Strona główna » Wyniki wyszukiwania » Insight discovery w branży IT
Insight discovery w branży IT
Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: < 1 minute
Z tego artykułu dowiesz się:
Szkolenie zostało bardzo dobrze przyjęte przez uczestników – ocenili je jako jedno z przydatniejszych szkoleń w jakich kiedykolwiek uczestniczyli. Najlepszym dowodem na to, że szkolenie okazało się przydatne, jest fakt, że uczestnicy sami poprosili dział HR o zorganizowanie sesji follow up!
Dlaczego Insights Discovery tak dobrze się sprawdza w branży IT? Najprościej rzecz ujmując – Insights daje dużo narzędzi. Po pierwsze umożliwia lepsze zrozumienie różnic w stylach funkcjonowania zależnie od energii kolorystycznej – to pozwala lepiej zrozumieć ludzi z którymi współpracujemy oraz szukać sposobów współdziałania, dzięki którym zwiększa się efektywność pracy, jest mniej nieporozumień a pracownicy szanują różne style pracy i komunikacji.
Po drugie dzięki Insights uczestnicy szkoleń są wyposażeni w oparte na Insights narzędzia ułatwiające przygotowanie i przeprowadzenie informacji zwrotnej dla pracownika, czy rozmowy z przedstawicielem innej niż nasza energii kolorystycznej.
Po trzecie – ze szkolenia uczestnik wychodzi z Raportem Indywidualnym Insights Discovery. To w najkrótszej wersji 21 stron informacji o swoim indywidualnym stylu funkcjonowania. Dzięki temu możemy lepiej zrozumieć siebie oraz wybrać obszary nad którymi chcielibyśmy pracować.
Insights Discovery doskonale się sprawdza w organizacjach, gdzie zwykle szybko staje się platformą porozumienia, swego rodzaju kodem, który ułatwia wzajemne zrozumienie się.
Szkolenie zawsze składa się z części zapoznającej uczestników z metodologią. Pozostała część może być dostosowana do potrzeb organizacji.
Wszystkich zainteresowanych zorganizowaniem szkolenia w swojej firmie serdecznie zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania oraz prześlę materiały.
Może Cię jeszcze zainteresować:
Psychologia akademicka w praktyce coachingowej
Coaching, jako wsparcie w rozwoju kompetencji, zyskuje na znaczeniu globalnie. Od 2004 roku 79% brytyjskich firm wykorzystuje go w rozwoju pracowników, a liczba członków International
Wspieranie ekspertów w rozwoju
W artykule omawiamy różnice w funkcjonowaniu poznawczym ekspertów
i nowicjuszy, pokazując, jak wiedza i doświadczenie wpływają na efektywność rozwiązywania problemów. Zwracamy uwagę, jak trenerzy
5 sytuacji, w których facylitacja pomogła menedżerowi rozwiązać problem
Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się, jak kompetencje facylitacyjne wspierają liderów w pełnieniu swojej roli i jaką zmianę wprowadzają do zespołów i organizacji.