facebook
WARSZTAT

Trudne sytuacje w pracy specjalisty L&D

Analiza case studies uczestników

Wielu specjalistów L&D doświadcza zawodowej samotności. Rzadko bowiem mają wokół siebie osoby, które rozumieją istotę dylematów, z którymi mierzy się L&D. Po prostu nie ma kogo zapytać o radę. Nie ma z kim porozmawiać o wątpliwościach. Brakuje partnera do odbicia myśli i odbicia myśli.

22 maja, godz. 10:00-12:15 | online
Prowadzący: Maciej Kocurek

Krótki opis programu

Celem tego warsztatu jest stworzenie okazji do wymiany doświadczeń, której tak nam brakuje. Każdy z uczestników jest zaproszony do „przyniesienia” swojego case study. Dylematu, trudnej sytuacji, zawodowego problemu, który potrzebuje „przegadać”, skonsultować, zobaczyć w nowym świetle.

Wybrane sytuacje trudne poddamy grupowej analizie. Być może uda się wypracować konkretną rekomendację, być może uda się ukierunkować myślenie na rzecz nowej strategii rozwiązywania problemu. Analizę case study wykorzystamy także do formułowania bardziej uniwersalnych wniosków, które mogą być wykorzystane w innych podobnych sytuacjach.

Spotkanie ma charakter warsztatowy, wymaga zaangażowania wszystkich uczestników, ich aktywności
i koncentracji tylko na udziale w warsztacie.

Warsztat jest częścią cyklu spotkań społeczności L&D „Learing&Development Network”. Chcesz dowiedzieć się więcej o innych spotkaniach Zobacz tutaj

Korzyści dla uczestników

  • Mapa sytuacji trudnych w praktyce zawodowej specjalisty L&D

Uczestnicy stworzą listę własnych case studies, zawierających realne dylematy i wyzwania zawodowe. Będzie można zaobserwować z czym mierzą się inni, spozycjonować na tym tle swoje wyzwania oraz odnieść problemy innych do kontekstu swojej organizacji

  • Praktyczne rekomendacje

Uczestnicy dokonają szczegółowej analizy kilku wybranych studiów przypadku. Pracując na rzecz właścicieli „kejsów” będą szukać konkretnych propozycji rozwiązań w danej sytuacji. Pracując na rzecz uczenia się całej grupy będą pogłębiać rozumienie problemu i nadawać mu różne znaczenia oraz poszukiwać rekomendacji do zastosowania w szerszym kontekście.

  • Metoda grupowej pracy nad problemem

Uczestnicy doświadczą jednej z metod pracy nad problemem o charakterze interwizyjnym, która wykorzystuje potencjał całej grupy. Można ją zastosować do pracy zespołów we własnej organizacji.

 

Forma spotkania

Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy, zatem prosimy o zapewnienie sobie warunków nie tylko do słuchania, ale również brania czynnego udziału w indywidualnych i grupowych aktywnościach.

Adresaci

Warsztat przeznaczony jest dla osób odpowiedzialnych za rozwój kompetencji pracowników w organizacjach, a w szczególności: specjalistów Learning&Development, pracowników działów HR, HR Business Partnerów, osób zajmujących się kształtowaniem kultury organizacyjnej oraz dbaniem o satysfakcję i zaangażowanie pracowników.

Spotkanie odbędzie się 22 maja 2025 r., w godz. 10:00-12:15.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer
z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

22 maja 2025, godzina 10:00-12:15
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Maciej Kocurek

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.