facebook
Kobieta i mężczyzna rozmawiają, siedząc w biurze.
Wydarzenia rozwojowe

L&D jako strategiczny partner dla biznesu

14 marca 2024, godzina 10:00-12:15
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Aneta Marek, Maciej Kocurek

Program spotkania:

Uczenie się w organizacjach nabiera coraz większego znaczenia. Konieczność ciągłego dostosowywania się do zmian i nadążania za nowymi technologiami, kłopot z rekrutacją specjalistów, rozwojowe ambicje i oczekiwania pracowników – to wszystko sprawia, że zdolność organizacji do rozwijania kompetencji zaczyna mieć kluczowe znaczenie dla utrzymania stabilności. W tym kontekście rola specjalistów L&D rośnie. Stawiane są przed nimi coraz większe wymagania: dostosowanie proponowanych form uczenia się do preferencji i ograniczonych możliwości czasowych pracowników, budowa skutecznych systemów wymiany wiedzy, tworzenie środowiska, które wspiera uczenie się.

Zapraszamy do rozmowy, w której postaramy się odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Dlaczego obszar L&D odgrywa coraz bardziej strategiczną rolę w organizacjach?
  • Czyją odpowiedzialnością jest budowanie silnego, wzajemnego partnerstwa na linii L&D – biznes?
  • Jak budować to partnerstwo?
  • Co zrobić, jak biznes nie chce rozmawiać?
  • Dzięki czemu Tobie się udało? – przełomowe momenty oraz strategie budowania pozycji L&D w organizacji.

Forma spotkania:

Spotkanie ma charakter interaktywny i warsztatowy. Jego istotą jest wymiana doświadczeń i facylitacyjna forma pracy. Z tego powodu prosimy o zarezerwowanie sobie czasu i zapewnienie odpowiednich warunków, by móc w pełni wykorzystać jego potencjał. Zachęcamy do włączenia kamer i mikrofonów.

Adresaci:

Wydarzenie kierowane jest do osób pracujących w obszarze HR, w szczególności specjalistów Learning & Development, HR Business Partnerów, specjalistów People & Culture i wszystkich osób odpowiedzialnych za rozwijanie kompetencji pracowników, zainteresowanych refleksją nad zwiększaniem ich pozycji, znaczenia i odpowiedzialności w organizacji.

Uczestnicząc w warsztacie:

  • poznasz najważniejsze czynniki wpływające na wzrost znaczenia obszaru L&D;
  • poznasz mapę statusową HR i L&D w organizacji do zastosowania w twojej firmie;
  • zidentyfikujesz kluczowe przeszkody w budowaniu pozycji L&D we własnej organizacji;
  • zgromadzisz listę dobrych praktyk wzmacniających pozycję L&D w firmie;
  • rozwiniesz umiejętność wdrażania swojej strategii budowania pozycji działu L&D w praktyce, w oparciu o konkretną sytuację opisaną w case study.
  •  

Spotkanie odbędzie się 14 marca 2024 r., w godz. 10:00-12:15.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny i warsztatowy.
Jego istotą jest wymiana doświadczeń i facylitacyjna forma pracy.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

14 marca 2024, godzina 10:00-12:15
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Aneta Marek, Maciej Kocurek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.