facebook
Trzy eleganckie kobiety pochylające się nad laptopem
WARSZTAT

Trudne sytuacje w pracy HR

18 lipca 2024, godzina 10:00-12:00
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Aneta Marek, Maciej Kocurek

Spotkanie poświęcone będzie analizie case study uczestników. Przyjdź z własnym przykładem trudnej sytuacji w pracy HR.  Zapraszamy w szczególności osoby, które szukają konsultacji, opinii, innego punktu odniesienia na temat swoich wyzwań. To wszystko wydarzy się podczas naszego spotkania.

Program spotkania

Pracownicy HR realizują złożoną odpowiedzialność. Z jednej strony pomagają tworzyć strategię firmy i rozwiązania systemowe. Z drugiej strony na ich barkach spoczywają indywidualne historie ludzi. Stają się punktem oparcia, gdy pracownicy, przytłoczeni trudnościami, oczekują wysłuchania i indywidualnego wsparcia.

Na spotkaniu porozmawiamy o poniższych okolicznościach:

  • Korzystając z jakich rozwiązań HR może kompleksowo wspierać kondycję pracowników i budować zdrową organizację?
  • Jak odpowiadać na indywidualne wyzwania pracowników?


Spotkanie poświęcone będzie analizie case study uczestników. Przyjdź z własnym przykładem trudnej sytuacji w pracy HR.  Zapraszamy w szczególności osoby, które szukają konsultacji, opinii, innego punktu odniesienia na temat swoich wyzwań. To wszystko wydarzy się podczas naszego spotkania.

Spotkanie będzie warsztatem. Wymaga pełnego zaangażowania, aktywności i koncentracji wszystkich uczestników.

Korzyści dla uczestników

Wraz z osobami uczestniczącymi w warsztacie:

  • stworzysz mapę trudnych sytuacji, z którymi mierzą się specjaliści HR;
  • dokonasz analizy kilku spośród przedstawionych w grupie studiów przypadku;
  • doświadczysz jednej z metod pracy nad problemem o charakterze interwizyjnym, która wykorzystuje potencjał całej grupy.


Dodatkowo formę pracy można traktować jako przykład narzędzia do inspirowania procesów wymiany wiedzy i uczenia się od siebie w organizacjach. Warsztat to okazja do jej doświadczenia.

Dla kogo jest ten warsztat?

Warsztat przeznaczony jest dla: pracowników działów HR, HR Business Partnerów, specjalistów Learning & Development, osób dbających o kulturę organizacyjną oraz satysfakcję i zaangażowanie pracowników. Zapraszamy wszystkich z obszaru HR, którzy gotowi są podzielić się własnym case study i  wymieniać doświadczeniami

O Wszechnicy UJ

Jesteśmy partnerem w rozwoju zawodowym oraz w rozwoju organizacji, w szczególności dla działów HR. Kształcimy specjalistów Learning & Development w Szkole zarządzania procesami rozwojowymi w organizacji. Firmom doradzamy i proponujemy rozwiązania, dzięki którym stają się zdrowymi organizacjami. Promujemy podejście facylitacyjne, które ułatwia współpracę grupom i zespołom.

Spotkanie odbędzie się 18 lipca 2024, w godz. 10:00-12:00

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie ma charakter interaktywny. Prosimy o zapewnienie sobie komfortowego miejsca pracy, które pozwoli na aktywne uczestnictwo.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

18 lipca 2024, godzina 10:00-12:00.
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Aneta Marek, Maciej Kocurek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Wyślij zgłoszenie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.