Strona główna » O nas » Zespół » Bogumiła Starak
Bogumiła Starak
Facylitatorka, trenerka biznesu, konsultantka, moderatorka Design Thinking, menedżerka
Absolwentka Szkoły Facylitatorów
Jestem doświadczonym trenerem, konsultantem, menedżerem oraz ekspertem ds. rozwoju. Od 2008 roku przygotowuję i realizuję projekty rozwojowe dla firm z różnych branż zarówno jako ekspert zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji behawioralnych. Współpracuję z kadrą menedżerską w zakresie planowania rozwoju ich i pracowników.
Posiadam szeroką wiedzę z zakresu psychologii i zarządzania. Jestem absolwentką Wydziału Psychologii na UW, Zarządzania w SGH oraz Szkoły Facylitacji Wszechnicy UJ.
Wykształcenie
Dzielę się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywałam w różnych środowiskach, od organizacji pozarządowej, przez małe i średnie przedsiębiorstwa po korporacje. Wspieram organizacje i zespoły w przechodzeniu przez zmianę.
Wspieram w drodze odkrywania możliwości i rozwijania potencjału – menedżerów i zespoły. Menedżerom pomagam budować efektywne zespoły i skutecznie nimi zarządzać, a zespołom – korzystać z bogactwa ich różnorodności i budować kulturę efektywnej współpracy.
Współpraca:
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Moimi klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzone szkolenia:
Zdobądź kompleksową wiedzę, pozwalającą prowadzić coaching w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które traktują coaching jako element swojej roli zawodowej i dążą do tego, by oferować innym profesjonalne wsparcie.
Coaching wspiera ludzi w osiąganiu ich celów, poszerzaniu świadomości i podejmowaniu odpowiedzialności.
Inspiracje:
Obiekcje uczestników szkolenia: przeszkoda czy błogosławieństwo?
Niniejszy artykuł stanowi próbę skonfrontowania ze sobą pozytywnych i negatywnych aspektów obiekcji w kontekście szkolenia – jego celem jest stworzenie możliwie wyważonego obrazu, który pomoże trenerom odpowiadać na obiekcje w sposób bardziej świadomy, a być może nawet wykorzystywać je w służbie realizacji celów szkolenia.
Metodologia nauczania na kursie The Art And Science of Coaching: od inspiracji do wdrożenia i satysfakcji
Proces uczenia się dorosłych różni się od nauki dzieci i młodzieży. Dorośli uczą się przede wszystkim poprzez doświadczenie, refleksję nad swoimi działaniami i praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Te założenia są kluczowe dla kursu, który został zaprojektowany w oparciu o nowoczesne teorie uczenia się dorosłych, takie jak teoria andragogiczna Malcolma Knowlesa czy model uczenia się przez doświadczenie Davida Kolba. Poniżej opisujemy szczegóły metodologii, na której opiera się kurs, wraz z odniesieniem do jego głównych założeń.
Cykl wydarzeń Learning & Development Network
Dlaczego spotkań dla specjalistów L&D jest tak niewiele? Zapraszamy na cykl wydarzeń online na który składają się:
-> Wyzwania Learning&Development vs. wyzwania rozwojowe organizacji
-> Strategia Learning & Development
-> Kultura uczenia się w organizacji