Strona główna » Wyniki wyszukiwania » Scenariusze przyszłości – angażowanie pracowników w dialog strategiczny dotyczący przyszłości


Scenariusze przyszłości – angażowanie pracowników w dialog strategiczny dotyczący przyszłości
Przeczytanie tego artykułu zajmie Ci: < 1 minute
Z tego artykułu dowiesz się:
Nie wiemy, jak potoczy się przyszłość
Organizacje, które zachowają czujność trafnie rozpoznają zmieniające się realia, będą mogły wykorzystać to jako źródło przewagi. Te, które zmiana zaskoczy – będą musiały dostosować się lub zginąć. Rozmowa o przyszłości nie jest więc tylko sposobem na formułowanie mniej lub bardziej trafnych prognoz. Równie ważnym efektem jest podważenie status quo: dostrzeżenie, że realia, w jakich działamy, zmieniły się już wielokrotnie i zmienią się również w przyszłości. Zgodnie z często cytowanymi słowami Eisenhowera: plan jest niczym – planowanie wszystkim.
Prezentujemy materiał przygotowany przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego w oparciu o wyniki warsztatów prowadzonych dla menedżerów branży IT i branży produkcyjnej, zrealizowanych w ramach Międzynarodowego Tygodnia Facylitacji 2019.
Czego dowiesz się z raportu?
- Dlaczego warto rozmawiać o przyszłości?
- Dlaczego angażować w to pracowników?
- Jak angażować ludzi w strategiczne rozmowy o przyszłości?
- Przykładowe wizje przyszłości: scenariusze rozwoju branży produkcyjnej i branży IT
Raport dostępny jest na stronie: Scenariusze przyszłości
Może Cię jeszcze zainteresować:
Przewodnik po certyfikacji i szkoleniach z facylitacji
Rola facylitatora staje się kluczowa w świecie, gdzie efektywna współpraca i prowadzenie zespołów nabierają szczególnego znaczenia. Ten kompleksowy przewodnik pomoże Ci zrozumieć kim jest facylitator,
Grupa jako całość: Systemowo-psychodynamiczne podejście do efektywności zespołowej
Zapraszamy na seminarium online o dynamice grupy w podejściu systemowo-psychodynamicznym. Skupimy się na kluczowych aspektach dynamiki grupy, które mają istotne znaczenie dla efektywności pracy zespołowej
Bardziej wykwalifikowany trener – zastosowania wiedzy o procesie grupowym
Proces grupowy, rozumiany jako trwająca w czasie i podlegająca zmianom relacja między uczestnikami oraz uczestnikami i trenerem, jest elementem rzeczywistości szkoleniowej, nie można z niego