Strona główna » O nas » Zespół » Bogumiła Starak
Bogumiła Starak
Facylitatorka, trenerka biznesu, konsultantka, moderatorka Design Thinking, menedżerka
Absolwentka Szkoły Facylitatorów
Jestem doświadczonym trenerem, konsultantem, menedżerem oraz ekspertem ds. rozwoju. Od 2008 roku przygotowuję i realizuję projekty rozwojowe dla firm z różnych branż zarówno jako ekspert zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji behawioralnych. Współpracuję z kadrą menedżerską w zakresie planowania rozwoju ich i pracowników.
Posiadam szeroką wiedzę z zakresu psychologii i zarządzania. Jestem absolwentką Wydziału Psychologii na UW, Zarządzania w SGH oraz Szkoły Facylitacji Wszechnicy UJ.
Wykształcenie
Dzielę się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywałam w różnych środowiskach, od organizacji pozarządowej, przez małe i średnie przedsiębiorstwa po korporacje. Wspieram organizacje i zespoły w przechodzeniu przez zmianę.
Wspieram w drodze odkrywania możliwości i rozwijania potencjału – menedżerów i zespoły. Menedżerom pomagam budować efektywne zespoły i skutecznie nimi zarządzać, a zespołom – korzystać z bogactwa ich różnorodności i budować kulturę efektywnej współpracy.
Współpraca:
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Moimi klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzone szkolenia:
Zdobądź kompleksową wiedzę, pozwalającą prowadzić coaching w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które traktują coaching jako element swojej roli zawodowej i dążą do tego, by oferować innym profesjonalne wsparcie.
Coaching wspiera ludzi w osiąganiu ich celów, poszerzaniu świadomości i podejmowaniu odpowiedzialności.
Inspiracje:
E-learning – realna wartość czy strata czasu?
Zapraszamy na spotkanie, na którym poruszymy kluczowe wątki związane z asynchronicznym uczeniem się w organizacji, uwzględniające nie tylko perspektywę organizatora tego procesu, ale także indywidualne potrzeby uczestnika.
Coaching: zawód czy zestaw kompetencji?
Jaki jest sens wyodrębniania zawodów w organizacjach, które stale redefiniują tworzące je role? Czy kształcenie zawodowe i budowanie określonej przez zawód tożsamości to najlepsza droga?
Ciągły rozwój: jak szkolenie coachingowe może zainspirować do uczenia się?
Ciągły rozwój, definiowany jako proces nieustannego doskonalenia i zwiększania potencjału, jest ważny zarówno dla osobistego sukcesu, jak i rozwoju organizacji. Szkolenia coachingowe, rozwijanie umiejętności pracowników, adaptowanie się do zmian technologicznych i społecznych – wszystko to wpisuje się w koncepcję ciągłego rozwoju.