Strona główna » O nas » Zespół » Barbara Chruślicka
Barbara Chruślicka
Trainer, Consultant, Supervisor
Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, superwizorką psychologicznego treningu grupowego rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz superwizorką Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Przez 15 lat byłam kierowniczką merytoryczną Podyplomowego Studium Treningu Kreatywności i Arteterapii Uniwersytetu Warszawskiego.
barbara.chruslicka@gmail.com
Obszary specjalizacji:
Prowadzę zajęcia wspierające rozwój osób, grup i organizacji. Obszary mojej specjalizacji szkoleniowej to: szkolenia i superwizje trenerskie, umiejętności interpersonalne, szczególnie efektywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów, szkolenia liderskie nastawione na rozumienie mechanizmów pracy zespołu. Prowadzę coaching zespołowy i spotkania interwencyjne nastawione na czyszczenie relacji i rozwój współpracy oraz pracuję nad postawami w obszarze psychologii BHP. W pracy używam często niekonwencjonalnych metod (jestem absolwentką między innymi Europejskiego Instytutu Psychodramy J.L. Moreno). Tworzę i realizuję złożone projekty szkoleniowo-doradcze. Od lat współpracuję z uczelniami, służbami publicznymi i organizacjami biznesowymi.
Prowadzone szkolenia:
Trening interpersonalny to sytuacja edukacyjna, czyli proces uczenia się w oparciu o doświadczenia interpersonalne uczestników, uzyskiwane i analizowane w czasie jego trwania.
Inspiracje:
E-learning – realna wartość czy strata czasu?
Zapraszamy na spotkanie, na którym poruszymy kluczowe wątki związane z asynchronicznym uczeniem się w organizacji, uwzględniające nie tylko perspektywę organizatora tego procesu, ale także indywidualne potrzeby uczestnika.
Coaching: zawód czy zestaw kompetencji?
Jaki jest sens wyodrębniania zawodów w organizacjach, które stale redefiniują tworzące je role? Czy kształcenie zawodowe i budowanie określonej przez zawód tożsamości to najlepsza droga?
Ciągły rozwój: jak szkolenie coachingowe może zainspirować do uczenia się?
Ciągły rozwój, definiowany jako proces nieustannego doskonalenia i zwiększania potencjału, jest ważny zarówno dla osobistego sukcesu, jak i rozwoju organizacji. Szkolenia coachingowe, rozwijanie umiejętności pracowników, adaptowanie się do zmian technologicznych i społecznych – wszystko to wpisuje się w koncepcję ciągłego rozwoju.