Strona główna » O nas » Zespół » Bogumiła Starak




Bogumiła Starak
Facylitatorka, trenerka biznesu, konsultantka, moderatorka Design Thinking, menedżerka
Absolwentka Szkoły Facylitatorów
Jestem doświadczonym trenerem, konsultantem, menedżerem oraz ekspertem ds. rozwoju. Od 2008 roku przygotowuję i realizuję projekty rozwojowe dla firm z różnych branż zarówno jako ekspert zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji behawioralnych. Współpracuję z kadrą menedżerską w zakresie planowania rozwoju ich i pracowników.
Posiadam szeroką wiedzę z zakresu psychologii i zarządzania. Jestem absolwentką Wydziału Psychologii na UW, Zarządzania w SGH oraz Szkoły Facylitacji Wszechnicy UJ.
Wykształcenie
Dzielę się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywałam w różnych środowiskach, od organizacji pozarządowej, przez małe i średnie przedsiębiorstwa po korporacje. Wspieram organizacje i zespoły w przechodzeniu przez zmianę.
Wspieram w drodze odkrywania możliwości i rozwijania potencjału – menedżerów i zespoły. Menedżerom pomagam budować efektywne zespoły i skutecznie nimi zarządzać, a zespołom – korzystać z bogactwa ich różnorodności i budować kulturę efektywnej współpracy.
Współpraca:
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Moimi klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzone szkolenia:
Zdobądź kompleksową wiedzę, pozwalającą prowadzić coaching w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które traktują coaching jako element swojej roli zawodowej i dążą do tego, by oferować innym profesjonalne wsparcie.
Coaching wspiera ludzi w osiąganiu ich celów, poszerzaniu świadomości i podejmowaniu odpowiedzialności.
Inspiracje:
warsztat – Kultura uczenia się
Zapraszamy na warsztat Kultura uczenia się. Podczas warsztatu porozmawiamy o tym jak tworzyć środowisko realnie wspierające współpracę, dialog i wymianę wiedzy.
Zarządzanie emocjami, rezyliencja i „pozytywne myślenie”
Czy zdarzyło ci się usłyszeć w trudnych chwilach: rozczarowania, złości, smutku – radę „musisz myśleć pozytywnie”, albo „po prostu musisz przestać o tym myśleć”, albo „zobaczysz, będzie dobrze”? Wiemy wszyscy, że te porady nie działają. Wiemy, że ci, którzy je wypowiadają, chcieliby nam ulżyć w trudnościach. Nie wiedzą jednak jak i robią to głupio. A przeżywając trudności, potrzebujemy narzędzi, by ukoić siebie samych, by dodać sobie siły i dźwignąć się znów. Jak więc to zrobić mądrze?
Jak facylitacja może pomóc w rozwoju managerskim?
Facylitacja to sposób pracy z grupami, który pozwala osiągać jak najlepsze rezultaty spotkań. Dlaczego ten obszar zadań managera miałby mieć tak ogromny wpływ na jego rozwój w roli? Przecież to „tylko” prowadzenie spotkań.