Strona główna » Wyniki wyszukiwania » Organizacja w okresie dojrzewania – raport


Organizacja w okresie dojrzewania – raport
Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: < 1 minute
Z tego artykułu dowiesz się:
Na użytek badania wykorzystaliśmy elementy metody Future Search, zaadaptowanej do potrzeb tematu. Uczestnicy analizowali swoje oczekiwania wobec kultur organizacyjnych w kontekście przeszłych znaczących doświadczeń, aktualnie obserwowanych zjawisk oraz wyobrażenia organizacji przyszłości.
Wyniki debat przeprowadzonych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi posłużyły nam do przygotowania raportu Organizacja w okresie dojrzewania. Jakiej kultury organizacyjnej oczekują pracownicy?
Czego dowiesz się z raportu?
Dzięki lekturze poznasz:
- wizję organizacji przyszłości, która jest w stanie odpowiedzieć na oczekiwania pracowników;
- kluczowe zjawiska kształtujące kulturę współczesnych organizacji;
- zachowania organizacji i przejawy jej kultury, które wywierają znaczący wpływ na stosunek pracowników do organizacji;
- opinie ekspertów na temat opisanych zjawisk, ich genezy oraz przewidywań na przyszłość.
Lektura raportu umożliwi refleksję i analizę kultury organizacji, którą współtworzysz. Wskaże możliwe kierunki zmian, które przyczynią się do znalezienia odpowiedzi na oczekiwania pracowników wobec organizacji przyszłości.
Raport dostępny jest na stronie: Organizacja w okresie dojrzewania. Jakiej kultury organizacyjnej oczekują pracownicy?
Może Cię jeszcze zainteresować:
warsztat – Kultura uczenia się
Zapraszamy na warsztat Kultura uczenia się. Podczas warsztatu porozmawiamy o tym jak tworzyć środowisko realnie wspierające współpracę, dialog i wymianę wiedzy.
Zarządzanie emocjami, rezyliencja i „pozytywne myślenie”
Czy zdarzyło ci się usłyszeć w trudnych chwilach: rozczarowania, złości, smutku – radę „musisz myśleć pozytywnie”, albo „po prostu musisz przestać o tym myśleć”, albo
Jak facylitacja może pomóc w rozwoju managerskim?
Facylitacja to sposób pracy z grupami, który pozwala osiągać jak najlepsze rezultaty spotkań. Dlaczego ten obszar zadań managera miałby mieć tak ogromny wpływ na jego