Symulacja
Co zrobić, żeby biznes nie lekceważył szkoleń, które dla niego organizujemy? Jak rozmawiać z menedżerami, żeby
w ostatniej chwili nie odwoływali obecności swoich pracowników na planowanym od dawna wydarzeniu rozwojowym? Jak przekonać szefów, żeby chcieli z nami rozmawiać o potrzebach rozwojowych ich pracowników?
Jeżeli masz podobne doświadczenia, jeżeli w głowie kołaczą Ci się podobne pytania i dylematy, zapraszamy na warsztat, podczas którego postaramy się na nie odpowiedzieć. Nie będziemy jednak odpowiadać na nie sami. „Zaprosimy” przedstawicieli biznesu, którzy opowiedzą o swoich potrzebach oraz stosunku do szkoleń.
W inspirowanej prawdziwym case study symulacji, dotyczącej realizacji projektu rozwojowego dla menedżerów, uczestnicy warsztatu wcielą się w role przedstawicieli biznesu i będą wchodzić w interakcje ze sobą oraz specjalistą Learning & Development. Samodzielne doświadczenie perspektywy mojego partnera biznesowego pozwoli lepiej zrozumieć jego potrzeby.
Adresaci spotkania:
Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób odpowiedzialnych za rozwój kompetencji pracowników oraz realizacje projektów rozwojowych, a w szczególności dla:
Dzięki udziałowi w spotkaniu uczestnicy:
Prezes Zarządu Wszechnicy UJ, trener, konsultant, facylitator
Prowadzę szkolenia i procesy mentoringowe dla menedżerów. Szkolę i doradzam HR w obszarze diagnozy potrzeb i projektowania programów rozwojowych. Jestem konsultantem projektów wdrażających zmianę organizacyjną. Prowadzę także sesje facylitacyjne i jestem Prezesem Zarządu Wszechnicy UJ.
21 lipca 2022, godzina 9:00 – 12:15.
Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób odpowiedzialnych za rozwój kompetencji pracowników oraz realizacje projektów rozwojowych,
a w szczególności dla: specjalistów Learning & Development, pracowników działów HR, HR Business Partnerów.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do internetu oraz kamery i mikrofonu.