facebook
ludzie uczący się wspólnie
WARSZTAT

Wyzwania Learning&Development vs. wyzwania rozwojowe organizacji

Z czym będzie mierzyć się L&D w 2025 r.?

30 stycznia, godz. 10:00-12:15

Prowadzący: Maciej Kocurek

Krótki opis programu:

Pracujesz jako specjalistka/specjalista L&D i szukasz inspiracji dla prowadzonej przez Ciebie polityki rozwojowej w Twojej organizacji? Być może zatem zainteresuje Cię ten warsztat.

W jego pierwszej części zaprezentujemy najważniejsze wyzwania, trendy i priorytety formułowane przez ekspertów L&D dotyczące uczenia się w organizacjach w 2025 r.

Kolejna część warsztatu to konfrontacja opinii ekspertów z rzeczywistością uczestników, którzy stworzą własną mapę wyzwań L&D, bazując na specyfice i potrzebach firm, z których się wywodzą.

W ostatniej części postaramy się połączyć perspektywę L&D z perspektywą organizacji i poszukać punktów wspólnych pomiędzy wyzwaniami Learning&Development oraz głównymi kierunkami rozwoju firm.

Spotkanie ma charakter warsztatowy, wymaga zaangażowania wszystkich uczestników, ich aktywności i koncentracji tylko na udziale w warsztacie.

Korzyści dla uczestników:

  • Przyszłość uczenia się w organizacjach:

Uczestnicy poznają najważniejsze wyzwania, prognozy i trendy w obszarze Learning&Development na 2025 r. sformułowane przez ekspertów L&D.

  • Mapa wyzwań L&D w 2025 r.

Uczestnicy stworzą własną mapę wyzwań L&D na 2025 r., bazując na potrzebach i specyfice organizacji, które reprezentują.

  • Perspektywa L&D perspektywą organizacji?

Uczestnicy poszukają części wspólnej pomiędzy głównymi kierunkami rozwoju firm, a perspektywą wyzwań L&D. 

 

Forma spotkania:

Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy, zatem prosimy o zapewnienie sobie warunków nie tylko do słuchania, ale również brania czynnego udziału w indywidualnych i grupowych aktywnościach.

Adresaci:

Warsztat przeznaczony jest dla osób odpowiedzialnych za rozwój kompetencji pracowników w organizacjach, a w szczególności: specjalistów Learning&Development, pracowników działów HR, HR Business Partnerów, osób zajmujących się kształtowaniem kultury organizacyjnej oraz dbaniem o satysfakcję i zaangażowanie pracowników.

Spotkanie odbędzie się 30 stycznia 2025 r., w godz. 10:00-12:15.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

30 stycznia 2025, godzina 10:00-12:15
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Maciej Kocurek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.