Strona główna » Wyniki wyszukiwania » Insight discovery w branży IT
Insight discovery w branży IT
Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: < 1 minute
Z tego artykułu dowiesz się:
Szkolenie zostało bardzo dobrze przyjęte przez uczestników – ocenili je jako jedno z przydatniejszych szkoleń w jakich kiedykolwiek uczestniczyli. Najlepszym dowodem na to, że szkolenie okazało się przydatne, jest fakt, że uczestnicy sami poprosili dział HR o zorganizowanie sesji follow up!
Dlaczego Insights Discovery tak dobrze się sprawdza w branży IT? Najprościej rzecz ujmując – Insights daje dużo narzędzi. Po pierwsze umożliwia lepsze zrozumienie różnic w stylach funkcjonowania zależnie od energii kolorystycznej – to pozwala lepiej zrozumieć ludzi z którymi współpracujemy oraz szukać sposobów współdziałania, dzięki którym zwiększa się efektywność pracy, jest mniej nieporozumień a pracownicy szanują różne style pracy i komunikacji.
Po drugie dzięki Insights uczestnicy szkoleń są wyposażeni w oparte na Insights narzędzia ułatwiające przygotowanie i przeprowadzenie informacji zwrotnej dla pracownika, czy rozmowy z przedstawicielem innej niż nasza energii kolorystycznej.
Po trzecie – ze szkolenia uczestnik wychodzi z Raportem Indywidualnym Insights Discovery. To w najkrótszej wersji 21 stron informacji o swoim indywidualnym stylu funkcjonowania. Dzięki temu możemy lepiej zrozumieć siebie oraz wybrać obszary nad którymi chcielibyśmy pracować.
Insights Discovery doskonale się sprawdza w organizacjach, gdzie zwykle szybko staje się platformą porozumienia, swego rodzaju kodem, który ułatwia wzajemne zrozumienie się.
Szkolenie zawsze składa się z części zapoznającej uczestników z metodologią. Pozostała część może być dostosowana do potrzeb organizacji.
Wszystkich zainteresowanych zorganizowaniem szkolenia w swojej firmie serdecznie zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania oraz prześlę materiały.
Może Cię jeszcze zainteresować:
E-learning – realna wartość czy strata czasu?
Zapraszamy na spotkanie, na którym poruszymy kluczowe wątki związane z asynchronicznym uczeniem się w organizacji, uwzględniające nie tylko perspektywę organizatora tego procesu, ale także indywidualne
Coaching: zawód czy zestaw kompetencji?
Jaki jest sens wyodrębniania zawodów w organizacjach, które stale redefiniują tworzące je role? Czy kształcenie zawodowe i budowanie określonej przez zawód tożsamości to najlepsza droga?
Ciągły rozwój: jak szkolenie coachingowe może zainspirować do uczenia się?
Ciągły rozwój, definiowany jako proces nieustannego doskonalenia i zwiększania potencjału, jest ważny zarówno dla osobistego sukcesu, jak i rozwoju organizacji. Szkolenia coachingowe, rozwijanie umiejętności pracowników,