświadczenie prowadzenia rozmów w sytuacji napięcia emocjonalnego;
nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi sytuacjami emocjonalnymi, z jakimi spotyka się menedżer w codziennej pracy.
Jesteś menedżerem zespołu sprzedażowego. Młoda Dorota mimo dobrych wyników zraża sobie innych nadmierną pewnością siebie. Doświadczonemu Adamowi od 3 miesięcy spadają wyniki sprzedaży, jest też w trakcie rozwodu. Szef domaga się Twojej interwencji, zabrania jednak „jakichkolwiek roszad personalnych”. Umawiasz się na rozmowę z Adamem. Piątek popołudniu. Pracujesz przy komputerze. Do pokoju wchodzi Adam.
ADAM: Chciałeś mnie widzieć.
TY: Tak, tak. Poczekaj sekundę… (kończysz notować, zamykasz komputer i odwracasz się do Adama). Wystartowaliśmy w nowy miesiąc. Plany są ambitne…
ADAM: (przerywając) …przecież wiesz, że chcę jak najlepiej. Włożyłem dużo serca w tę firmę, wierzę w naszą robotę… Ale ostatnio mam mniej spotkań. Daj mi trochę czasu.
TY: Nie chodzi nawet o ilość spotkań, rozumiem, że może teraz to dla ciebie trudne. Ale nie finalizujesz sprzedaży z Klientami, którzy już mieli prezentację. Może pora dodać coś nowego do stylu działania, nie wiem… spróbuj jak Dorota…
ADAM: Przestań z tą Dorotą. Dopiero miesiąc się zaczął, zobaczymy z jakim rezultatem dociągnie do końca.
TY: Adam, Iza też poprawiła wyniki.
ADAM: Iza nie interesuje się niczym poza swoją pracą, ona nawet nie wie, ile ty masz dzieci…
TY: Ale ona idzie w górę… ja chcę, żebyś ty wrócił chociaż do poprzedniego poziomu. Od trzech miesięcy jest gorzej, psujesz przez to też premię zespołową…
ADAM: Zaufaj mi.
TY: To samo mówiłeś dwa miesiące temu. A tymczasem coraz więcej rzeczy ci się sypie, może po prostu potrzebujesz jakiegoś wsparcia…
ADAM: Potrzebuję przez jakiś czas spokoju. Zajmij się młodym narybkiem, o mnie się nie martw.
Dzień I
Dzień I
Dzień I
Dzień II
Dzień II
Dzień II
Centrum Odnowy to ekskluzywny klub fitness, specjalizujący się w sprzedaży kart członkowskich
z pełnym dostępem na wszystkie zajęcia i atrakcje klubowe. Właściciel podnosi cele sprzedażowe, które ma realizować zespół Marka. Zespół przechodzi zawirowania, pojawiają się nowi pracownicy, narasta napięcie. Szczególnym wyzwaniem dla menedżera są relacje zdemotywowanego Adama i młodej ambitnej Doroty.
Jesteśmy w zespole kreatywnym dużej agencji reklamowej, która zajmuje się kampaniami promocyjnymi średniej wielkości marek. Branża stała się bardzo konkurencyjna i w związku z kosztami restrukturyzacyjnymi szef nakazuje menedżerowi zaoszczędzić miesięcznie (w perspektywie półrocznej) co najmniej 20 tysięcy złotych na kosztach osobowych. Zespół Marka to grupa świetnie uzupełniających się profesjonalistów i menedżer Marek ma twardy orzech do zgryzienia…
Widzimy pracowników firmy Xynergia, z branży IT. Menedżer Konrad wprowadza nowy produkt, wymagający współpracy pracowników, którzy do tej pory byli niezależnymi przedstawicielami handlowymi. Do nowo powstałego zespołu dołącza młody Igor uzupełniając mozaikę pokoleniową.
„Taka forma szkolenia jest z pewnością potrzebna. Pozwala uczestnikom sprawdzić się. Uczestniczyłem wcześniej w szkoleniach symulacyjnych, które stawiają menedżera w określonej sytuacji. Jednak to szkolenie jest rodzajem ekskluzywnego szkolenia z udziałem profesjonalistów, a to robi różnicę. Bardzo ciekawy jest także progres zaangażowania i poziomu szkolenia.”
„Podoba mi się forma tego szkolenia, gdyż celuje ona indywidualnie w uczestnika. Nie ma dużej grupy, nad którą należy zapanować. Szkolenie to dedykowane jest uczestnikowi i trafia do niego. Ta forma bliskości stwarza kontakt z trenerem oraz z aktorami i wyzwala dużą inwencję twórczą. Jeśli ktoś nie ma pewności siebie, to szkolenie spowoduje wyzwolenie tej pewności. Występowanie tutaj i trenowanie różnych zagadnień na pewno będzie pomocne w różnych sytuacjach zawodowych na danym stanowisku (…). Szkolenie to daje większą pewność siebie i świadomość, że sprostało się zadaniu (…). Wzmacnia menedżera w jego pracy, pokazuje jakie drogi obierać (…). Podczas ćwiczeń każdy z uczestników starał się inaczej rozwiązać problem, np. niektórzy próbowali działać na drugą osobę aby to zmotywowała następną. Każda taktyka jest dobra jeśli służy osiągnięciu przez menedżera określonych celów.”
„Największa wartość szkolenia to możliwość przetestowania nowych pomysłów, rozwiązań, a nawet samych siebie – praca z aktorami mistrzostwo!”
Możliwość wykorzystania sali szkoleniowej Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, z zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników. Salę zapewniamy w ramach dostępności terminowej.
Head of Organizational Development, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
514 206 346