odpowiedzialni za rozwój biznesu, lepsze dopasowanie do potrzeb klienta i budowanie przewagi nad konkurencją;
odpowiedzialnych za doskonalenie wewnętrznych procesów i zwiększanie efektywności organizacji;
zaangażowani w poszukiwanie oryginalnych i wartościowych idei oraz sposobów ich prezentacji;
osoby poszukujące innowacji technologicznych i produktowych.
Dzień 1
Istota kreatywnego myślenia
Dzień 1
Wzmacnianie własnej kreatywności
Dzień 1
Założenia i kwestionowanie założeń
Dzień 1
Eksperymentowanie ze zmianą modelu
Dzień 2
Dostrzeganie problemu
Dzień 2
Pogłębianie rozumienia problemu
Dzień 2
Generowanie rozwiązań
Dzień 2
Ocena rozwiązań i planowanie działania
Szkolenie wykorzystuje zestaw różnorodnych, interaktywnych metod uwzględniających zastosowanie poznawanych narzędzi i metod w praktyce. Na początku szkolenia uczestnicy tworzą pulę „problemów roboczych” na bazie doświadczeń z własnego środowiska pracy, a następnie używają ich jako materiału do pracy twórczej i generowania rozwiązań. Pozwala to na bieżąco doświadczać wartości poszczególnych narzędzi i osadzać ich zastosowanie w odpowiednim kontekście.
Uzupełnieniem wspólnego treningu rozwiązywania problemów są demonstracje, dyskusje i mini wykłady, odwołujące się do wiedzy psychologicznej oraz pozwalające doświadczyć ograniczeń w funkcjonowaniu umysłu i możliwości ich twórczego przekraczania.
Możliwość wykorzystania sali szkoleniowej wszechnicy uniwersytetu jagiellońskiego w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, z zapewnieniem przerw kawowych dla uczestników. Salę zapewniamy w ramach dostępności terminowej.
Head of Organizational Development, Consultant of Organizational Development, Trainer, Facilitator
514 206 346