Poniższa propozycja rozwojowa powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie menedżerów zarządzających zespołami rozproszonymi. Celem programu jest rozwinięcie umiejętności sprawnego zarządzania zespołem pracującym zdalnie.
W dobie wybuchu pandemii praca zdalna osiągnęła punkt krytyczny. Coraz więcej organizacji wprowadza rozproszony i hybrydowy model pracy, aby zapewnić pracownikom bezpieczeństwo oraz umożliwić ciągłość prowadzenia działalności. Transformacja modelu pracy w ogromnym stopniu dotyczy menedżerów postawionych przed zadaniem przejścia na zdalne zarządzanie pracą w wirtualnym zespole.
Program został stworzony z myślą o liderach mających doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, chcących rozwinąć kompetencje zdalnego zarządzania zespołem.
Szkolenia mogą zostać zrealizowane w języku polskim oraz angielskim. Czas trwania i zakres tematyczny modułów jest dostosowywany do potrzeb Zamawiającego.
Zajęcia prowadzone będą w formule spotkań online przez platformę Zoom lub inną ustaloną z Klientem. Do uczestnictwa w zajęciach niezbędny będzie komputer z dostępem do Internetu, umożliwiający wykorzystanie typowych rozwiązań do telekonferencji, wyposażony w kamerę, mikrofon oraz słuchawki.
W trakcie szkolenia prowadzący będzie wykorzystywał dyskusję, prezentację, interaktywne metody pracy z grupą, w tym wykłady uwzględniające rozwiązania angażujące uczestników (ankiety online, brainwriting, quizy); ćwiczenia w podziale na mniejsze grupy, case study.
„Doceniam bardzo podtrzymywanie kontaktu z uczestnikami i włączanie w szkolenie mimo zdalnej formy spotkania”.
„Bardzo dobre szkolenie z bardzo dobrym trenerem”.
„Znakomite (uważne, angażujące, merytoryczne w dobrej atmosferze) prowadzenie Pana Prowadzącego – Artura.”
„Zwięzłe i zrozumiałe przedstawienie bardzo złożonego tematu. Brawo!”
„Dobre przygotowanie prowadzącego. Pokazał jak można angażować uczestników do dyskusji bez zbytniej presji. Dużo narzędzi software zastosowane, do wykorzystania w mojej codziennej pracy”.
„Pokazanie narzędzi i realne ich wykorzystanie – super i jednocześnie więcej proszę.”
„Dobre przykłady stosowania nowych narzędzi. Szkolenie ciekawe i dynamiczne.”
Wybrane moduły przedstawione w ofercie są realizowane przez nas w formule otwartej w ramach cyklicznego wydarzenia Team Leader’s Week. Poznaj aktualny program szkoleń otwartych dla liderów.
Odpowiadam za tworzenie i kierownictwo merytoryczne kompleksowych projektów szkoleniowo-doradczych dla klientów organizacyjnych. Współtworzę standardy kształcenia dla profesjonalistów zajmujących się edukacją i rozwojem osób dorosłych. Prowadzę indywidualny i zespołowy coaching oraz facylitację procesów zespołowego rozwiązywania problemów.
Jestem psychologiem, od ponad 20 lat zajmuję się wspieraniem rozwoju ludzi, zespołów i organizacji. Opracowałam i przeprowadziłam wiele projektów szkoleniowo-doradczych oraz badawczo-rozwojowych. Pracuję jako trener, realizując szkolenia z zakresu kompetencji trenerskich i facylitacyjnych, tworząc autorskie programy rozwoju kompetencji myślenia, współpracy w grupie, zarządzania emocjami. Specjalizuję się w rozumieniu dynamiki grup i organizacji, facylitacji pracy grup zadaniowych, treningach twórczego rozwiązywania problemów. Facylituję prace zespołów strategicznych, wspierając organizacje w poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju i działania.
Jestem kierownikiem merytorycznym Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Zakres prowadzonych przez niego szkoleń obejmuje m. in. szkolenia menedżerskie technikami teatralnymi, wystąpienia publiczne, zarządzanie, przywództwo, komunikacja, kreatywność w biznesie, improwizacja, kreowanie wizerunku. Pogranicze teatru i biznesu ciągle inspiruje go do poszukiwań innowacyjnych metod trenerskich. Doświadczenia trenerskie zdobywał w sektorze stowarzyszeń pozarządowych równolegle z doświadczeniem tworzenia kilkunastu projektów edukacyjnych i szkoleniowych. Warsztat menedżerski miał okazję sprawdzić jako General Manager klubu Pure Health & Fitness, gdzie jego głównymi zadaniami był coaching i zarządzanie zespołami. Doświadczenia menedżerskie z biznesu wykorzystał również w prowadzeniu teatrów (jako szef Teatru Wspólny, a wcześniej dyrektor Teatru 1eden – w sumie 5 lat).
Opracował autorską metodę szkoleń technikami teatralnymi Re-Aktor, którą wzbogacił po odbytym kursie teatralnym na Middlesex University w Londynie.
