Strona główna » Wyniki wyszukiwania » Organizacja w okresie dojrzewania – raport
Organizacja w okresie dojrzewania – raport
Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: < 1 minute
Z tego artykułu dowiesz się:
Na użytek badania wykorzystaliśmy elementy metody Future Search, zaadaptowanej do potrzeb tematu. Uczestnicy analizowali swoje oczekiwania wobec kultur organizacyjnych w kontekście przeszłych znaczących doświadczeń, aktualnie obserwowanych zjawisk oraz wyobrażenia organizacji przyszłości.
Wyniki debat przeprowadzonych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi posłużyły nam do przygotowania raportu Organizacja w okresie dojrzewania. Jakiej kultury organizacyjnej oczekują pracownicy?
Czego dowiesz się z raportu?
Dzięki lekturze poznasz:
- wizję organizacji przyszłości, która jest w stanie odpowiedzieć na oczekiwania pracowników;
- kluczowe zjawiska kształtujące kulturę współczesnych organizacji;
- zachowania organizacji i przejawy jej kultury, które wywierają znaczący wpływ na stosunek pracowników do organizacji;
- opinie ekspertów na temat opisanych zjawisk, ich genezy oraz przewidywań na przyszłość.
Lektura raportu umożliwi refleksję i analizę kultury organizacji, którą współtworzysz. Wskaże możliwe kierunki zmian, które przyczynią się do znalezienia odpowiedzi na oczekiwania pracowników wobec organizacji przyszłości.
Raport dostępny jest na stronie: Organizacja w okresie dojrzewania. Jakiej kultury organizacyjnej oczekują pracownicy?
Może Cię jeszcze zainteresować:
Bardziej wykwalifikowany trener – zastosowania wiedzy o procesie grupowym
Proces grupowy, rozumiany jako trwająca w czasie i podlegająca zmianom relacja między uczestnikami oraz uczestnikami i trenerem, jest elementem rzeczywistości szkoleniowej, nie można z niego
Jak zostać facylitatorem?
Rozmowa o kluczowych momentach uczenia się, wyzwaniach i rozwoju w Szkole Facylitatorów Wszechnicy UJ. Wywiad z kierowniczką merytoryczną Szkoły Facylitatorów, Moniką Gąsienicą.
Z
Obiekcje uczestników szkolenia: przeszkoda czy błogosławieństwo?
Niniejszy artykuł stanowi próbę skonfrontowania ze sobą pozytywnych i negatywnych aspektów obiekcji w kontekście szkolenia – jego celem jest stworzenie możliwie wyważonego obrazu, który pomoże