Naprawianie błędów ma sens. Przewaga konkurencyjna nie wynika jednak z robienia wszystkiego nieźle – wygrywają ci, którzy potrafią robić niektóre rzeczy świetnie. Uczące się organizacje wykraczają poza dostrzeganie problemów i wypełnianie luk. Są również zdolne do dostrzegania sukcesów, wyciągania z nich wniosków i budowania na mocnych stronach.
Zespoły projektowe, sprzedażowe i menedżerskie. Program może angażować wybrany, kilkunastoosobowy zespół, lub kilkudziesięcioosobową część organizacji.
Dodatkowo, identyfikacja mocnych stron zespołu i firmy może prowadzić do konkretnych, biznesowo użytecznych pomysłów na lepsze ich wykorzystanie.
W połączeniu z innymi działaniami, warsztaty służą budowaniu w firmie kultury uczenia się, w której dotychczasowe doświadczenia są świadomie wykorzystywane w radzeniu sobie z kolejnymi wyzwaniami.
Koncentracja na sukcesach i mocnych stronach służy wzmacnianiu satysfakcji pracowników. Co ważniejsze, w bezpieczny sposób zachęca ich do rozmawiania o własnej pracy i przygotowuje do wymieniania informacji zwrotnej.
Sesja 1
Sesja 2
Sesja 3
Sesja 4
Warsztaty facylitowane wykorzystujące inspirujące wystąpienie, elementy wywiadu doceniającego (appreciative inquiry) oraz twórczą pracę uczestników.
Realizacja programu obejmuje Foto-raport podsumowujący realizację warsztatów, wraz z katalogiem wypracowanych wskazówek i rozwiązań
Head of Organizational Development, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
514 206 346