Tworzę we Wszechnicy UJ programy rozwojowe, które odpowiadają na biznesowe wyzwania naszych klientów. Dokładam wszelkich starań, aby programy, które realizuję były dla uczestników angażującym przeżyciem w wymiarze osobistym i okazją do doświadczenia owocnej współpracy w grupie. Konsekwentnie od wielu lat wspieram w postępie zawodowym wszystkich, którzy przyczyniają się do rozwoju zespołów: menedżerów, trenerów, coachów i facylitatorów, liderów grup.
Konsultuję projekty rozwojowe klientów dopasowując optymalne formy pracy rozwojowej.
Zapraszam do twórczego dialogu osoby i zespoły w sytuacjach kryzysowych, konfliktowych, szczególnych wyzwań rozwojowych. Prowadzę zespołowy i indywidualny coaching; biorę udział w długofalowych projektach doradczych wspierających zmianę organizacyjną. Jestem członkiem międzynarodowego zespołu trenerów Erickson Coaching International.
Prowadzę szkolenia i procesy mentoringowe dla menedżerów. Szkolę i doradzam HR w obszarze diagnozy potrzeb i projektowania programów rozwojowych. Jestem konsultantem projektów wdrażających zmianę organizacyjną. Prowadzę także sesje facylitacyjne i jestem Prezesem Zarządu Wszechnicy UJ.
Pracując z menedżerami koncentruję się na zagadnieniach definiujących tę rolę oraz przygotowuję menedżerów do wdrażania zmian w zespołach. W obszarze HR specjalizuję się w prowadzeniu procesu diagnozy potrzeb rozwojowych, narzędzi w tym obszarze, a także budowaniu pozycji HR w organizacji, w szczególności wobec różnorodnych interesariuszy projektów rozwojowych.
Jestem doktorem psychologii; moja praca naukowa dotyczyła uczenia się umiejętności. Ukończyłem kilka kursów trenerskich i coachingowych; uzyskałem certyfikat Professional Certified Coach przyznawany przez International Coach Federation.
Projektuję narzędzia i standardy związane z rozwojem zawodowym trenerów oraz tworzeniem w organizacji warunków sprzyjających uczeniu się i wymianie doświadczeń. Jestem współautorem Małopolskich Standardów Usługi Edukacyjno-Szkoleniowej, a także profili kompetencyjnych, programów szkoleniowych i narzędzi zarządzania wiedzą. Prowadzę zespołowy i indywidualny coaching.
Wskazuję praktyczne zastosowania wiedzy psychologicznej w wielu dziedzinach życia – m.in. w zarządzaniu, szkoleniach, coachingu, rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji. Prowadzę krótkie, inspirujące wystąpienia dotyczące tych obszarów. Pracuję w Polsce i za granicą: jestem członkiem międzynarodowego zespołu trenerów Erickson Coaching International, a także jednym z instruktorów programu School of Thinking prowadzonej przez Vrije Universiteit Brussel.
Przygotowuję i prowadzę szkolenia oraz programy rozwojowe z obszarów umiejętności osobistych, menedżerskich oraz profesjonalnej obsługi klienta. Prowadzę też moduły szkoleniowe w Szkole Learning & Development Management oraz w Szkole Trenerów.
Specjalizuję się w trzech obszarach szkoleń: umiejętności menedżerskie, rozwój osobisty, obsługa klienta. Swoim bogatym doświadczeniem trenerskim chętnie dzielę się na szkoleniach Train the Trainer. Do obszarów moich zainteresowań należy również zarządzanie tzw. employee experience nowo zatrudnionych pracowników.
Pre-work
Zadaniem każdego z uczestników będzie przygotowanie 5-minutowego nagrania, w którym zaprezentuje on swojemu zespołowi wizję wspólnej pracy w warunkach zdalnych. W zadaniu pomoże uczestnikom specjalny formularz. Pre-work stawia również na rozwój umiejętności komunikacyjnych i autoprezentacyjnych, adekwatnych do warunków zdalnych.
Moduł 1
Osoby, które ukończą szkolenie:
Moduł 2
Osoby, które ukończą szkolenie:
Moduł 3
Osoby, które ukończą szkolenie:
Moduł 4
Osoby, które ukończą szkolenie:
Moduł 5
Osoby, które ukończą szkolenie:
Program rozwoju kompetencji może zostać wzmocniony przez realizację sesji facylitacyjnych dla zespołu liderów lub dla lidera i członków jego zespołu. W ramach wsparcia Wszechnicy UJ oferujemy również indywidualne konsultacje doradcze dla menedżerów.
Jako pierwszy krok programu proponujemy zaproszenie liderów do udziału w warsztacie, który ma na celu:
Warsztat może stanowić pogłębioną diagnozę potrzeb w obszarze kompetencji ludzi i rozwiązań organizacyjnych
Celem opcjonalnej sesji warsztatowej dla lidera oraz członków jego zespołu jest wypracowanie zasad pracy zdalnej:
Zajęcia mogą być prowadzone w języku polskim lub angielskim.
Opcjonalnie:
Head of Organizational Development, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
514 206 346