Jak facylitacja pomaga osiągać rezultaty?
Strona główna » Wyniki wyszukiwania » Jak facylitacja pomaga osiągać rezultaty?
Program spotkania
Dlaczego facylitacja wciąż zyskuje na znaczeniu? Jak ta forma pracy sprawdza się w aktualnych realiach? W jaki sposób przekłada się na rezultaty, ale także na tworzenie warunków pracy sprzyjających dbaniu o siebie, organizację i otoczenie? Dlaczego uważamy, że obecnie podejście facylitacyjne to nie tylko kwestia „warto”, ale już „koniecznie trzeba”?
Adresaci spotkania:
- Osoby odpowiedzialne za kształtowanie kultury organizacyjnej.
- Osoby zainteresowane wykorzystywaniem narzędzi facylitacyjnych w swojej pracy – menedżerowie, kierownicy projektów, trenerzy, HRBP, Scrum Masterzy, Agile Coachowie.
- Osoby zainteresowane rozwojem w roli facylitatora.
Dzięki udziałowi w spotkaniu Uczestnicy:
- Dowiedzą się jakich rezultatów można spodziewać się po facylitacji.
- Poszerzą rozumienie założeń facylitacji jako metody pracy.
- Poznają przykłady i będą mogli zastanowić się nad możliwościami wykorzystania facylitacji w pełnionych przez siebie rolach w organizacji.
- Poznają cele i główne założenia programów rozwoju kompetencji facylitacyjnych proponowanych przez Wszechnicę UJ.
20 czerwca 2022, godzina 18:00 – 19:00.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Spotkanie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystywaniem narzędzi facylitacyjnych w swojej pracy – menedżerów, kierowników projektów, trenerów, HRBP, Scrum Masterów, Agile Coachów. Ponadto webinarium skierowane jest do osób, które są odpowiedzialne za kształtowanie kultury organizacyjnej lub są zainteresowane rozwojem w roli facylitatora.
Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do internetu oraz kamery i mikrofonu.
Prowadzący
Monika Gąsienica
Consultant of Organizational Development, Trainer, Coach, Facilitator
„Przygotowuję i prowadzę kompleksowe projekty szkoleniowe; uczestniczę w projektach doradczych dotyczących przywództwa i zarządzania kompetencjami. Jestem konsultantem kluczowych klientów – zapewniam spójność realizowanych dla nich usług z długofalową strategią rozwoju organizacji.”