Strona główna » O nas » Zespół » Szymon Bryniarski
Szymon Bryniarski
Remote Learning and Marketing team Wszechnica UJ, Psychologist, Trainer, Facilitator
We Wszechnicy UJ wspiera działania marketingowe i wizerunkowe. Jest odpowiedzialny między innymi za performance marketing oraz cyklicznie pojawiający się email marketing. W kręgu Remote Learning współtworzy nowe formy szkoleniowe od strony technicznej. Dodatkowo wdraża nowe systemy i narzędzia, które mają na celu usprawnianie procesów wewnętrznych. Zawodowo interesuję się partycypacyjnymi stylami zarządzania oraz wykorzystaniem narzędzi facylitacyjnych do angażowania i wymiany wiedzy w zespołach, organizacjach i ruchach oddolnych.
+48 519 450 360
szymon.bryniarski@wszechnica.uj.pl
Obszary specjalizacji:
Miłośnik dziczy, podróży autostopowych, ornitologii i dendrologii. Blisko natury szuka wytchnienia i równowagi.
Swoje umiejętności facylitacyjne zdobywał prowadząc cykliczne spotkania strategicznych dla jednej z podkrakowskich firm z branży budowlanej. To na nich szefostwo wraz z pracownikami opracowało spójny dla całego zespołu model biznesowy wraz z misją, wizją i wartościami. Wdrożony wspólnie strategie miały realne przełożenie na codzienne działanie i funkcjonowanie organizacji, nie tylko na wymierne korzyści finansowe, ale również na zaangażowanie i motywację całego zespołu. Dodatkowo przy współpracy z Alarmem Smogowym, prowadził sesję facylitowaną dla Młodzieżowej Rady Miasta Rabka – Zdrój, gdzie poruszany był problem jakości powietrza w gminie.
Doświadczenia i zainteresowania trenerskie krążą wokół komunikacji w nurcie Nonviolent Communication (NVC) oraz uwrażliwiania na korzyści jakie niesie kontakt z przyrodą dla psychologicznego dobrostanu. Prelegent m.in na Konferencji Trenersko-Coachingowej PROFECTUS organizowanej na wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, oraz Soft Skill Academy organizowanej na Akademii Górniczo Hutniczej. Oprócz doświadczeń facylitacyjno – trenerskich, w poprzednich organizacjach, gdzie pracował miał okazję zdobyć doświadczenia sprzedażowe oraz te związane z obsługą klienta biznesowego.
Zainteresowania naukowe krążą wokół rezyliencji i psychologicznych korzyści płynących z kontaktu z naturą.
W wolnych chwilach trenuje wspinaczkę sportową, taternictwo i narciarstwo poza szlakowe (skituring i freeride). Czynnie zaangażowany w działalność ratunkową w Tatrach. Jako aspirant realizuje staż kandydacki w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym (TOPR).
Wykształcenie i certyfikaty:
Absolwent Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Absolwent Szkoły Trenerów oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy UJ.
Oprócz studiów realizuje staż kandydacki w Tatrzańskich Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowych (TOPR).
Prowadzone szkolenia:
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Inspiracje:
Obiekcje uczestników szkolenia: przeszkoda czy błogosławieństwo?
Niniejszy artykuł stanowi próbę skonfrontowania ze sobą pozytywnych i negatywnych aspektów obiekcji w kontekście szkolenia – jego celem jest stworzenie możliwie wyważonego obrazu, który pomoże trenerom odpowiadać na obiekcje w sposób bardziej świadomy, a być może nawet wykorzystywać je w służbie realizacji celów szkolenia.
Metodologia nauczania na kursie The Art And Science of Coaching: od inspiracji do wdrożenia i satysfakcji
Proces uczenia się dorosłych różni się od nauki dzieci i młodzieży. Dorośli uczą się przede wszystkim poprzez doświadczenie, refleksję nad swoimi działaniami i praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Te założenia są kluczowe dla kursu, który został zaprojektowany w oparciu o nowoczesne teorie uczenia się dorosłych, takie jak teoria andragogiczna Malcolma Knowlesa czy model uczenia się przez doświadczenie Davida Kolba. Poniżej opisujemy szczegóły metodologii, na której opiera się kurs, wraz z odniesieniem do jego głównych założeń.
Cykl wydarzeń Learning & Development Network
Dlaczego spotkań dla specjalistów L&D jest tak niewiele? Zapraszamy na cykl wydarzeń online na który składają się:
-> Wyzwania Learning&Development vs. wyzwania rozwojowe organizacji
-> Strategia Learning & Development
-> Kultura uczenia się w organizacji