facebook
WEBINAR

Na co zwracać uwagę projektując e-learning w organizacji?

Case study projektu o różnorodności

29 października 2024, godzina 9:00-10:00
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Karolina Kłeczek, Rafał Stożek

Program spotkania:

Jakość programów rozwojowych oferowanych na rynku nie zawsze spełnia oczekiwania organizacji i odpowiada na potrzeby jej pracowników. Zmiany zachodzące wewnątrz i na zewnątrz firmy często motywują do bardziej elastycznego podejścia do rozwoju oraz reagowania na pojawiające się ryzyka. Przed przedstawicielami działów HR i L&D powstają coraz trudniejsze wyzwania związane z budowaniem i zarządzaniem systemami nauczania w organizacji. Szkolenia, kursy, warsztaty powinny nie tylko realizować cele organizacji, ale również stanowić integralny program, który motywuje osoby wewnątrz firmy do doskonalenia swoich umiejętności. Jak wykorzystać w tym procesie e-learning? 

Kontynuując rozmowę ze spotkania „E-learning – realna wartość czy strata czasu?” serdecznie zapraszamy na spotkanie, na którym poruszymy kluczowe wątki związane z projektowaniem działania e-learningowego w organizacji. 

Wykorzystując nasze doświadczenie współpracy z klientem w ramach projektu o różnorodności, opowiemy na czym polega efektywny proces realizacji projektu e-learning w oparciu o trzy fazy: planowania, realizacji i wdrożenia działań w firmie. Odpowiemy na pytanie jaką rolę LMS pełni w organizacji i zarządzaniu działaniami rozwojowymi, jakie błędy najczęściej popełniamy wdrażając działania asynchroniczne w firmie. 

Na bazie case study pracy z klientem opowiemy jak odpowiednio napisać scenariusz e-learning, aby nie tylko dostarczał wartościowej treści merytorycznej, ale również zachęcał uczestników do korzystania z prezentowanych treści. Wskażemy również jaką rolę e-learning może pełnić w dłuższym procesie rozwojowym, aby jeszcze korzystniej wspierał rozwój pracowników. 

W trakcie spotkania zaprosimy uczestników do wymiany doświadczeń w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań e-learningowych. Porozmawiamy na temat dobrych praktyk stosowanych w organizacji, które są gotowe do szybkiego wdrożenia. 

Dzięki udziałowi w spotkaniu dowiesz się:

  • jak zaprojektować efektywny scenariusz e-learning?  
  • jakie elementy należy uwzględnić na etapie planowania, realizacji i wdrożenia e-learningu w organizacji?  
  • jakie najczęstsze błędy można popełnić przy wdrażaniu e-learningu?  
  • jakie są doświadczenia osób uczestniczących w webinarium w zakresie projektowania i wdrażania e-learningu? 
  • jakie praktyki stosują osoby uczestniczące w webinarium w zakresie projektowania i wdrażania e-learningu?

Forma spotkania:

Spotkanie ma formę webinaru realizowanego poprzez platformę zoom. W części pierwszej przedstawimy case study z realizacji projektu o różnorodności, a następnie zaprosimy osoby uczestniczące do dyskusji i wymiany doświadczeń. 

Adresaci:

Do udziału w spotkaniu zapraszamy przedstawicielki i przedstawicieli działów HR i Learning & Development.

Spotkanie odbędzie się 29 października 2024, w godz. 9:00-10:00.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

29 października 2024, godzina 9:00-10:00
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Karolina Kłeczek, Rafał Stożek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.