Strona główna » O nas » Zespół » Magdalena Giec
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/03/Rectangle-240.png)
![magdalena giec Magdalena Giec](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/magdalena-giec-q30szz7vpljdm51n1gnaaf1zen7tqhib3uadwyxoug.jpg)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Rectangle-272.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Ellipse-11.png)
Magdalena Giec
Erickson Coaching International Trainer, Executive Coach MCC
To make the impossible possible, the possible easy, the easy elegant.
Jestem akredytowanym coachem PCC ICF, w latach 2012-2013 byłam członkiem zarządu i vice-prezes International Coach Federation Poland. Jestem międzynarodowym trenerem i mentor coach Erickson College International z Vancouver, pracuje w takich krajach jak Francja, Kanada, Brazylia i Indie. Jestem również wykładowcą i trenerem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Gdańsku, na Uniwersytecie Łódzkim i Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuje się w coachingu, sztuce autoprezentacji, komunikacji, technikach koncentracji i kreatywności oraz przywództwie.
Prowadzę sesje coachingowe w języku polskim, francuskim oraz angielskim.
Współpraca:
Jako coach współpracuje z takimi firmami jak Grupa Allegro, PayU, OLX, Agora S.A., Credit Agricole, Wrigley, MAN Accounting Center. Moimi klientami jest wyższa kadra zarządzająca, właściciele firm, przedstawiciele wolnych zawodów.
Prowadzone szkolenia:
Zdobądź kompleksową wiedzę, pozwalającą prowadzić coaching w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które traktują coaching jako element swojej roli zawodowej i dążą do tego, by oferować innym profesjonalne wsparcie.
Prowadzimy indywidualne procesy coachingowe, głównie dla kadry menedżerskiej oraz pracowników o wysokim potencjale, a także warsztaty team coachingowe.
Inspiracje:
Psychologia akademicka w praktyce coachingowej
Coaching, jako wsparcie w rozwoju kompetencji, zyskuje na znaczeniu globalnie. Od 2004 roku 79% brytyjskich firm wykorzystuje go w rozwoju pracowników, a liczba członków International Coach Federation znacznie wzrosła. Mimo rosnącej popularności, potrzeba głębszej analizy jego skuteczności jest wyraźna. Badania często opierają się na pojedynczych przypadkach, co podkreśla konieczność opracowania „coachingu opartego na dowodach”. Artykuł ten bada teoretyczne podstawy oraz empiryczne dowody skuteczności coachingu, oferując wgląd w najnowsze badania i koncepcje, które mogą służyć jako podstawa do jego dalszego rozwoju.
Wspieranie ekspertów w rozwoju
W artykule omawiamy różnice w funkcjonowaniu poznawczym ekspertów
i nowicjuszy, pokazując, jak wiedza i doświadczenie wpływają na efektywność rozwiązywania problemów. Zwracamy uwagę, jak trenerzy mogą dostosować procesy edukacyjne do potrzeb osób wyspecjalizowanych oraz jakie wyzwania wiążą się z intensywną specjalizacją. Tekst przedstawia przykłady z literatury psychologicznej, podkreślając istotne różnice jakościowe i ilościowe wiedzy eksperckiej.
5 sytuacji, w których facylitacja pomogła menedżerowi rozwiązać problem
Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się, jak kompetencje facylitacyjne wspierają liderów w pełnieniu swojej roli i jaką zmianę wprowadzają do zespołów i organizacji.