facebook
WARSZTAT

Strategie Learning & Development

Jak ją tworzyć? W oparciu o co budować?

27 lutego, godz. 10:00-12:15

Prowadzący: Maciej Kocurek

Krótki opis programu:

Wielu specjalistów L&D stoi przed wyzwaniem wdrożenia całościowej polityki rozwojowej w ich organizacjach. Kryje się za tym potrzeba realizacji uporządkowanych i zaplanowanych działań, które będą brać pod uwagę zarówno perspektywę pracowników jak i cele firmy.

Strategia L&D jest narzędziem świadomego zarządzania rozwojem pracowników i pozwala odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób chcemy ich rozwijać. Jest również filtrem dla wszystkich inicjatyw rozwojowych podejmowanych na bieżąco, w miarę pojawiających się potrzeb. Jest także kryterium dla lokowania budżetu rozwojowego, tak aby środki były wydawane zgodnie z priorytetami firmy.

Celem warsztatu, na który zapraszamy jest udzielenie odpowiedzi na pytanie w jaki sposób tworzyć strategię L&D. Od uzgadniania i kontraktowania jej z biznesem oraz innymi interesariuszami, przede wszystkim z obszaru HR. Po analizę kluczowych dla firmy obszarów, które mogą mieć wpływ na rozpoznanie strategicznych dla organizacji kompetencji.

Spotkanie ma charakter warsztatowy, wymaga zaangażowania wszystkich uczestników, ich aktywności i koncentracji tylko na udziale w warsztacie.

Korzyści dla uczestników:

„Oddolny” i „odgórny” model tworzenia strategii L&D

 Uczestnicy poznają dwie alternatywne ścieżki tworzenia strategii oraz kontekst ich stosowania.

  • Jak się zabrać za tworzenie strategii L&D? 

Uczestnicy poznają kolejne etapy procesu tworzenia strategii L&D w organizacji.

  • Co brać pod uwagę tworząc strategię L&D?

Uczestnicy poznają różne aspekty działania organizacji, które należy wziąć pod uwagę podczas określania jej strategicznych potrzeb rozwojowych.

 

Forma spotkania:

Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy, zatem prosimy o zapewnienie sobie warunków nie tylko do słuchania, ale również brania czynnego udziału w indywidualnych i grupowych aktywnościach.

Adresaci:

Zapraszamy menedżerów, liderów zespołów, kierowników projektów, change managerów, a także osoby działające w obszarze HR oraz people & culture management.

Spotkanie odbędzie się 27 lutego 2025 r., w godz. 10:00-12:15.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

27 lutego 2025, godzina 10:00-12:15
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Maciej Kocurek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.