Strona główna » O nas » Zespół » Szymon Bryniarski
Szymon Bryniarski
Remote Learning and Marketing team Wszechnica UJ, Psychologist, Trainer, Facilitator
We Wszechnicy UJ wspiera działania marketingowe i wizerunkowe. Jest odpowiedzialny między innymi za performance marketing oraz cyklicznie pojawiający się email marketing. W kręgu Remote Learning współtworzy nowe formy szkoleniowe od strony technicznej. Dodatkowo wdraża nowe systemy i narzędzia, które mają na celu usprawnianie procesów wewnętrznych. Zawodowo interesuję się partycypacyjnymi stylami zarządzania oraz wykorzystaniem narzędzi facylitacyjnych do angażowania i wymiany wiedzy w zespołach, organizacjach i ruchach oddolnych.
+48 519 450 360
szymon.bryniarski@wszechnica.uj.pl
Obszary specjalizacji:
Miłośnik dziczy, podróży autostopowych, ornitologii i dendrologii. Blisko natury szuka wytchnienia i równowagi.
Swoje umiejętności facylitacyjne zdobywał prowadząc cykliczne spotkania strategicznych dla jednej z podkrakowskich firm z branży budowlanej. To na nich szefostwo wraz z pracownikami opracowało spójny dla całego zespołu model biznesowy wraz z misją, wizją i wartościami. Wdrożony wspólnie strategie miały realne przełożenie na codzienne działanie i funkcjonowanie organizacji, nie tylko na wymierne korzyści finansowe, ale również na zaangażowanie i motywację całego zespołu. Dodatkowo przy współpracy z Alarmem Smogowym, prowadził sesję facylitowaną dla Młodzieżowej Rady Miasta Rabka – Zdrój, gdzie poruszany był problem jakości powietrza w gminie.
Doświadczenia i zainteresowania trenerskie krążą wokół komunikacji w nurcie Nonviolent Communication (NVC) oraz uwrażliwiania na korzyści jakie niesie kontakt z przyrodą dla psychologicznego dobrostanu. Prelegent m.in na Konferencji Trenersko-Coachingowej PROFECTUS organizowanej na wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, oraz Soft Skill Academy organizowanej na Akademii Górniczo Hutniczej. Oprócz doświadczeń facylitacyjno – trenerskich, w poprzednich organizacjach, gdzie pracował miał okazję zdobyć doświadczenia sprzedażowe oraz te związane z obsługą klienta biznesowego.
Zainteresowania naukowe krążą wokół rezyliencji i psychologicznych korzyści płynących z kontaktu z naturą.
W wolnych chwilach trenuje wspinaczkę sportową, taternictwo i narciarstwo poza szlakowe (skituring i freeride). Czynnie zaangażowany w działalność ratunkową w Tatrach. Jako aspirant realizuje staż kandydacki w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym (TOPR).
Wykształcenie i certyfikaty:
Absolwent Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Absolwent Szkoły Trenerów oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy UJ.
Oprócz studiów realizuje staż kandydacki w Tatrzańskich Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowych (TOPR).
Prowadzone szkolenia:
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Transformacja kultury organizacyjnej
Certyfikacja kompetencji ICF kursu Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching to dopełnienie procesu rozwoju rozpoczętego w trakcie Modułów I II oraz I IV. Program jest objęty…
Inspiracje:
Coaching – rozwój osobisty i zawodowy
W tym artykule dowiesz się o coachingu skoncentrowanym na rozwiązaniach, który uaktywnia nasz „zamrożony” potencjał i sankcjonuje naszą zasobność jako wystarczającą do zrealizowania celu.
Tworzenie efektywnych programów szkoleniowych dla dorosłych
To może się wydawać takie proste – skoro mam wiedzę i doświadczenie, zjadłam czy zjadłem zęby na danym temacie, to przecież dam radę dzielić się tym z innymi. Pewnie w nieformalnej formie, jak najbardziej, jednak gdy dochodzi do poprowadzenia profesjonalnego szkolenia dla grupy dorosłych osób, okazuje się, że pojawia się wiele pytań. Jednym z nich z pewnością będzie: Jak zaprojektować efektywne szkolenie dla dorosłych? I tym zajmujemy się w tym artykule.
Kultura uczenia się
Jednym z etapów ewolucji roli specjalisty L&D jest odejście od wizerunku dostawcy zewnętrznych usług rozwojowych na rzecz architekta wewnętrznych procesów uczenia się. Aby być w stanie zwinnie adaptować się do ciągłych zmian i rozwijać się zgodnie z wyznaczonymi priorytetami organizacja musi posiadać zdolność samodzielnego uczenia się.