W projekcie Kultura uczenia się stawiamy pytanie na ile organizacje rozpoznają potencjału tkwiący w uczeniu się osób dorosłych poprzez doświadczenie pracy zawodowej? Realizacja wymagającego zadania, udzielanie wsparcia współpracownikom, podejmowanie nowej roli zawodowej etc. mogą stanowić znaczący materiał w procesie uczenia się. Pełne skorzystanie z tych doświadczeń wymaga m.in. kultury organizacyjnej, która traktuje rozwój pracowników jako kluczowy obszar funkcjonowania organizacji, a nie jedynie zadanie pochłaniające ich „czas pracy”.
W ramach projektu postaramy się zbadać w jaki sposób przebiegają wewnętrzne procesy rozwoju pracowników w branży edukacyjnej i działach HR. Opracujemy również narzędzie, oferujące nowe spojrzenie na kulturę organizacyjną. Doświadczenie pandemii pokazało, że wybór różnorodnych form uczenia się (np. formy asynchronicznej) uelastycznia całość procesu, ale również rodzi potrzebę uporządkowania i integracji jego poszczególnych elementów.
Adresaci projektu uzyskają dostęp do raportu, narzędzia diagnozy organizacji oraz do innowacyjnej oferty kursu.
Badamy kulturę organizacyjną skupiając się na analizie środowiska uczenia się wewnątrz organizacji. Wzmacnianie tego środowiska jest kluczowe dla budowania kultury jakości.
Promujemy humanistyczny paradygmat uczenia się, który w centrum procesu uczenia się stawia potrzeby osoby uczącej się.
Zastanawiamy się w jaki sposób efektywnie integrować poszczególne formy realizacji procesów rozwojowych?
Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej.
Projekt Kreowanie środowiska zorientowanego na uczącego się – rozwój kultury jakości w edukacji korzysta z dofinansowania o wartości 114 639,50 euro otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG. Celem projektu jest:
Projekt Kreowanie środowiska zorientowanego na uczącego się – rozwój kultury jakości w edukacji korzysta z dofinansowania z budżetu Rzeczpospolitej Polskiej, stanowiącego 15% wartości dofinansowania tj. 20 230,50 euro.
osoby zajmujące się kształceniem osób dorosłych, szkolące innych w organizacjach.
zajmujący się na co dzień projektowaniem działań rozwojowych.
realizujących działania rozwojowe w organizacji, wspierający pracowników w rozwoju.
Development Director, Consultant of Organizational Development, Trainer, Coach, Facilitator
Dyrektor ds. Rozwoju, konsultant organizacji, trener, coach, facylitator
Odpowiadam za tworzenie i kierownictwo merytoryczne kompleksowych projektów szkoleniowo-doradczych dla klientów organizacyjnych.
Współtworzę standardy kształcenia dla profesjonalistów zajmujących się edukacją i rozwojem osób dorosłych. Prowadzę indywidualny i zespołowy coaching oraz facylitację procesów zespołowego rozwiązywania problemów.
We Wszechnicy UJ odpowiadam za przygotowanie i prawidłową realizację projektów ze środków zewnętrznych oraz współpracę z partnerami zagranicznymi. Wspólnie z kierownikami merytorycznymi tworzę koncepcję realizacji projektu oraz zapewniam jego obsługę administracyjną, prawną oraz finansową.
Doświadczenie projektowe zdobywałem w sektorze pozarządowym jako wolontariusz, współpracownik oraz członek zarządu organizacji non-profit.
Programme Director, Consultant of Organizational Development, Trainer, Coach
Odpowiadam za rozwój oferty szkoleniowej Wszechnicy UJ. Współpracuję z naszymi klientami w kompleksowych projektach doradczych dotyczących projektowania strategii i zmiany kultury organizacyjnej. Szkolę rozwijających się trenerów i coachów, dostarczając im praktycznej wiedzy psychologicznej.
Head of the Board, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
Prowadzę szkolenia i procesy mentoringowe dla menedżerów. Szkolę i doradzam HR w obszarze diagnozy potrzeb i projektowania programów rozwojowych. Jestem konsultantem projektów wdrażających zmianę organizacyjną. Można mnie spotkać na warsztatach Wszechnicy UJ z cyklu Know How Bites, na które zapraszam. Prowadzę także sesje facylitacyjne i jestem Prezesem Zarządu Wszechnicy UJ.
Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator, Coach
Odpowiadam za kontakt i budowanie relacji z klientami organizacyjnymi Wszechnicy UJ. Projektuję i wspieram firmy w wyborze programów rozwojowych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Pracuję z klientami w roli konsultanta, trenera oraz facylitatora.
Odpowiadam za zarządzanie finansami, sprawy kadrowe, controling oraz za nadzór administracyjny nad firmą.
Monitoruję płatności, przygotowuje plany finansowe, opiekuję się infrastrukturą i sprzętem wykorzystywanym w realizacji szkoleń oraz odpowiadam za politykę ochrony danych osobowych.
Odpowiadam za działania PR-owe projektu, wydarzenia promujące rezultaty oraz spójność komunikacji.