facebook
Trzy eleganckie kobiety pochylające się nad laptopem
Wydarzenia rozwojowe

Trudne sytuacje w pracy HR

29 czerwca 2023, godzina 10:00-12:00.
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Magdalena Pęcak, Maciej Kocurek

Spotkanie poświęcone będzie analizie case study uczestników, dlatego przyjdź na nie z własnym case’m – trudną sytuacją, która spotkała Cię w pracy w obszarze HR. W szczególności zapraszamy te osoby, które aktualnie mierzą się z sytuacją, która jest dla nich pewnym wyzwaniem i poszukują punktu odniesienia, rekomendacji, konsultacji, poznania zdania i opinii innych osób. 

Program spotkania

Pracownicy HR realizują złożoną odpowiedzialność. Z jednej strony coraz większego znaczenia nabiera ich głos w tworzeniu strategii firmy i projektowaniu rozwiązań systemowych. Z drugiej strony na ich barkach spoczywają indywidualne historie ludzi. W codziennej pracy bowiem przedstawiciel HR często staje się punktem oparcia, gdy pracownicy, przytłoczeni trudnościami, oczekują wysłuchania i indywidualnego wsparcia.

Przedmiotem naszego spotkania będzie rozmowa o 

  • Korzystając z jakich rozwiązań dział HR może kompleksowo wspierać kondycję pracowników i z troską o ludzi budować zdrową organizację?
  • W jaki sposób odpowiadać na indywidualne wyzwania pracowników w roli HR?

Spotkanie ma charakter warsztatowy, wymaga zaangażowania wszystkich uczestników, ich aktywności
i koncentracji tylko na udziale w warsztacie.

Warsztat można traktować jako przykład narzędzia do inspirowania procesów wymiany wiedzy
i wewnętrznego uczenia się od siebie nawzajem w organizacjach.

Udział w spotkaniu pozwoli:

  • stworzyć mapę trudnych sytuacji w pracy specjalisty HR,
  • dokonać szczegółowej analizy kilku spośród przedstawionych przez siebie studiów przypadku,
  • doświadczyć jednej z metod pracy nad problemem o charakterze interwizyjnym, która wykorzystuje potencjał całej grupy.
  •  

Na spotkanie zapraszamy:

Pracowników działów HR, HR Business Partnerów, specjalistów Learning & Development, osób zajmujących się kształtowaniem kultury organizacyjnej oraz dbaniem o satysfakcję i zaangażowanie pracowników, zatem dla wszystkich pracujących w obszarze HR, którzy gotowi są podzielić się własnym case study oraz wymieniać rekomendacjami i doświadczeniami.

Spotkanie odbędzie się 29 czerwca 2023r., w godz. 10:00-12:00

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Spotkanie realizowane zdalnie za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy spotkania powinni być wyposażeni w komputer z dostępem do kamery, mikrofonu oraz Internetu.

Prowadzący

Rejestracja

29 czerwca 2023, godzina 10:00-12:00.
Online: platforma Zoom

Prowadzący: Magdalena Pęcak, Maciej Kocurek

1. Rezerwacja miejsca: Warunkiem rezerwacji miejsca na spotkaniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia.

2. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

3. Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc na spotkaniu przedstawiciel Wszechnicy UJ poinformuje Uczestnika o tym fakcie drogą poczty e-mail.

4. Dwa dni przed planowanym wydarzeniem zakwalifikowani Uczestnicy otrzymają drogą poczty e-mail link kwalifikujący do uczestnictwa w spotkaniu.

5. Warunki realizacji spotkania: a) Wydarzenie zostanie zorganizowane pod warunkiem zgromadzenia minimalnej liczby uczestników. b) Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji

6. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w niniejszym zgłoszeniu do celów związanych z organizacją, obsługą i realizacją spotkania. Administratorem danych osobowych jest Wszechnica UJ Sp. z o.o., Kraków, ul. Sławkowska 10, 31-016. Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 IV 2016 (RODO). Dane osobowe będą przekazywane kadrze szkoleniowej Wszechnicy UJ Sp. z o. o., podwykonawcom odpowiadającym za udostępnienie platformy online, zewnętrznej obsłudze księgowej, zewnętrznej obsłudze informatycznej, hostingodawcy. Dane osobowe udostępnione zostaną na potrzeby audytu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do dostępu, poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Zbieranie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Dane będą przechowywane do 6 lat w oparciu o przepisy o księgowości lub dłużej w oparciu o art. 17 pkt 3 ust. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Wyślij zgłoszenie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.