facebook
WARSZTAT

Międzynarodowy Tydzień Facylitacji 2025

#BusinessCase #OrgCase

12-18 maja 2025

Dołącz do globalnej społeczności profesjonalistów i entuzjastów facylitacji. #FacilitationWeek to międzynarodowa inicjatywa promująca sztukę facylitacji –  podejścia, które podnosi efektywność pracy grupowej, wzmacnia zaangażowanie i ułatwia osiąganie rezultatów.

Wydarzenia w realizują pracownicy i Absolwenci kursów Wszechnicy UJ pod patronatem The International Association of Facilitators. W tym roku czekają na Ciebie inspirujące studia przypadków z zakresu facylitacji biznesowej i organizacji.

Dlaczego warto dołączyć?

Jesteś menedżerem, przedsiębiorcą, liderem zespołu lub społeczności? Chcesz prowadzić spotkania, które angażują, przyspieszają podejmowanie decyzji i przynoszą realne rezultaty? Weź udział w bezpłatnych, online’owych wydarzeniach w ramach #FacilitationWeek. Spotkania są prowadzone przez konsultantów Wszechnicy UJ oraz Absolwentów Szkoły Facylitatorów i innych kursów facylitacyjnych, którzy działają w różnorodnych branżach i środowiskach organizacyjnych.

To wyjątkowa okazja, by poznać sprawdzone w środowisku biznesowym metody facylitacji i zobaczyć, jak można z nich skorzystać w Twoim miejscu pracy. Dołącz do praktyków i ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami.

Spotkania będą prowadzone w różnorodnej formie, mogą zawierać elementy prezentacyjne oraz angażujące uczestników.

W tym roku  skupiamy się na wybranych obszarach kompetencyjnych. Wspólnie z naszymi Absolwentami przygotowaliśmy wydarzenia w ramach bloków tematycznych: tworzenie i wspieranie środowiska współpracy, prowadzenie pracy grupy ku rezultatom oraz modelowanie profesjonalnej postawy.

Spotkania są zaprojektowane pod kątem osób, które pracują z grupami, prowadząc zajęcia, spotkania, sesje warsztatowe. Niektóre spotkania będą użyteczne dla osób, które nie słyszały o takim sposobie pracy, inne dla doświadczonych facylitatorów, chcących doskonalić warsztat.  

PROGRAM WYDARZEŃ

Wydarzenia odbędą się w dniach 12-18 maja 2025r. Dokładne daty i godziny znajdują się w opisie wydarzeń.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Spotkania realizowane będą w formie online, na platformie Zoom.

Zapraszamy do zapewnienia dostępu do kamery, mikrofonu oraz Internetu. W trakcie spotkań mogą być wykorzystywane narzędzia do pracy online np. Miro.

INTERAKTYWNY WEBINAR |   12 MAJA 2025 R.

Katarzyna Ociepka-Miąsik

INTERAKTYWNY WEBINAR |   13 MAJA 2025 R.

Maciej Kocurek

INTERAKTYWNY WEBINAR |   TERMIN PODAMY WKRÓTCE

Olga Majchrzak

INTERAKTYWNY WEBINAR |   14 MAJA 2025 R.

Malwina Kozakiewicz

INTERAKTYWNY WEBINAR |   MAJ 2025 R.

Więcej informacji wkrótce

Wydarzenia odbędą się od 12-18 maja 2025. Dokładne daty i godziny znajdują się w opisie wydarzeń.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Na warsztaty zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji.

Spotkania stacjonarne odbędą się w biurze Wszechnicy UJ, przy ul. Starowiślnej 13 w Krakowie.

Spotkanie realizowane zdalnie odbędą się na platformie Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Rejestracja

W formularzu znajdziesz wszystkie wydarzenia – możesz się zapisać na dowolne webinary i maks. dwa warsztaty (kliknij podwójnie aby wyświetlić form ->)

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

6. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc poinformujemy o tym e-mail'owo.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem prześlemy link do spotkania.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Starowiślna 13, 31-038. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.

Zaangażuj się

Zapraszamy do udziału w wydarzeniach oraz współtworzenia Międzynarodowego Tygodnia Facylitacji. Jeśli masz chęć włączenia się, odezwij się do nas.

Zgłoś wydarzenie 

Promuj facylitację

Przyjdź i poznaj tę metodę pracy

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.