facebook
CYKL SPOTKAŃ SPOŁECZNOŚCI l&d

Learning&Development Network. Edycja 2

„Dlaczego spotkań dla specjalistów L&D jest tak niewiele?” – to pytanie pozostaje ciągle aktualne. Towarzyszyło nam ono podczas realizacji pierwszej edycji cyklu spotkań dla profesjonalistów Learning&Development. W pewnym stopniu wypełniliśmy lukę. Z pewnością jednak nie zaspokoiliśmy istniejącego zapotrzebowania.

24 kwietnia, 22 maja i 23 czerwca 2025 r. | online
Cykl poprowadzi Maciej Kocurek

Wrażenia po pierwszych trzech spotkaniach są budujące. Wysoka frekwencja, głód wiedzy, gotowość do dzielenia się doświadczeniami. Intensywne dyskusje oparte na realnych problemach, z którymi mierzą się uczestnicy w swoich organizacjach. A przy tym wszystkim poczucie zawodowej przynależności i sposób na poradzenie sobie z samotnością w roli specjalisty L&D. „Wreszcie nie jestem sama – mówiła o swoim doświadczeniu udziału w spotkaniu jedna z uczestniczek – w końcu ktoś rozumie to o czym mówię”.

To właśnie skłania nas do kontynuacji cyklu L&D Network. Zapraszamy do zapoznania się z programem drugiej edycji:

PROGRAM WYDARZEŃ

LISTA REZERWOWA

Cykl spotkań społeczności L&D. Edycja 2

Warsztat 1 |   24 kwietnia 2025 r.

Maciej Kocurek

WARSZTAT 2   |    22 maja 2025 r.

Maciej Kocurek

WARSZTAT 3   |    23 czerwca 2025 r.

Maciej Kocurek

Wydarzenia odbędą się w dniach 24 kwietnia, 22 maja i 23 czerwca 2025 r. Dokładne daty i godziny znajdują się w opisie wydarzeń

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Na warsztaty zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji.

Spotkania realizowane będą w formie online, na platformie Zoom.

Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Rejestracja

W formularzu znajdziesz wszystkie wydarzenia – możesz się zapisać na dowolne warsztaty (kliknij podwójnie aby wyświetlić form ->)

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Inne wydarzenia

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.