Profesjonalne prowadzenie zdalnych spotkań

Efekty szkolenia

W wyniku udziału w szkoleniu uczestnicy:

pogłębią świadomość obszarów, które trzeba zabezpieczyć przygotowując spotkanie zdalne

będą potrafili eliminować potencjalne ryzyka związane z organizacją spotkania

rozwiną umiejętność zarządzania przebiegiem spotkania

przećwiczą prowadzenie spotkania i zidentyfikują swoje mocne strony oraz ewentualne obszary rozwojowe.

Metody pracy

Podczas szkolenia wykorzystywane będą zestawy różnorodnych, interaktywnych metod umożliwiających uczestnikom wymianę wiedzy i doświadczenia:

  • praca warsztatowa
  • praca indywidualna
  • dyskusja moderowana
  • case study
  • miniwykład.

Program

Profesjonalne prowadzenie zdalnych spotkań / calli - 5 h

Przyczyny nieudanych spotkań zdalnych

  • Moduł I
  • Wprowadzenie do tematu
  • Co może pójść „nie tak”? – wspólna analiza przyczyn nieudanych spotkań zdalnych – wykorzystanie metody diagramu Ishikawy
  • Zidentyfikowanie obszarów, na które mamy wpływ jako organizatorzy
  • Wypracowanie rozwiązań „zabezpieczających” potencjalne ryzyka niepowodzenia spotkania

Rola facylitatora spotkania zdalnego

  • Moduł II
  • Co różni spotkanie zdalne od spotkania na żywo?
  • Zadania facylitatora spotkania (Architekt, Pilot oraz Przewodnik) – o co zadbać i jak?
  • Podtrzymywanie zaangażowania uczestników – przegląd metod/przykładów/dobrych praktyk?

Symulacja calla

  • Moduł III
  • Ćwiczenia praktyczne z nagrywaniem, odsłuchiwaniem i omówieniem – feedback od trenera i uczestników szkolenia

Podsumowanie

  • Moduł IV
  • Opracowanie listy „Złotych zasad” organizatorów i prowadzących spotkania zdalne

Zakres usługi

Realizacja usługi obejmuje:

  • Opracowanie programu szkolenia i jego modyfikacje na podstawie wyników analizy potrzeb
  • Telefoniczne lub mailowe konsultacje z prowadzącym szkolenie do 14 dniu od zakończenia szkolenia (max. 30 minut/os.)
  • Przygotowanie i realizację szkolenia
  • Materiały szkoleniowe dla uczestników w wersji elektronicznej
  • Zaświadczenia dla uczestników szkolenia
  • Raport ewaluacyjny na podstawie ankiet ewaluacyjnych (zgodnych ze wzorem przygotowanym przez Wszechnicę UJ) i obserwacji trenera,
  • Dojazd trenera do miejsca realizacji usługi

 

Możliwość wykorzystania sali szkoleniowej Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, z zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników. Salę zapewniamy w ramach dostępności terminowej.

 

 

Procedura reklamacyjna WUJ

Skontaktuj się z nami

Aneta Marek

Konsultant ds. projektów rozwojowych, menedżer procesu sprzedaży

514 206 346
Napisz do nas
Skontaktuj się z nami