facebook

HR i biznes – jak budować partnerskie relacje?

Program spotkania

Osoby pracujące w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi tęsknią za partnerstwem w relacji z biznesem. Czy synergia i wzajemne zaufanie w takim układzie są w ogóle możliwe do osiągnięcia? HR powinien przecież dobrze rozumieć otoczenie biznesowe – jego specyfikę, potrzeby i cele oraz sposób funkcjonowania, z kolei biznes powinien dostrzegać użyteczność działań z obszaru HR dla realizacji swoich celów. Zapraszamy do rozmowy, w której postaramy się odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Czyją odpowiedzialnością jest budowanie relacji tworzących silne, wzajemne partnerstwo w relacji HR – biznes?
  • Jak budować to partnerstwo?
  • Co, jak biznes nie chce rozmawiać?
  • Jak szukać okazji do realnej współpracy z biznesem?
  • Dzięki czemu Tobie się udało? – przełomowe momenty oraz strategie budowania pozycji HR w organizacji
  • Czy pandemia jest szansą dla wzmocnienia pozycji HR?

Forma spotkania

Wydarzenie, na które Was zapraszamy, ma charakter warsztatu wymiany doświadczeń. Zapraszamy wszystkich, których nurtuje temat budowania pozycji obszaru HR w organizacjach oraz tych, którzy gotowi są podzielić się własnym doświadczeniem w tym obszarze.

Adresaci

Zapraszamy wszystkie osoby pracujące w obszarze HR, a w szczególności: HR Business Partnerów, pracowników działów HR, specjalistów obszaru Learning & Development, menedżerów People & Culture.

Korzyści

Uczestnicy warsztatu:

  • poznają mapę statusową pozycji przyjmowanych przez HR w organizacji i będą potrafili odnieść ją do kontekstu swojej firmy;
  • zdefiniują szeroką listę rekomendacji i dobrych praktyk, służących budowaniu pozycji HR w organizacji;
  • poznają kluczowe strategie budowania pozycji i autorytetu HR w firmie;
  • będą potrafili określić własną strategię zmierzającą do poszerzania swojego wpływu i zakresu odpowiedzialności.
 
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona.

Spotkanie odbędzie się 21 lutego 2023, w godzinach 10:00-12:00.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji.

Spotkanie przeznaczone dla jest dla osób pracujących w obszarze HR, a w szczególności: HR Business Partnerów, pracowników działów HR, specjalistów obszaru Learning&Development, menedżerów People&Culture.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do Internetu, kamery oraz mikrofonu.

Prowadzący

Maciej Kocurek

Head of the Board, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator

„Prowadzę szkolenia i procesy mentoringowe dla menedżerów. Szkolę i doradzam HR w obszarze diagnozy potrzeb i projektowania programów rozwojowych. Jestem konsultantem projektów wdrażających zmianę organizacyjną. Prowadzę także sesje facylitacyjne i jestem Prezesem Zarządu Wszechnicy UJ.”

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.