facebook
Wydarzenia rozwojowe

Przeciążenie i stres – jak mądrze wdrażać rozwiązania wellbeingowe w organizacji?

Praca z case studies 

Data: 25 stycznia 2024r., godz. 17:00-18:30
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Monika Gąsienica, Maciej Kocurek

Program spotkania

To już trzecia odsłona refleksji nad kształtowaniem polityki dobrostanu w organizacjach. Bazując na doświadczeniach webinaru „Wellbeing naprawdę czy na niby?” oraz odwołując się do wyników dyskusji prowadzonej podczas warsztatu „Jak radzić sobie z przeciążeniem, stresem i spadkiem odporności psychicznej ludzi w organizacjach”, zapraszamy was na spotkanie, które tym razem koncentruje się na analizie trzech różnych case studies. Każdy z nich adresuje osobny oraz ważny dylemat w aspekcie wspierania dobrostanu pracowników. Oto one:

Jak budować autentyczną kulturę równowagi?

W jaki sposób podejmować działania związane z troską o dobrostan pracowników, tak aby nie były odbierane jako pudrowanie kultury przeciążenia? Jak sprawić, aby oferowanie narzędzi radzenia sobie ze stresem nie było pretekstem dla zlecenia dodatkowych zadań? Czy chcemy tylko zapobiegać zaburzeniom czy budować kulturę, która sprawi, że ludzie naprawdę będą mieli satysfakcję z pracy.

Kto odpowiada za dobrostan ludzi w organizacji?

Jaka powinna być w tym zakresie rola HR, za co odpowiadają osoby zarządzające firmą i bezpośredni przełożeni, czy coś do zrobienia mają także pracownicy? Jakie rozwiązania organizacyjne wdrożyć, aby rozproszyć odpowiedzialność za dobrostan pracowników i uczynić ją autentycznie obecną w całej firmie.

Jak przygotować ludzi do samodzielnego wzmacniania swojej odporności psychicznej?

Kto w naszej firmie najbardziej potrzebuje tego typu wsparcia? Jakich kompetencje pozwolą ludziom samodzielnie radzić sobie ze stresem i przeciążeniem? Czego uczyć w pierwszej kolejności, jakie zagadnienia są bardziej zaawansowane? W jaki sposób oddziaływać na zwiększenie zainteresowania tematem? Jak organizacja może wspierać pracowników w ujawnianiu emocji?

W trakcie spotkania

Sformułujemy mapę kluczowych wyzwań związanych ze wspieraniem dobrostanu pracowników
Od pojedynczych dylematów, do problemów obecnych w szerszej skali.

Zbudujemy listę rekomendacji i dobrych praktyk, które działają w wybranych organizacjach
To co działa u kogoś innego, może zadziałać też u mnie.

Wymienimy się doświadczeniami, obawami, kłopotami i troskami
Okazuje się, że nie jestem sama z tym problemem.

Na spotkanie zapraszamy

Spotkanie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które uważają, że działania zwiększające dobrostan pracowników są w dłuższej perspektywie ważne dla ich organizacji.

W szczególności zapraszamy: menedżerów i liderów zespołów oraz osoby odpowiedzialne w organizacjach za kształtowanie kultury organizacyjnej, satysfakcję, zaangażowanie i dobrostan pracowników.

25 stycznia 2024r., godz. 17:00-18:30

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

25 stycznia 2024r.
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Monika Gąsienica, Maciej Kocurek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Wyślij zgłoszenie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.