facebook
WARSZTAT

Jak budować pozycję L&D w organizacji?

Praca ze studium przypadku.

Trudno znaleźć idealny przepis na budowanie pozycji L&D, który sprawdziłby się w każdej firmie. Zbyt wiele zależy tu bowiem od kontekstu organizacji, jej potrzeb, sposobu postrzegania rozwoju, autoryzacji działań L&D przez biznes, budżetu rozwojowego. Czynniki, od których zależą możliwości działania L&D można mnożyć.

24 czerwca, godz. 10:00-12:15 | online
Prowadzący: Maciej Kocurek

Krótki opis programu

Podczas warsztatu skoncentrujemy się na pracy z konkretnym case study, gdzie warunki wyjściowe zostaną klarownie określone. Uczestnicy wcielą się w rolę Moniki Kwiatek – młodej specjalistki L&D, która pracuje w firmie produkcyjnej. Monika jest postawiona przed dylematem. Dyrektor zakładu oczekuje od niej realizacji szkolenia dla działu logistyki. W toku diagnozy okazuje się jednak, że nie jest ono potrzebne. Co zrobi Monika? Co Wy zrobilibyście na jej miejscu? Jaką decyzje powinna podjąć Monika także w kontekście długofalowego budowania swoich zawodowych relacji z biznesem w tej firmie?

Studium przypadku będzie dla nas pretekstem do wyciągnięcia bardziej ogólnych wniosków dotyczących kluczowych interesariuszy L&D oraz sformułowania najważniejszych rekomendacji związanych z budowanie pozycji tego obszaru w firmie.

Będziecie mieli także okazję do przećwiczenia swoich umiejętności kontraktowania projektów rozwojowych w symulowanych rozmowach z przedstawicielami biznesu – bohaterami historii Moniki.

Spotkanie ma charakter warsztatowy, wymaga zaangażowania wszystkich uczestników, ich aktywności i koncentracji tylko na udziale w warsztacie.

Warsztat jest częścią cyklu spotkań społeczności L&D „Learing&Development Network”. Chcesz dowiedzieć się więcej o innych spotkaniach Zobacz tutaj

Korzyści dla uczestników

  • Praca na realnych przypadkach

W oparciu o case study uczestnicy zdefiniują kluczowe kryteria kształtowania relacji na linii L&D-biznes oraz przećwiczą swoje umiejętności kontraktowania działań rozwojowych z menedżerami w symulowanych rozmowach.

  • Mapa kluczowych interesariuszy po stronie biznesu

Uczestnicy zmapują kluczowych interesariuszy obszaru L&D. Poznają sposoby pracy z każdym z nich. Zastanowią się, współpraca z którym z nich przyniesie w ich organizacji największe korzyści dla wzmocnienia pozycji L&D.

  • Kluczowe rekomendacje: jak budować pozycję L&D w organizacji 

Uczestnicy poznają różne strategie budowania pozycji L&D. Wymienią się także własnymi rekomendacjami i dobrymi praktykami w tym obszarze.

Forma spotkania

Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy, zatem prosimy o zapewnienie sobie warunków nie tylko do słuchania, ale również brania czynnego udziału w indywidualnych i grupowych aktywnościach.

Adresaci

Warsztat przeznaczony jest dla osób odpowiedzialnych za rozwój kompetencji pracowników w organizacjach, a w szczególności: specjalistów Learning&Development, pracowników działów HR, HR Business Partnerów, osób zajmujących się kształtowaniem kultury organizacyjnej oraz dbaniem o satysfakcję i zaangażowanie pracowników.

Spotkanie odbędzie się 24 czerwca 2025 r., w godz. 10:00-12:15.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

24 czerwca 2025, godzina 10:00-12:15
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Maciej Kocurek

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.